Jump to content

DamianMig

novice
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DamianMig's Achievements

pieszy

pieszy (1/19)

7

Reputation

  1. to jest To jest hybryda i po lewej masz gniazdko elektryczne a wlew benzyny jest po prawej stronie.
  2. Z tego co obserwuje to w necie jest obecnie pełno handlowców od dilerów którzy opowiadają bajki aby nakręcic wyniki finansowe sprzedży aut. Wszedzie tylko powielanie bajek że teraz nie ma rabatów bo nie ma aut itd. To jest celowe żeby zwiekszyc marżę. Na początku września koleżanka kupowała Proceeda dostała w Kii 12% rabatu na Proceeda a Kia nie daje raczej duzych upustów. Kumpel odebrał Superba z Siedlec L&K 190 KM za 160 tys. zł (na allegro stoja po 180-190 tys. zl). W Fordzie na Focusa dają teraz rabaty po 15% bo nowy model wchodzi po lifcie. Na BMW u Fusa mozna dostać 20% rabatu na m340i i auto do obioru w styczniu. Więc oprócz problemów z dostawami jest jeszcze wiecej spekulacji i nakręcania klientów. Bosch otworzył już kilka miesiecy temu fabrykę półprzewodników i zaopatrza niemieckie marki na full w chipy. wiec nie wierzcie w te brednie. Są przestoje ale nie wszędzie a po drugie jak u nas dociera info o przestoju to w tym czasie już trwają pracę nad wznowieniem produkcji. To jest budowanie paniki przez media aby ceny nakręcac
  3. No ja to bym Astrę wziął chyba tylko dla tych lamp matrycowych. Chyba że Peugeot też już takie coś ma mieć? Jak to jest? Bo fullledy Peugeota nie miały dotad funkcji wycinania innych aut prawda? Pytanie jak będzie z wyciszeniem obu aut i czy Opel faktycznie będzie tańszy. Podobać się podoba, ale wnętrze chyba bardziej plastikowe.
  4. Dziś pokazali w Polsce nową Astrę. Niby wszystko spoko bo auto duzo ciekawsze niż dotad ale tak sie zastanawiam czemu mialbym wybrac Astre a nie Puga 308 ktory jest jej bliźniakiem. Z tego co piszą to Opel będzie miał matrycowe lampy z Insignii i tego chyba nie dostanie Pug. Ale silniki wszystko to samo co w Pugu. Ta sama platforma i podobna sylwetka nadwozia. Co ma Pug czego nie ma Astra i na odwrót? Co lepiej wybrać? Nie mówię że to kupuję, bo tak nie jest. Ale ciekawi mnie czy ta Astra to ma jakikolwiek sens na tle Puga od którego czerpie technologię. I czy poprawili te silniki 1.2 PureTech bo podobno korby bokiem wychodziły. PS. Fajne hostessy ale to mnie nie przekonuje jakoś szczególnie do Astry http://dailydriver.pl/nowosci/premiery/nowy-opel-astra-l-juz-prawie-w-polsce-mielismy-okazje-go-blizej-poznac/
  5. Populistyczne bajki. Naprawdę dajecie się na coś takiego robić? Ten Pis to Wam w głowie nieźle poprzewracał. Po pierwsze to pomysł nierealny z punktu widzenia polskiego prawa. NIe mogą tego zrobić na zasadzie konfiskaty. Po drugie chcesz mi powiedzieć, że matka ma odpowiadać za czyny swojego pełnoletniego syna, kiedy ten weźmie nóż z jej domu i pozabija kolegow w pracy? Przecież to jest identyczna sytuacja. Nie może ktoś odpowiadać za idiotyzmy drugiej osoby, pełnoletniej o nieograniczonych prawach. Ciekawe na jakiej zasadzie będziesz dobierał pracowników mając pewność, że gość któregoś dnia "nie popłynie" pod wpływem stresu, zawodu miłosnego, zdrady, dlugów, narkotyków i innych powodów dla których ludzie niepijący na co dzień, sięgają jednak po alkohol i robią potem różne durne rzeczy? Mam potem martwić się że zabiorą mi ciągnik z naczepą za 900 tys zł bo wzorowy pracownik nagle przeżywa swój prywatny dramat? To może lepiej w ogóle nie zatrudniać ludzi? A jak mają kontrolować ludzi wypożyczalnie samochodów, zwłaszcza te na minuty jak Panek? Jak będą weryfikować czy ktoś lubi wypić czy nie? Czy wypożycza auto pod wpływem czy już po tym jak wytrzeźwiał? A może bierze auto żeby pojechać do baru i się zdrowo "zrobić"? Tak to jest jak do władzy dochodzą socjaliści i populiści.
