Skocz do zawartości

Gradory

użytkownik
  • Liczba zawartości

    173
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Gradory's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. Gradory

    Geometria koła astra G

    > Teraz przy naprawach blacharskich karoserii stosuje sie plyty, Nie znam tego. Były i chyba dalej są takie stanowiska do naciągania aut. Ale co to za płyty?
  2. Gradory

    Geometria koła astra G

    No ale nie naciągnie się już nigdy auta powypadkowego, żeby uzyskać bliski ideału kąt pochylenia koła, jaki był przed kolizją. Czyli po lekkim dzwonie może być już szkoda całkowita. Warto mieć AC!
  3. Gradory

    Geometria koła astra G

    Czyli jak się kielichy kolumn z czasem troche "zapadną" ku sobie, to już z geometrią nic się nie zrobi? Trzeba wtedy do blacharza na "naciąganie" auta, albo kombinować coś z rozpórką? To tyko potwierdza moją teorię o jednorazowości współczesnych aut. Mają się szybko sypnąć i "zapraszamy do salonu po nowe auto".
  4. Gradory

    Geometria koła astra G

    A z tyłu cokolwiek da się regulować w G?
  5. Co to znaczy na Przymorze? Do innego ASO? Na samym Przymorzu nie ma ASO. Na Grunwaldzkiej jest Konocar. Najbliżej do Przymorza.
  6. > To nie jest diagnostyka komputerowa. To tylko i wylacznie odczytanie > beldow, ktore zarejestrowal ECU No tak, właśnie o tym piszę. Nie pomierzą napięć, prądów, tylko odczytają kody błędów. Tak właśnie robi ASO. I jak jest większy problem z elektroniką, to jedzie się gdzieś indziej, bo oni nic poza odczytaniem błędów nie potrafią. > i kierowanie sie wprost takimi > odczytami jest blednym postepowaniem. Czasami błędnym. Najczęściej odczytanie błędów wystarczy. > podejrzewam ze w Twoim przypadku > mechanicy w ASO zinterpretowali wprost komunikaty bledow... No i się nie pomylili. W kierunku takiej diagniostyki producenci aut szkolą mechaników i elektryków w ASO i chyba nie jest źle. W końcu ASO robi głównie auta na gwarancji. Producent, który za naprawy gwarancyjne płaci, uważa, że jest to niezła droga, bo w większości przypadków skuteczna.
  7. W ASO nie zatrudniają żadnych elektroników tylko elektryków. W ASO cała diagniostyka elektorniki w samochodach opiera się wyłącznie na błędach odczytanych z pamięci sterowników.
  8. Wiem, z ASO różnie bywa i też nie mam o nich ogólnie dobrego zdania. Wszystko robiłem w Serwis Haller przy obwodnicy w Osowie w Gdańsku i jestem zadowolony. Z przeglądu zerowego (przed odbiorem auta) w Konocarze nie byłem zadowolony. Z ASO bywa różnie, trzeba znaleźć solidną ASO. W przypadku niektórych marek bywa, że wszystkie ASO w okolicy są do bani.
  9. > Wracając do tematu myśle że kolega trafił kumulację tylko nie Lotto > ale usterek. Dwie (kolektor i sterownik) to nie kumulacja. > Teraz ciężko dociekać co by było gdyby... > Mamy z tego naukę na przyszłość że do ASO tylko na gwarancji. Po > gwarancji tylko do zaufanych sprawdzonych mechaników polecanych > np na autokąciku Dlaczego? Poza ceną nie mam zarzutów wobec ASO.
  10. > Deszcze nie padają w poprzek lub od spodu pod ciśnieniem kilku > atmosfer. Jak najbardziej spod kół innych samochodów leją się strugi wody pod ciśnieniem. Czasem pójdzie struga wody przez kratkę z przodu do komory silnika, ale zatrzyma się na skraplczu lub chłodnicy.
  11. Kolektor był wcześniej wyciągany i czyszczony w warsztacie "u pana Henia". Czy odłączyli akumulator, nie wiem. Po tej naprawie, która nic nie pomogła kolektorowi, auto jeździło przez kilka dni. Zrobiło po tej naprawie ze 200 km. Zaczęło gasnąć kilka dni później, po, wyjechaniu z myjni ręcznej. Ale po wyjechaniu z tej z myjni zrobiło jeszcze ze 20 km. Raczej nie sądzę, żeby na myjni zalali moduł lub cokolwiek innego w silniku. Ciężko to zrobić bez otwierania maski. Zresztą na tej myjni auto było myte wiele razy. Gorsze deszcze i ulewy przeżywało. Myślę, że moduł padłby i bez tego mycia. Ludzie myją silniki i nic się nie dzieje. A karscherem był myty wczoraj. I nie było walone do silnika, bo tak robiłby tylko idiota. Z zewnątrz przez kratkę z przodu były myte skraplacz i chłodnica.
  12. > Najbardziej nie > rozumiem dlaczego nie odebrał kolektora i ECM z ASO choć były > jego własnością (a kolektor nawet obiecał nam). Wbija sobie do > głowy winę za powstałe usterki, Pisałem tylko o jednej usterce, którą mogłem sam spowodować.
  13. > Tak, i do tego wentylator jest sterowany wspólnym sterownikiem. > A nie było przypadkiem tak że klima hałasowała na postoju, a w trasie > już nie? Nie.
  14. > Nie sprawdzales na kompie tylko wymrugiwales bledy, > teraz to juz mozna dywagowac. Oni sprawdzali. Zresztą objawy jak najbardziej wskazywały na moduł. > Nie chce twierdzic ze oszukano Ciebie, ale sam musisz przyznac > ze opierasz sie tylko na opinii co uslyszales w ASO Rozumiem, że miałem taszczyć auto na lawecie w obie strony do i od kogoś jeszcze, żeby ten mi powiedział to samo, co mi powiedzieli w ASO? I zapałacić za transport i diagnostykę kolejne kilkaset złotych?
  15. Nie ma jednego programu do wszystkich silników? To ile ASO musi mieć tych programów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.