Skocz do zawartości

79adam79

użytkownik
  • Liczba zawartości

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

79adam79's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputacja

  1. Jeśli nie świeci ani econ ani auto to wtedy masz ustawienia indywidualne z włączoną sprężarką. Sprężarka jest wyłączona wtedy i tylko wtedy gdy świeci econ . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Auto + econ- stara się automatycznie dopasować temperaturę bez załączenia sprężarki klimy (czyli w upały niemożliwe bo sprężarka klimy jest rozłączona), auto- klima dopasowuje temperaturę z załączoną sprężarką ( poniżej 5 stopni sprężarka się nie załączy - ponoć każde auto z klimą ma to jako zabezpieczenie), samo econ to ustawienia indywidualne z rozłączoną sprężarką- opisane na bazie seat exeo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Właśnie dostałem pisemko z ASO, że mam skażony silnik, produkujący zbyt wiele NOx. Ciekawe, kiedy zaproszą ma montaż Ad Blue lub czegoś podobnego. A tak w salonie zachwalali to Exeo więc je kupiłem a naprawdę pojechałem po Leona 1.9tdi [emoji12] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Mam dopiero 90 000 kilometrów przebiegu więc do 150 000 odpuszczam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Śmigam Exeo podemowym z 2009, mam auto praktycznie od nowości(jak kupowałem z ASO to miał niecałe 3200 kilometrów przebiegu). Auto kupiłem z rabatem 17 tys pln , audi b8 z silnikiem 2.0 Tdi CR 143 km i w moim "wypasie"( skrętne biksenony, plastik drewno i przyciemniane szyby z tyłu) było ponad 30 000 pln droższe. Audi miało wtedy 2 lata gwarancji a exeo 5, nawet po 4 latach bez problemu ASO wymieniło mi padnięty aqu. Lepsza gwarancja i + 30 000 pln przeważyło na kożyść S. [emoji106] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Cytat "To przede wszystkim... a dla potomnych moja własna wersja: 1. przekręcić kluczyk, aby włączyć zapłon (nie trzeba, a nawet nie należy uruchamiać silnika) 2. przed upływem 8 sekund wyłączyć zapłon 3. manetkę wycieraczek pociągnąć w dół 4. ramiona wycieraczek wyjeżdżają ze słupków i ustawiają się w pozycji poziomej 5. wymienić pióra 6. włączyć zapłon i ustawić na chwilę manetkę wycieraczek w dowolnej pozycji - ramiona wracają na pozycję spoczynkową w słupkach..." Znalezione gdzieś w Google - może zadziała.
  7. > Zakładam, że niegazowalne? > Na pierwszy rzut oka widzę, że są różne warianty mocy. Ma to jakieś znaczenie? Chodzi o to aby diesel 2.0 był na common rail'u, jeszcze można znaleźć też stare poczciwe 1,9 tdi w tej budzie.
  8. > Jakie mogą być przybliżone koszta ? > Wtryski regeneracja, pompa CR, filtr paliwa, przeczyszczenie układu ? Procedura w ASO to koszty rzędu 30-40 tys zł- wymiana wszystkiego, pompy w baku, pompy wys ciśnienia, baku, przewodów.... Straszyli mnie tym jeszcze na gwarancji i z ciekawości o koszty pytałem- u mnie to był jedynie brak styku przy czujniku ciśnienia przy szynie CR.
  9. Jasiu(sąsiedzie), jeżeli jesteś pewien przebiegu to może rzeczywiście te auta nie są takie złe, dlatego wspomniałem o przebiegach na a4klubie. W necie można znaleźć mnóstwo przykładów gdzie auto np. w Szwecji ma ponad 750 tys przebiegu a w Polsce już cudownie odmłodzone tylko 150 tys na "budziku". Ja w swoim seacie exeo mam przebieg 65 tys km(auto od nowości u mnie 2009 r) i będę opisywał w necie wszelkie wielkie problemy (np. z pompą oleju) .
  10. > Witam. Znajomy ma na sprzedaż audi A4 kombi 2006r 2,0 140KM TDI ,160kkm. > Cena w Niemczech jak dla mnie 4500E .Czy warto sie takim autem zainteresować. Jaki to ma spalanie w > miescie i trasie co sie psuję . 2,0tdi silnik na pompowtryskach, pękające głowice, padające pompy oleju(trzeba zdobyć kod silnika). Dodatkowo siadają 2-masy i turbiny (standard przy tym przebiegu-tak piszą na a4klub.pl ale tam wszystkie auta czy 1999r czy 2009 to zawsze przebieg między 160-220 tys km) . Spalanie od 5 do 7-8(no chyba,że stoi się w korku to wiadomo, że i 12 wciągnie).
  11. Jeżeli po odpowietrzeniu jeździ to może zalać bak do pełna, jeździć i tankować do pełna gdy wskazówka pokaże połowę baku
  12. Najważniejszy jest montaż, na lpg-forum.pl znajdź montera, dołóż jak trzeba kilka stówek i ciesz się bezawaryjną jazdą bez checków i innych kontrolek, ważne aby kolektor ssący demontować.
  13. > Witajcie, > Brata ujeżdża takie coś, ale z racji, że robi sporo kilometrów, wpadł mi pomysł aby przerobić to na > gaz. Auto ma 85 tyś przebiegu i jest kompletnie bezawaryjne, ale zastanawiam się czy czasami > taką przeróbka nie narobie sobie więcej problemów. Auto będzie jeździć jeszcze bardzo długo, > ale mam obawy jak ten silnik zniesie gaz i czy przypadkiem z czasem nie będzie więcej > problemów niż korzyści.... Miałem identyczne ufo z silnikiem 1,4 83km, gaz założyłem przy ~80 000 przebiegu jeździłem do ~105 000 i zostawiłem w rozliczeniu aby wziąć nowe auto. Przez te 25 000 przebiegu nic (KOMPLETNIE) nic złego się nie działo, miałem instalkę Elpigaz stella a to tylko dlatego,że takie montowali w Szczecińskim Polmozbycie( z obawy iż coś się będzie działo z autem zakładałem gaz w Polmozbycie ponieważ oni m.in sprzedają Hondy), na dzień dzisiejszy założyłbym jakiegoś staga. Dodatkowo miałem kroplówke flash lube do smarowania/chłodzenia zaworów(wszyscy mówią, że to niepotrzebne). Jedyny minus instalki LPG to częstsza potrzeba regulacji zaworów.
  14. 79adam79

    Opel omega

    > nie jest, napewno potrzebne Ci to V6 ? tam jest wszystkiego 2x za dużo Chcę auto dla funu , na 2-3 lata. Warunek musi mieć lpg, klimę i cena max 9000zł
  15. 79adam79

    Opel omega

    Witam, Panie i Panowie rzućcie chłodnym okiem na to omega mv6. Chce zmienić swoją poczciwą Renault 19(2 gie auto w rodzinie) na coś nowszego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.