wieszakms Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Potrzebuje wymienić prawy zacisk hamulca ponieważ goni mi klocek. Powiedzcie proszę muszę kupić zacisk koniecznie od 1.2 taki jaki mam? Czy od wersji 1.4 v 1.6 podejdzie? Bo coś mi w głowie świta że czymś się te zaciski różnią jak tak oglądam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Chyba nie potrzebujesz całego zacisku lecz tylko samo jarzmo zacisku . To do jarzma wkładamy klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Wiem wiem. Tylko nowe jarzmo to coś koło 150zł, a tu cały zacisk można używany spokojnie dostać za 50 zł a samego używanego jarzma raczej nie kupie na allegro czy gdzieś chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 jak Ci sie klocek ściera, to pewnie zapiekło Ci tłoczek i jego tylko trzeba wymienić, ewentualnie wyczyscic i z nowymi gumkami założyc z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Klocka nie ściera, nie o to chodzi Po prostu klocek ma luzy w jarzmie i goni, rusza się, podskakuje, telepie... Jarzmo się wytarło jakoś dziwnie po prostu. Jak wjadę np w dziurę, czy kopnę koło to słychać jak się obija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 jeżeli Ci goni to może brakuje Ci blaszek trzymających klocki... często ich mechanicy nie zakładają a potem takie cuda wychodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Blaszki mam Ostatnio rozbierałem także wiem co w trawie piszczy To na pewno wina jarzma. Nawet byłem u sąsiada mechanika i mi to samo powiedział jak go poprosiłem żeby rzucił okiem, chociaż podobno to rzadkość żeby się jarzmo wytarło.. No ale cóż moja sienka swoje już przejechała więc wszystko możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Panowie mili Chodzi mi przede wszystkim o to czy we wszystkich 1.2 tarcze były wentylowane? Również o to jak było z 1.4 i 1.6 czy od nich podejdzie mi zacisk do mojego 1.2? Bo chyba w 1.4 zakładali zaciski do tarcz niewentylowanych. Wgl ma to jakieś znaczenie jeśli chodzi o zacisk że pod tarcze wentylowaną czy też niewentylowaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 aaaaaaaaa o to chodzi przejmujesz sie tym? przeszkadza Ci to? ja tak mam od 4 lat z obu stron i żyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Wiesz co no wkurza mnie to też już ponad rok to mam a teraz już tak krzyczy że mnie trafić chce więc stwierdziłem że muszę to zrobić Przyznam się Wam mam małe zboczenie na punkcie tego auta wszystko muszę mieć idealnie auto ma 300 000 tys a nie wiem czy znajdziecie drugie w takim stanie Ja to nie bał bym się nawet nim pojechać do Włoch i z powrotem choćby jutro bo dbam o każdy najdrobniejszy szczegół i staram się wszystko robić na orginałkach wiem to dziwne ale mam sentyment do tego złomka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 Z tego co pamiętam to z 1.2 są inne niż w 1,4 , tylko z jednej wersji silnikowej 1.4 ( a jest ich 5 ) pasuje do 1.2 ale nie pamietam z której . Musisz patrzeć po klockach ,wtedy jarzmo będzie pasowało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 ja tez robie na orginałach i od razu jak zajdzie taka potrzeba, no ale z tymi klockami to moze przesadzasz? przeciez klocek nie moze byc wbity na siłe, musi miec troche luzu, zeby swobodnie pracował, bo jak dojdzie Ci jeszcze syf różnego rodzaju, to sie wogóle wszystko zapiecze i dopiero bedziesz stękał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 Wiesz co no luzu musi mieć ale u mnie jest już przesada bo jak w dziurę nawet wjadę to słychać jak rzęzi Dziś wymieniam amorki jak się wyrobie to dokładnie obczaję temat z zaciskiem, czy to trzeba robić czy nie pozdro i sorki że tak długo nie odpisywałem ale wiecie sesja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieszakms Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 Czyli radzicie żeby szukać zacisku bezpośrednio wyjętego z 1,2 a nie wiecie jeszcze co z zaciskiem od 1.6? tez są inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.