adimali Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Pojawił mi się problem z hamulcami tylnymi. Grzała się felga prawa. Przeczyszczone i wysmarowane obie strony - bloczki itp. Teraz wyszedł problem jednak z ręcznym. Po zaciagnięciu ciężko odpuszcza i zgrzyta. Czy to wina zapieczonych linek? Jak wyglada tego naprawa/wymiana? Czy to wogole wina recznego? Czy przy czyms takim wymagana jest od razu wymiana linek czy tylko ich czyszczenie? Myslalem, ze to prosty mechanizm, a z tego co uslyszalem, to juz calkowicie oglupialem. Ogolnie halulce (jako nożny) dobrze dzialaja, klocki i tarcze w b. dobrym stanie (wymieniane dość niedawno). Może od razu za jednym tematem - czy mozna tego unikac w jakis wspanialy sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 moga być linki, mogą być zaciski. Linki możesz wymienić, o smarowaniu linek hamulcowych pierwsze słyszę. Mogą tez być zaciski, wtedy z reguły regeneracja zacisku pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Zapewne wina linek. Są przewidziane na 7 lat. Moje padły po 7 latach, w stilo znajomego też dokładnie po 7 latach. Przypadek? Wątpię A tak na serio to zrób z nimi porządek jak najszybciej. U mnie z ich powodu zablokował się zacisk i później był problem z odblokowaniem i po "naprawie" zimą ten zacisk puszcza płyn hamulcowy Oryginalne linki z tego co pamiętam nieco ponad 100zł za sztukę. Ja od naprawy NIGDY nie używam ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Miałem to samo , po odblokowywaniu ręcznego byk dźwięk , itd. Skończyło się wymianą zacisku i spokój , a fela się mocno grzała na 5km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 Linki były wymieniane jakoś na 5 czy 6 miesięcy przed sprzedażą, przed długą trasą - czy w ciągu 2 lat już byłyby do wymiany? Z tego co wiem to auto chyba garażujesz i linki powinny być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adimali Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Dokladnie tak, samochod jest garazowany w kazdym mozliwym momencie - zima czy lato, dzien czy noc, to stoi na swoim podium w garazu:) Zdazylo sie to nagle... W zimie, przed poczatkiem tego roku kalendarzowego mialem grzana felge z lewej strony od tylu. Zalatiłem to w 5 minut. Myslalem ze zrobilo sie to samo teraz, tylko z drugiej strony... Wyczyszczone, zadowolone.. i nagle zaczelo cisnac na oba kola i dalej to co opisalem wyzej... Niech to juz bedzie ta linka od recznego i o to mam nadzieje ze to jej wina... Bo bardziej niz kosztow naprawy wiadomej sprawy, boje sie kosztow diagnostyki i naprawy spraw niewiadomych:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.