  6. Zgadzam sie. Ale poprzednią Ravką trochę jeździłem bo w pracy mielismy kilka 2.0 D-4D 126 KM w manualu. I to auto było ekonomiczne tak przy 140-160 km/h. Jak patrzę na te hybrydy to one się nadają głownie do miasta a w trasach to tak do 120-130 km/h max. I przede wszystkim nie do ciągłego wyprzedzania a sporadycznego i do jazdy jednostajnej. A mnie taka męczy i usypia w długiej trasie więc odpada. Szef z resztą też nie zdecydował się na nowe RAV4 bo teraz to tylko hybrydy i one nie są ani ekonomiczne w trasie ani przyjemne do takiej jazdy. Dostał dobrą ofertę na Stelvio ze stocku 2.2 160 KM i latamy Alfami Wbrew pozorom bezproblemowo póki co. 1,5 roku w firmie, przebiegi od 80 do 120 tys. km i poza akcją serwisową ze wskaźnikami paliwa i niedolegającą uszczelką w drzwiach w jednym egzemplarzu to spokój. Czasem jakieś czujniki się właczą na chwilę przy jeździe w korkach i tyle. Świetnie to jeździ, sporo miejsca i duży kufer. Sam kupił sobie wersję Q i też bardzo chwali tylko że jego jest duzo lepiej wyposażona i wykończona. no i na wiekszych kołach.
  7. No trochę jeżdzę po A2, S8 i A1 i jakoś RAV4 spokojnie latają tam 160-180 km/h przelotowo. To że ty tak nie jeździsz nie znaczy, że trzeba generalizować.
  8. Na odcinku S8 od stacji Lotos za Radzyminem (Wola Rasztowska) do Niegowa średnia na tempomacie przy licznikowych 180 km/h wyszła 7,9 /100 km. Poczytaj na forum ST-ka i RS-a ile palą te TDCI. Benzynowa wersja bierze 11,5 l/100 km.
  9. Ty masz TSI 190 KM w cyklu Millera, to jest bardzo oszczędny wariant 2.0 TSI. Toyota na trasie spali Ci albo tyle samo albo wiecej jeśli będziesz przyspieszał powyzej 120 km/h. Jechałem RAV4 218 KM tą najnowszą bo Mukarczyk z Toyoty tak zachwalał mojej koleżance i zabraliśmy się z nią w lipcu do Mielna. Do 120 km/h było ok bo 6,5 l/100 km. Ale przy 140 km/h już 8,8 l/100 km, a przy 150 km/h prawie 10,8/100 km. Przy 160 km/h ponad 12,3 l/100 km. Do tego wycie przy przyspieszaniu. W okół domu i do pracy w mieście ok, ale to jest auto dla dziadków spokojnie jeżdzących w trasie. Jedna predkosc i jedziesz równo i nie za szybko. Na pewno nie dla kogoś kto lubi wyprzedzać. Dla porównania Focus ST kombi 2.0 TDCI 190 KM przy 180 km/h niecałe 8 l/100 km.
  10. Jest nawet 2,0 ale w przedlifcie. Tutaj ładnie pomierzone osiągi 0-200 km/h wersji 2.0 280 PS http://dailydriver.pl/test/test-alfa-romeo-giulia-veloce-q4/ i wersja po lifcie ale z dieslem i z inną już przekładnią kierowniczą bo 2,3 obrotu. http://dailydriver.pl/test/test-alfa-romeo-giulia-veloce-q4-2-2-jtdm/ Ale polift naprawde fajnie sie zmienil w kabinie a wersja Ti w czerwieni i pakietem carbon jest niesamowita. Szkoda ze diesla wycofali bo jednak Niemce to sie sprzedają głownie z nimi.
  11. Pewnie zależy to od rodzaju nawierzchni po której sie jezdzi i temperatury. mnie się zdarza jezdzić na zimówkach i przy 12-14 stopniach co pewnie im nie służy (nie spieszę sie z wymianą). Ale w zeszłym roku miałem już nowe zimówki Continentala i dosłownie nic się z nimi nie stało. Irytuje tylko ich hałasliwosc i nie wiem czy sie nie skuszę w tym roku na szybką zmianę na Alpin. A odnośnie tych Nokianów to poczytajcie opinie na innych forach. Wiele jest takich samych opinii co już powinno dać do myslenia. Może robią na kilku tasmach produkcyjnych albo żeby oszczędzać mają kilka typów mieszanek - lepsze i gorsze. Po tym jak kupiłem nowe turbo BorgWarner które okazało się regenerowaną cześci w fabryce nic już mnie nie zdziwi....
  12. Właśnie o tym pisałem w innym temacie o Nokianach WR D3/D4. Mialem to samo w D4. To jest opona na duży śnieg ale jest miekka i tak wygląda jak się jeździ po żwirze. U mnie nie było może aż tak źle ale miejscami były takie wyszarpane miejsca. Ja tylko kawałek jezdze po żwirówce ze 500 m i może dlatego.
  13. Na dodatek oni pokonali zespół, w którym ściga się jego najgroźniejszy rywal do miejsca w Alfie. Ale szanse są iluzoryczne...
  14. tutaj masz dobre porównanie osiągów Stelvio diesel vs benzyna 280 PS http://dailydriver.pl/test/test-alfa-romeo-stelvio-2-2-diesel-q4/ Ale wersja po lifcie jest już wyraźnie poprawiona i warto chyba doplacic ale też i tutaj nie polecają specjalnie diesla https://autokult.pl/40057,test-alfa-romeo-stelvio-veloce-uwielbiam-tylko-nie-z-dieslem
  15. Dokladnie to samo mogę powiedzieć. Nokiany dobrze radzą sobie na śniegu (i to tym kopnym) i są ciche. Ale na wodzie są słabiutkie a do tego miękka mieszanka nie lubi nawierzchni żwirowych (strzępi sie) i szybko schodzi bieżnik przy temperaturach powyżej 0 stopni C. W góry taka opona sie sprawdzi ale do miasta typu Warszawa czy Poznań to jest fatalny wybór. Nie ma śniegu bo są solarki i jeździ sie jak po deszczu. A te opony nie kleją tego. Conti TS850 jest bardzo dobry, trwały ale głośny.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.