amazing5 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Akurat tutaj delikatnie pisząc porównywanie fire do tsi jest żartem. Tak wiele różnic jest pomiędzy > tymi silnikami (główną jest wtrysk bezpośredni, który właśnie umożliwia taki ss) że prościej > jest wyliczyć, co te silniki mają wspólnego. > