Skocz do zawartości

conQuerer

użytkownik
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Częstochowa

conQuerer's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja > schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ? > Pozdrawiam może krokowiec coś wariuje ?
  2. > sprawa wygląda tak... jakiś czas wstecz coś mi odbierało prąd magik (super) magik twierdził że to > alarm, centralka wszystko na raz łączone... więc pokombinował tak że mi centralka nie zamykała > lewych drzwi, pomijam to, w grudniu mi zaczął alarm świrować, przez zimę i tak autem nie > jezdziłam więc temat odpuszczony ale od trzech dwóch tygodni męczymy temat auta, wymieniony > alternator, porobione jest ok... nagle wczoraj obroty skaczą, dusi się, alarm pika... dzisiaj > rano brat miał wyjeżdżać, zatankował jedzie i się krztusił, nagle walnął i nie odpalił, > kontrolki się zapalają, paliwo dopływa ale nie reaguje na nic jak dobrze pamiętam pokazuje > 'fps on' - słyszałam że to jakiś przycisk reagujący na kolizję gdzie auto na nic nie raguje... > pomocy, bo zamiast zacząć robić coś w końcu przy aucie to je za domem mi mąż spali Możliwe że masz ten czujnik wstrząsowy, a guzika musisz szukać gdzieś nad nogami kierowcy, przynajmniej w CC tak jest inne fiaty też mają pod siedzeniem kierowcy Możliwe że go wybiło i dlatego nie chce odpalić. W pandzie u taty Dudiego był ostatnio podobny przypadek i przeszukaliśmy wszystko, czujnik wstrząsowy był ok, a okazało sie że bezpiecznik jeden przepaliło, po wymianie pali na dotyk. Trzeba posprawdzać wszystko co możliwe dla normalnego szarego człowieka zanim sie zacznie myśleć o mechaniku
  3. > na przod wentylowane 240 z palio i do tego klocek od 257 i tarcza z pandy 4x4
  4. Witam dzisiaj dostałem od znajomego wiadomość o problemie z klaksonem w seju, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co może być grane. Może ktoś z Was będzie wiedział co to może być? Quote: Witam. Mam do Ciebie pewne pytanie. Może będziesz wiedział o co chodzi... Sprawa dotyczy Seicenta. Właściwie to klaksonu do niego. Myślałem, że trąbka padła czy coś bo przy próbie trąbienia słychać tylko "pusty" półsekundowy dźwięk i tyle. Najlepsze jest to, że przy zimnym silniku trąbi normalnie i jak ściśnie się palcami trąbkę to też trąbi. Myślisz, że to coś z kablami się pieprzy czy faktycznie trąbka do wymiany?
  5. > Pany, bo dzisiaj mnie zaskoczyło to iż, bak 1100 nie pasuje do budy 900, a konkretnie to że > plastikowa rura od wlewu jest za krótka aby ją założyć na króciec w baku, natomiast rurka > odpowietrzająca jest za wąska aby ją założyć - i tu pytanie, czy te dwa baki się różnią??? nie jestem pewien, ale ma chyba znaczenie to czy 900 jest na wtrysku czy na gaźniku byc może jest jakaś różnica i dlatego nie podchodzi. Jak kupowałem do siebie to mówiłem że chce bak do 1.1 i gościu mi sie pytał czy wtrysk czy gaźnik i na baku który dostałem było 900/1.1 wtrysk
  6. conQuerer

    przelot fi64

    > a co gorsza wszystkie kury na wsi przestaly sie niesc
  7. > to jest cały ten wihajster co włącza się migacze i długie lampy (przełącznik zespolony) dokładnie te wszystkie kable z tych przełączników od kierunków wycieraczek itp konektorki to inaczej wsówki co są w kostkach łączących kable
  8. > Objawy są dziwne. Raz świecą raz nie. Nowe żarówki, bezpieczniki dobre. Co może być przyczyną? sprawdź sobie jeszcze w jakim stanie są konektorki przy przełączniku zespolonym, bo mogą być już zaśniedziałe i dlatego raz masz światła a raz nie albo tak jak poprzednicy piszą walnięty może być sam włącznik świateł
  9. > sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku Dolałem płynu i problem znikł Płynu w zbiorniczku było mniej więcej na połowie tej skali min-max, dolałem pod max i jest ok zobaczymy czy będzie ubywał, jeżeli tak to będę szukać którędy Dzięki za pomoc
  10. Witam, ostatnio w swoim punto zauważyłem dziwny przypadek. Mianowicie podczas przyśpieszania, przy obrotach 3,5 wzwyż zapala mi się kontrolka hamulca ręcznego. Gdy puszcze gaz, lub auto przestanie się rozpędzać kontrolka gaśnie. Co może być przyczyną zapalania się tej kontrolki? Pacjent to Punto I ELX
  11. > Witam > Pacjent 1.2 16v z p1, z autem dzieje sie cos takiego ze do 5tys. obrotów auto sie dusi, lekko > przerywa, a jak przekroczy 5 tys. to odrazu dawka mocy, (jak by vtec załączał) i na wolnych > obrotach tez prycha. > CO to moze być tego powodem ?? ja bym zaczął od sprawdzenia kabli i świec, może gdzieś iskry na wolnych nie dostaje któraś i dlatego takie objawy a gdy dodasz więcej gazu zaskakuje i działa normalnie podobny przypadek miałem w poprzednim cc i wyszło że wina świecy
  12. > mam 4x98, ET kurde teraz nie pamiętam dokładnie ale 35 chyba (niech mnie trzaśnie bo jestem > półśpiąca i półmyśląca już) ? własnie rant nadkola to nie jest problem to by się coś > podziałało, no trze milimetrami ale na tyle że z garażu wyjechać nie mogłam bo zaraz bym miała > po oponie szlif wachacza by tu chyba pomógł jak poprzednik pisze
  13. u mnie przekłamuje o 10km/h (za dużo) niezależnie od szybkości jaką jadę, sprawdzane na gpsie i jadąc z innym autem obok
  14. > http://allegro.pl/czujnik-temp-wody-eps-fiat-lancia-seat-iveco-fso-i2683005791.html > Jutro jak bede na garazu to wam napisze czy to na 100% czerwony bo sa jeszcze inne kolory na 99% to o ten czerwony co piszesz chodzi
  15. najlepsze są ori dekle od mattigów ale jak już sie takowych nie ma to te fiatowskie ładnie się prezentują
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.