-
Liczba zawartości
934 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
xxxduszaxxx's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
0
Reputacja
-
> jak masz sprawdzone i ufasz to możesz chyba pozostać przy modelu... opinie sa przychylne koszta nie > sa wielkie... zastanawiałbym sie nad tym 4x4 bo odłączane to ma sens ale na sztywno to koszta > paliwa leca na łeb... Tam jest haldex dopinany, a zastanawiam się na pozostaniem przy modelu 8l bo uratował mi życie beza wątpienia. Co do mocy hmm miałem ok 200ps frajda była ze szalu ale ja 99% robie tylko długie trasy. tak wyglada moja po prezencie od panny na urodziny - dodam ze 2 tyg temu wyszla od lakiernika odbudowana cała i nie wypolerowana nawet..
-
Podrzucicie jakieś pomysły? Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy mocnym dzwonie. Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię 50-70tyś rocznie). Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4?
-
nie dają nic, mogę ew. zabrać dowód.
-
Więc tak średnica otworu w miseczce 20mm Ale po fachowym demontażu co nie do końca widac na foto myślę że są już na smietnik (żabka trzymał tłok a odkręcał penumatem jak się okazało)
-
zmierze jutro i podam dokładnie na oko 30-45mm?
-
> noo teraz to faktycznie pozamiatane > ale jak piszesz ze masz TA-syfixa to moze z niego talerzyki przelozysz ?? jak chcesz to mam w > piwnicy gwint fk [ten ze zdjecia] mysle ze srednice bedzie mialo takie same jak bil i inne > gwinty Nie podejdzie bo bilsteiny maja gruby tłłok
-
poprzedni fachowiec.. jak mu udowodnie ze pol roku temu nie skrecił. Pozostaje szukać jakiegoś tokarza niech to dorobi bo chwiliwo wrzuciłem Ta texnics i w porównaniu do bilsteina to jest masakra
-
> a nie miales w gwincie talerzyków ?? > bo sam pierwsze slysze aby talerzyki springa zakladac z serii > a jezdzilem i zakladalem juz kilka gwintow i nigdy zamiennie nie uzywalem talerzyków Miałem tylko pewien fachowiec nie skręcił kolumny i je trafiło w sensie maja 1cm luzu na skręconej kolumnie.
-
> zakładałem gwint Eibacha i Bilsteina i za każdym razem ten element przekładaliśmy z serii > Jesli masz luz na kierownicy to sprawedz czy górne mocowania są dobrze złożone i czy górne > talerzyki nie sa uszkodzone no to super założyłem stary średnio sprawny gwint bo twierdzili że nawet z poprzedniego gwintu to nie pasuje. No nic podrzucę na serwis do bilsteina obiecali że sprawdzą kolumny i ew. dorobią co trzeba. Dzieki za informację
-
Witam, jako że jestem w kropce mam pytanie czy mocowanie sprężyny pozycja nr 25 z obrazka różni się od siebie w sensie seria vs gwint? Mechanicy mi się upierają że na pewno się różni bo jest inna średnica spinga a przedstawiciel bilsteina/hr zapiera się że nigdy takie coś u nich nie występowało i że średnica jest jak w seryjnym I przy okazji jaka jest szansa że od wywalonego tego elementu jest luz na kierownicy 1-2cm
-
> Witam, > Jak w temacie czy ktoś wymieniał w ten sposób uszczelniacze? Tak wymieniałem w tamtym roku silnik 1.8T 20V > Czy taki sposób wymiany jest jakościowo podobny do wymiany przy zdemontowanej głowicy? Tak pod warunkiem że znajdziesz kogoś kto to potrafi dobrze zrobić i ma sprzęt. > Jakie mogą być różnice w kosztach przy wymianie z demontażem i bez? Ja zapłaciłem 300zł za robocizne bez ściągania głowicy. > Pacjent to stilo 1.8 wolałbym uniknąć demontażu zwłaszcza że głowica była prawdopodobnie 3 razy > planowana. > Pzd > P.S. Tylko się narazie domyślam że to uszczelniacze. Po hamowaniu silnikiem po dodaniu gazu za > autem jest mniejsza lub większa chmura w zależności ile przejechałem i na jakich obrotach. To objaw miałem taki sam okazało się że pierścienie i tłokami wychlapywało. A finał był taki że po w/w wymianie przejechałem 20km zgasiłem silnik rano chciałem odpalić zgasły wszystkie kontrolki i 5 zaworów się urwało.. na karbie czyli miseczki pewnie tłukli. Polecam wziąć FV ew. jakiś rachunek w razie co.
-
ATE tak mają pylą że hej i lubią popiskiwać. Pomyśl nad power disc plus ceramiczne ATE mam od 40 tyś i sobie bardzo chwale
-
u mnie sytuacja jest o tyle lepsza że wykonawcą jest STRABAG a to jest dość duża firma która nie powinna zniknąc
-
No to sprawa wygląda tak że: byłem w zarządzie dróg i dali mi namiar na kierownika firmy strabag która wykonuje remont aby było szybciej... Kierownik zobowiązał się że weźmie notatkę z policji i skontaktuje się ze swoim ubezpieczycielem i mamy za tydzień się spotkać i jakiś protokół spisać. A co do auta to.. skrzynia dostała dodatkowo po dupie bo było idealnie a teraz wpada w rezonans na wyższych obrotach lewarek lata jak szalony na 3 biegu tylko no i w liczniku poleciały pixele i tu myślę że mnie wyśmieją bo nie uwierzą że to od uderzenia w studzienkę
-
gdzie moge podjechać aby ktoś mi ocenił stan zawieszenia i wystawił jakiś kwitek że jest uszkodzone? bo potrzebuje auta do jazdy na co dzień koła zimowe już wrzuciłem i chciałem na szybko podreperować zawieszenie aby się nadawało do jazdy. Stacja diagnostyczna czy rzeczoznawca musi być?