vilu Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym sposobem zdiagnozować usterkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu > jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym > sposobem zdiagnozować usterkę ? cewka czy tam moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Wtrysk boscha i moduł Na gazie śmiga bez problemów Reset kompa wystarczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Mam problem z uniakiem na PB zalewa go do tego stopnia że w czasie jazdy aż go muli .Po zgaszeniu > jest problem z odpaleniem.Jak odparuje lub jak jest zimny pali od strzała.Jak domowym > sposobem zdiagnozować usterkę ? jakie LPG?? problem z odpaleniem po jeździe na gazie czy na benie? jaki nalot na LPG? stan filtrów? paliwa,powietrza itp?? 98 rok to już motronic z cewką i zintegrowanym modułem, jak pada to nie pali na jeden gar... zalewanie to raczej wina błędnego odczytu z czujnika temp lub sondy lambda. W przypadku bardzo rzadkiej jazdy na PB przy lpg również mogą być takie objawy (tzw rozjechane mapy benzyny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Filtry ok na gazie zasuwa bez problemów. Na PB jest tylko problem. Gdzie jest czujnik od temperatury i jak go sprawdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 jesteś pewny że zalewa? miałem kiedyś identyczne objawy w moim 899 mulenie wynikało z braku paliwa, a winowajcą okazał się pęknięty gumowy wężyk od pompy paliwa w baku GP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 czujnik z niebieskim kołnierzem w kolektorze dolotowy, sprawdza się jego oporność; ew podmienia z innym sprawny; na próbę możesz go odpiąć i zobaczyć czy się coś zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > jesteś pewny że zalewa? > miałem kiedyś identyczne objawy w moim 899 > mulenie wynikało z braku paliwa, a winowajcą okazał się pęknięty gumowy wężyk od pompy paliwa w > baku Zalewa sprawdzałem pompa też była wyjęta i oglądana > GP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > czujnik z niebieskim kołnierzem w kolektorze dolotowy, sprawdza się jego oporność; ew podmienia z > innym sprawny; na próbę możesz go odpiąć i zobaczyć czy się coś zmieni On jest od strony kierowcy tak w poziomie w kolektorze ssącym? Jaki opór powinien mieć na zimno i na ciepło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > On jest od strony kierowcy tak w poziomie w kolektorze ssącym? > Jaki opór powinien mieć na zimno i na ciepło ? tak ten.... miałem pisać, abyś w necie poszukał parametrów... ale znalazłem na kompie ;p - 0st 5000-7500 Ohm - 20st 2000-3000 Ohm - 40st 1000-1500 Ohm - 60st 500-700 Ohm - 80st 280-380 Ohm - 100st 180-220 Ohm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > tak ten.... miałem pisać, abyś w necie poszukał parametrów... ale znalazłem na kompie ;p > - 0st 5000-7500 Ohm > - 20st 2000-3000 Ohm > - 40st 1000-1500 Ohm > - 60st 500-700 Ohm > - 80st 280-380 Ohm > - 100st 180-220 Ohm dzięki za info czujnik jest uszkodzony nie przewodzi w ogóle prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Czujnik wymieniony komp zresetowany a problem zalewania został. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Czujnik wymieniony komp zresetowany a problem zalewania został. a próbowałeś pojeżdzic parę dni tylko i wyłącznie na benzynie? Bo na mój gust to masz albo rozjechane mapy wtrysku albo walniętą sondę lambda. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2013 Ciężko nim na benie latać bo go potrafi zalać podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 możliwe ze walniety jest tez wtryskiwacz, podczas jazdy na gazie pracowal na sucho i sie zatarl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.