surym Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Cześć koledzy, Stuki w tylnym zawieszeniu okazały się być pękniętą sprężyną. Krótkie pytanie: Czy jestem w stanie sam je wymienić? Dysponuję kanałem i zwykłymi narzędziami, nie mam ścisku do sprężyn. Z tego co widzę, jak odkręcę dolne mocowania amorów to oś opadnie na dół i sprężyny będzie można wyjąć/wstawić "na luzie". Czy dobrze rozumuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lecha Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Witam Tutaj masz manual wymiany tylnych sprężyn Uważaj na przewody hamulcowe (elastyczne) aby ich nie uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Witam > Tutaj masz manual wymiany tylnych sprężyn > Uważaj na przewody hamulcowe (elastyczne) aby ich nie uszkodzić. No i uważaj na amortyzator bo na tym manualu jest raczej uszkodzony amor ,jak masz sprawne to nie wciśniesz tak sobie ręką bo będzie odbijał , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Chciałem się zapytać szanownych kolegów co sądzicie o sprężynach firmy KILEN. Sprężyny które mam zamontowane D&D że tak powiem porobiły się płaskie jak placki a co za tym idzie i tył troszeczkę siadł nawet troszeczkę bardziej niż w MANUALU kol. Azja.(jazda z butlą w kole też swoje robi) W sklepie którym zazwyczaj się zaopatruję w części Pan sprzedawca zaproponował do wyboru sprężyny D&D, KILEN i MONROE. D&D - już nie chcę jak dla mnie słabe KILEN - ? MONROE - zabijają ceną Więc jeżeli macie jakieś spostrzeżenia co do sprężyn to proszę o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Chciałem się zapytać szanownych kolegów co sądzicie o sprężynach firmy KILEN. pierwsze słyszę. Niesamowitą sprawą jest wysyp nowych brandów. Dzisiaj wystarczy mieć kasę na kontener z Chin (kilkadziesiąt tys pln), jakiś marketing, pomysł, logo i jedziemy z koksem Główny odbiorca: kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Tu jest grupa docelowa. Może zrobimy zrzutę na klamoty z logo AK? Edyta: na stronie Kilena info "Distributors Wanted" mówi w zasadzie wszystko. Jest popyt, jest podaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Kilen dobra nazwa, wystarczy zamienić n na r Historię mają długą, więc może nie jest tak źle? Quote: Kilen began life in 1675 as an iron mill, just a few hundred meters from today's modern factory. In 1849 the company began producing wire and wire rope, and 3 years later the first coil spring was designed and manufactured. From the mid 1930s Kilen began expanding rapidly, through both organic growth and acquisitions; and was itself acquired in 1989 by industrial investment group Beijer Alma AB. Since then growth has continued, and today Kilen Springs are positioned as one of the largest and most diverse spring manufacturing groups in the world. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Kilen dobra nazwa, wystarczy zamienić n na r Historię mają długą, więc może nie jest tak źle? W Chrzcie Polski też zapewne maczali palce EOT z mojej strony w temacie Kilena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 bierz jamex wzmacniane - nie do zabicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > bierz jamex wzmacniane - nie do zabicia ja polecam Kayaba wzmocnione - auto zmienia się w betonowe A grupowe auto szosowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 No i stało się kupiłem KILEN-y wymieniłem. Tył się ładnie podniósł 8 cm wyżej stoi nawet po zatankowaniu do pełna gazu i benzyny Tak to teraz wygląda. Troszeczkę się zgapiłem bo nie zrobiłem fotki przed wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 Tez mialem podobne sprezyny przez 3-4 lata, nie pamietam jaka firma. Byly nie do zniszczenia, siadaly 3 osoby dorosle a samochod byl dopiero w poziomie. Minusem bylo to ze na wyzszym krawezniku, czy chopka jakas bylo odczuwalne mocne uderzenie tylnym zawieszeniem, amorki sie w moment calkowicie rozciagaly. Innym problemem dlaczego je wywalilem bylo zniszczenie opon. Po 3 latach opony nowki byly calkowicie zzabkowane, powstawaly drgania przenoszone na cala bude i zwiekszona glosnosc. Zalozylem Lejsforsy jak w manualu i auto jest jak z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.