Skocz do zawartości

Krótka przekładnia kierownicza


ruks

Rekomendowane odpowiedzi

Przeanalizowałem wszystkie za i przeciw i doszedłem do wniosku, że jak mam płacić 260 zł za samą przekłądnię, to kupiłem za 350 komplet przekładnia+drążki+nowe końcówki. Wszystko z pierwszego montażu. Przebieg symboliczny, około 3 tysięcy kilometrów. Ciekawe czy to prawda

PS A swoją drogą, to sprzedawca z Otwocka nieźle zarabia na tych maglach. Kiedyś sprzedawał za 250, później 299, teraz 349. W rozmowie stwierdził, że to z powodu kursu euro. Niech mu będzie, liczę że to rzeczywiście będzie stan igła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też ją wynalazłem i zamówiłem, sprzedający twierdzi że to na 100% ta do wspomagania. Jak przyjdzie

> to sprawdzę i dam znać na forum

No to wiem kto mnie uprzedził. No nic, był kolega szybszy.

Ja poczekam na oryginał, ale za 350 + wysyłka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszła przekłądnia. Podobno miała być igła, i tak też wygląda na fotkach.

Dałem za nią nie mało (350 PLN), ale mam nadzieję że było warto

PS Czy na podstawie fotek i numeru seryjnego, możecie mnie utwierdzić w przekonaniu, że to przekładnia w wersji pod wspomaganie?

843deae759276e7dm.jpg

77f5312e42d0cebdm.jpg

8a7fc5240647ea8fm.jpg

81d9df6e0f402fbdm.jpg

Jak by ktoś jeszcze był chętny na te przekładnie, to polecam sprzedawcę z Otwocka. Ma je w cenach po 299 i po 349. Ja wziąłem tą droższą i rzeczywiście->stan igła

KLIKEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieżko mi po tych fotkach stwierdzić czy od wspomagania, ale już wcześniej było opisane czym się róznią, zapewne seryjną przekładnie posiadasz, więc sprawdź czy jest różnica w średnicy obudowy, a dla pewności możesz zsunąć tą osłonke gumową i porównać średnice wałków zębatych - te od wspomagania są znacznie większej średnicy (jak nie posiadasz seryjnej przekładni to zmierz średnice a ja skocze do garazu, zmierze i ci podam ile powinna mieć (z pamięci 19mm seria, 23mm wspomaganie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to wiem kto mnie uprzedził. No nic, był kolega szybszy.

Myślę że oni to ściągają chyba częściej, przynajmniej nie byli zdziwieni że akurat taką szukam. Wygląda na nie używaną chociaż jakoś wykonania włoska (farba odchodzi). Już przed montażem sprawdziłem że faktycznie ma nieco ponad 3 obroty więc przysłali to czego szukałem. Po montażu kręci się przyjemnie ale nie ustawiłem jeszcze zbieżności, chyba dopiero zrobię to po wymianie amortyzatorów. Przekładka w miarę łatwa problemem okazało się ustawienie kolumny tak żeby kierunki odbijały po mniej więcej równym ruchu w każdą ze stron (wcześniej mi nie odbijały) i ustawienie kierownicy na wprost (to pewnie jeszcze się zmieni po ustawieniu zbieżności chociaż nie mam 100% pewności czy w którąś ze stron nie mam ciaśniejszego skrętu) Chwilę czasu zajęło też nałożenie krzyżaka kolumny na króciec przekładni. Ogólnie polecam bo sporo miej przekładania rąk na kierownicy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.