Jump to content

adriank3

użytkownik
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About adriank3

  • Rank
    nauka jazdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wydaje mi się, że jarzma z paliona i punto 1.9 jtd są identyczne. Ja ostatnio dorwałem komplet z palio i z tego co wiem to pasuje p&p
  2. bardzo ładny stan ! ile teraz takie stoją?
  3. adriank3

    Wbudowany tablet

    napiszę tak: na żywo wytwór tasiemca wygląda 100000x lepiej jak na foto :D
  4. 412 zł brutto... śmiechłem :D
  5. a inne chore chlory lampy do srejczęto
  6. innymi słowy - kolekcja lamp powiększyła się o nowy komplet
  7. Piotrków Trybunalski, 50 km od Łodzi w stronę Czewy :D
  8. hahaha ale oddzew, nie spodziewałem się! hahaha.. kilka dni temu wpadł niezły rarek, może jutro uda mi się zdjęcia wstawić :>
  9. Siema, AK! Już jakiś czas jestem na forum, ale do założenia tematu zbierałem się i nigdy nie było okazji no to jazda z konkretami. MARKA/MODEL: Fiat Seicento 2001 rok z limitowanej wersji Schumacher nr. 914 ZAWIESZENIE: Przód Gwint TA-Technix, tył amortyzatory TA-Technix i sprężyny obniżające FK -90 SILNIK: 1.4 16v 95 KM w serii, komputer 1.2 16v z programem pod 1.4, większa przepustnica z 1.6 UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 Górny Sport Garage owinięty bandażem, wydech na pełnym przelocie FI50 z końcówką Ulter NADWOZIE: Oryginalny 258 Giallo Ginestra z pełnym pakietem Abarth (progi, zderzaki, lotka) W niedalekiej przyszłości kompleksowa odbudowa blacharska, konserwacja i malowanie, a także pełen "clean" komory silnika. - przednie reflektory Bi-Xenon z ringami CCFL - przednie kierunkowskazy "clear black" z DE - tylne lampy Black Carello z DE (zamiennie: White Carello, Grey Carello) - lampy obrysowe US smoked WNĘTRZE: - skórzane, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele Recaro - wszystkie plastykowe elementy we flocku - tunel środkowy custom z dodatkowymi włącznikami - słupek kierowcy ze wskaźnikami gauge (temperatura wody, temperatura oleju, ciśnienie oleju) - kierownica Raid HP 300 mm z nabą - blacharka wyklejona alkantarą - brak kanapy, tył wyrównany i oklejony alkantarą - wysokie boczki SX w alkantarze (zamiennie: wysokie boczki SX w skórze) KOŁA: BBS RM 012 6,5x15 + opony NANKANG NS-2 165/50 + ranty 0,5 w polerce Na razie auto w proszku, ale na 2k17 ma być grubo... zobaczymy czy zdążę poskładać :D Krótka historia: Szukałem auta na dojazdy do pracy i na uczelnię. Wybór padł na Seicento. Poszukiwania skierowane były w stronę kolejno: 900-tki, potem 1.1 w serii.. Sportingu.. Schumacherze.. Abarthcie.. Apetyt rósł w miarę poszukiwań, które trwały kilka miesięcy. Ostatecznie wybór padł na Sportinga z planem doposażenia go w pakiet Abarth. Coś znalazłem. Auto stało na Śląsku, w komisie. Miało klimatyzację, poduszki i inne pierdoły. No i było żółte Sprowadzone od pierwszej właścicielki z Niemiec. Szału nie było, ale przebieg, stan i wyposażenie mi pasowały. Był deszczowy, czerwcowy wieczór roku 2014, a ja poginałem po obwodnicy śląska 150/h nowym nabytkiem z bananem na ryjcu Nic nie zwiastowało tego, co się później wydarzyło... :D No i się zaczęło Na razie tyle, jak zwykle w moim przypadku na brak zdjęć nie możecie narzekać Pozdro
  10. odpinasz wtyczke od przepustnicy (od czujnika ale nazwy zapomniałem teraz), odpinasz komputer na godzinę, spinasz wszystko razem odpalasz auto i czekasz na wolnych obrotach jak auto zagrzeje się do załączenia wentylatora, czekasz jak się wyłączy. jak się wyłączy to trzymasz auto na 2000 albo 2500 obrotów, załączy się jeszcze raz, wyłączy i potem znów na jałowym czekasz aż się załączy i wyłączy (ja czekałem aż wentylator się załączy 3 razy), potem chwile jeszcze czekasz i gasisz. Po odpaleniu praca silnika powinna być inna. U mnie po swapie na 1.4 zabieg jest taki, że jak odłączę kompa na długo albo odepne czujnik z przepustnicy to "gubi" adaptacje i faluje jak poje**** po adaptacji jest lepiej, ale w moim przypadku na jałowym też delikatnie przyfalowywuje raz na 4-5 sekund z racji tego, że mam słabo dorobione mocowanie pod cpw i wydaje mi się, że źle odczytuje z koła... mam już zrobione profi mocowanie typowo pod swapa do SC i zobaczymy czy coś się zmieni po montażu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.