-
Liczba zawartości
430 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Samochód
Nuova Bravo 2.0 Multijet
lukaselk's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
A ja polecam oryginał. Cenowo wychodzi całkiem dobrze. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
U mnie było cicho ale właśnie jak operowałem sprzęgłem to było jakby wycie. Okazało się, że umierał wysprzęglik.
-
Dziwne, że wyskoczył błąd bo wyskakuje tylko gdy obydwie postojówki w lampie są przepalone
-
Może jest duży luz na lince? Tak czy inaczej warto zajrzeć pod boczek.
-
Czuć opór na wewnętrznej klamce? U mnie bywało tak, że w lato nie dało się otworzyć drzwi kierowcy od środka. Linka nie spadła ale najwyraźniej nagrzewała się na słońcu i nie wiem dlaczego nie miała wystarczającego napięcia. Wystarczyło ją trochę inaczej ułożyć i po problemie.
-
U mnie wysprzęglik dawał znać o sobie w postaci "wycia" podczas wciskania sprzęgła aż w końcu padł i płyn poszedł pod auto.
-
Ja polecam po prostu oryginał. Całe zestawy oryginalnego rozrządu są generalnie tanie.
-
Nie. Musiałbyś zmienić przy następnej wymianie. Ale tak jak pisałem, według mnie nie ma sensu zmiany na gęstszy.
-
Możesz dodać byle 5W-40.
-
> przepływka dostała pare kropel WD40 Nie można używać WD-40 na przepływomierzu. Generalnie jedynie środki oparte na izopropanolu, który odparowuje nie zostawiając żadnego nalotu.
-
Po pierwsze jeśli masz dolać to i tak musisz dolać taki sam jak masz czyli np 5W-40 i najlepiej o tych samych parametrach więc jak masz selenie to chyba jedna buteleczka Ci różnicy nie zrobi? A po drugie jeśli nie bierze dużo oleju to nie ma sensu zmiana na gęstszy.
-
> nie ma życia powyżej 4,5 tyś bo nie ma map w ECU powyżej tych obrotów Oj tam zawsze jest interpolacja
-
Znajomy używał jakiegoś sprayu do czyszczenia klimatyzacji. Skończyło się na zepsutym radiu bo płyn ściekł z nawiewu na radio. Tak jak kolega wyżej napisał, tylko ozonowanie.
-
Niestety komunikaty CAN specyficzne dla producenta nie są ogólnodostępne, a przynajmniej nie znalazłem nigdzie jakiegoś wycieku. Ja podsłuchiwałem komunikaty z FESa ale to masakrycznie żmudna robota...
-
W tych ze stałą geometrią nie ma problemu (chyba była w JTD 80KM). Te w reszcie JTD to turbiny VNT. Z tego co wiem główny problem leży w odpowiednim wyważeniu zestawu, które poza fabryką jest trudne do uzyskania. Stąd brak oryginalnych części zamiennych, a zamenniki to nie ta jakość.