-
Liczba zawartości
597 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
jacknn's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
Ale je nie pisze o dźwięku upuszczanego powietrza, miałem problem z trybem serwisowym i błędem 50074. Dźwięk upuszczanego powietrza jest i pozostał i mi nie przeszkadza bo auto jeździ jak trzeba. Chciałem tylko napisać, że zniknął mi problem dla którego założyłem ten watek. Po awarii tego czujnika minęło już kilka tygodni i kilka tysięcy km przebiegu. Problemu nie mam, wcześniej pojawiał się co kilkadziesiąt km. Jak problem powróci wtedy będę się nim przejmował.
-
Padł tak, że auto stanęło. Już nie pisałem o tym, ale skończyły się problemy z błędem o którym mowa w temacie. A P0355 jak najbardziej był ale już po tym jak auto nie chciało odpalać.
-
Witam. Problem błędu i trybu serwisowego się rozwiązał. Padł mi czujnik położenia wału. Po wymianie nie ma już błędu ani nie wskakuje tryb serwisowy.
-
Alfie? Ale ja mam silnik 1.7 a nie 1.9, a chyba te 1.9 to te same jednostki?
-
Możesz mieć rację. Od pewnego czasu słyszę odgłos jakby uchodzącego powietrza przy ostrzejszym przyspieszaniu, tak jakby coś go w pewnym momencie z układu upuszczało. Jak skomplikowana to naprawa?
-
Witam Ostatnio coraz częściej wyskakuje mi błąd 50074. Wcześniej też pojawiał się ale sporadycznie raz na kilka miesięcy. Teraz jednak wyskakuje co kilka dni. Oczywiście spadek mocy w tym czasie. Dzieje się to przy różnych prędkościach. Wyczytałem że najczęściej przy 120km/h ale u mnie dzisiaj wyskoczył przy nie całych 100km/h. Z lektury wiem, że to dość częsta przypadłość, ale może ktoś umie wskazać dokładniej przyczynę? Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
-
Chodzi o gumy drążka? Nie wymieniałem. Stwierdziłem, że z nimi jest wszystko w porządku.
-
Pisze do szanownych kolegów, bo mi już brakuje pomysłów. Otóż od jakiegoś czasu dochodzą mnie puki i stuki z lewej strony. Wymieniłem już wszystko w zawieszeniu, poza amortyzatorami a jak pukało tak puka. Odgłos puków jest charakterystyczny jak przy zerwanych silent blokach. One jaki i łączniki stabilizatorów, sworznie wahaczy i końcówki zostały wymienione. Amortyzatory na badaniu wykazują sprawność ponad 70%. Wczoraj jeszcze rozebrałem i wymontowałem cały amortyzator aby sprawdzić czy górne mocowanie jest ok. Nic nie wskazuje na problem w tym miejscu. Pukanie pojawia się wbrew pozorom nie w dużych dołkach ale szczególnie wtedy gdy na drogach są łaty, czyli małe uskoki poprzeczne. Może ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze może pukać?
-
Potrzebuję rozkodować VIN Corsa D W0L0SDL68B4292696 Z góry dziękuję
-
W0LPE8EG0B8079256 oraz W0LPD8EF4C8010769 Kumpel chce kupić i chciał by wiedzieć coś o ich przeszłości
-
Dzisiaj zauważyłem, że mam niski poziom płynu chłodzącego. Zacząłem szukać przecieków i zauważyłem krople na dolnym złączu nagrzewnicy (pod maską) tu gdzie wąż łączy się z plastikową końcówką nagrzewnicy. Pytanie, jak to się zdejmuje i co tam mogło puścić?
-
W sobotę wymieniłem filtr powietrza. Bąki przestał ktoś puszczać, auto jeździ normalnie. Nie przypuszczałbym, ale jednak. Zobaczę jak będzie na dłuższą metę.
-
Mam to samo, miałem taki temat zakładać. W okolicach 2000-2200 rpm słychać jakby ktoś stęknął albo puścił bąka, sekundowa utrata mocy i później ciągnie jak głupi. A co do tego ma plecionka?? Raczej problem w dolocie a nie wydechu jest.
-
> Super, dzięki. Chodzi o numer 7 na pierwszej grafice. A uszczelka ta która idzie w tym miejscu gdzie na drugiej grafice jest oznaczona śruba nr 13? To nie jest przypadkiem to samo co drugi numerek?
-
Super, dzięki. Chodzi o numer 7 na pierwszej grafice.