Skocz do zawartości

xxxduszaxxx

użytkownik
  • Liczba zawartości

    934
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

3 obserwujących

O xxxduszaxxx

  • Urodziny 28.07.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Radom
  • Zainteresowania
    Car audio, motoryzacja, SW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

xxxduszaxxx's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

0

Reputacja

  1. > jak masz sprawdzone i ufasz to możesz chyba pozostać przy modelu... opinie sa przychylne koszta nie > sa wielkie... zastanawiałbym sie nad tym 4x4 bo odłączane to ma sens ale na sztywno to koszta > paliwa leca na łeb... Tam jest haldex dopinany, a zastanawiam się na pozostaniem przy modelu 8l bo uratował mi życie beza wątpienia. Co do mocy hmm miałem ok 200ps frajda była ze szalu ale ja 99% robie tylko długie trasy. tak wyglada moja po prezencie od panny na urodziny - dodam ze 2 tyg temu wyszla od lakiernika odbudowana cała i nie wypolerowana nawet..
  2. Podrzucicie jakieś pomysły? Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy mocnym dzwonie. Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię 50-70tyś rocznie). Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4?
  3. nie dają nic, mogę ew. zabrać dowód.
  4. Więc tak średnica otworu w miseczce 20mm Ale po fachowym demontażu co nie do końca widac na foto myślę że są już na smietnik (żabka trzymał tłok a odkręcał penumatem jak się okazało)
  5. zmierze jutro i podam dokładnie na oko 30-45mm?
  6. > noo teraz to faktycznie pozamiatane > ale jak piszesz ze masz TA-syfixa to moze z niego talerzyki przelozysz ?? jak chcesz to mam w > piwnicy gwint fk [ten ze zdjecia] mysle ze srednice bedzie mialo takie same jak bil i inne > gwinty Nie podejdzie bo bilsteiny maja gruby tłłok
  7. poprzedni fachowiec.. jak mu udowodnie ze pol roku temu nie skrecił. Pozostaje szukać jakiegoś tokarza niech to dorobi bo chwiliwo wrzuciłem Ta texnics i w porównaniu do bilsteina to jest masakra
  8. > a nie miales w gwincie talerzyków ?? > bo sam pierwsze slysze aby talerzyki springa zakladac z serii > a jezdzilem i zakladalem juz kilka gwintow i nigdy zamiennie nie uzywalem talerzyków Miałem tylko pewien fachowiec nie skręcił kolumny i je trafiło w sensie maja 1cm luzu na skręconej kolumnie.
  9. > zakładałem gwint Eibacha i Bilsteina i za każdym razem ten element przekładaliśmy z serii > Jesli masz luz na kierownicy to sprawedz czy górne mocowania są dobrze złożone i czy górne > talerzyki nie sa uszkodzone no to super założyłem stary średnio sprawny gwint bo twierdzili że nawet z poprzedniego gwintu to nie pasuje. No nic podrzucę na serwis do bilsteina obiecali że sprawdzą kolumny i ew. dorobią co trzeba. Dzieki za informację
  10. Witam, jako że jestem w kropce mam pytanie czy mocowanie sprężyny pozycja nr 25 z obrazka różni się od siebie w sensie seria vs gwint? Mechanicy mi się upierają że na pewno się różni bo jest inna średnica spinga a przedstawiciel bilsteina/hr zapiera się że nigdy takie coś u nich nie występowało i że średnica jest jak w seryjnym I przy okazji jaka jest szansa że od wywalonego tego elementu jest luz na kierownicy 1-2cm
  11. > Witam, > Jak w temacie czy ktoś wymieniał w ten sposób uszczelniacze? Tak wymieniałem w tamtym roku silnik 1.8T 20V > Czy taki sposób wymiany jest jakościowo podobny do wymiany przy zdemontowanej głowicy? Tak pod warunkiem że znajdziesz kogoś kto to potrafi dobrze zrobić i ma sprzęt. > Jakie mogą być różnice w kosztach przy wymianie z demontażem i bez? Ja zapłaciłem 300zł za robocizne bez ściągania głowicy. > Pacjent to stilo 1.8 wolałbym uniknąć demontażu zwłaszcza że głowica była prawdopodobnie 3 razy > planowana. > Pzd > P.S. Tylko się narazie domyślam że to uszczelniacze. Po hamowaniu silnikiem po dodaniu gazu za > autem jest mniejsza lub większa chmura w zależności ile przejechałem i na jakich obrotach. To objaw miałem taki sam okazało się że pierścienie i tłokami wychlapywało. A finał był taki że po w/w wymianie przejechałem 20km zgasiłem silnik rano chciałem odpalić zgasły wszystkie kontrolki i 5 zaworów się urwało.. na karbie czyli miseczki pewnie tłukli. Polecam wziąć FV ew. jakiś rachunek w razie co.
  12. ATE tak mają pylą że hej i lubią popiskiwać. Pomyśl nad power disc plus ceramiczne ATE mam od 40 tyś i sobie bardzo chwale
  13. u mnie sytuacja jest o tyle lepsza że wykonawcą jest STRABAG a to jest dość duża firma która nie powinna zniknąc
  14. No to sprawa wygląda tak że: byłem w zarządzie dróg i dali mi namiar na kierownika firmy strabag która wykonuje remont aby było szybciej... Kierownik zobowiązał się że weźmie notatkę z policji i skontaktuje się ze swoim ubezpieczycielem i mamy za tydzień się spotkać i jakiś protokół spisać. A co do auta to.. skrzynia dostała dodatkowo po dupie bo było idealnie a teraz wpada w rezonans na wyższych obrotach lewarek lata jak szalony na 3 biegu tylko no i w liczniku poleciały pixele i tu myślę że mnie wyśmieją bo nie uwierzą że to od uderzenia w studzienkę
  15. gdzie moge podjechać aby ktoś mi ocenił stan zawieszenia i wystawił jakiś kwitek że jest uszkodzone? bo potrzebuje auta do jazdy na co dzień koła zimowe już wrzuciłem i chciałem na szybko podreperować zawieszenie aby się nadawało do jazdy. Stacja diagnostyczna czy rzeczoznawca musi być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.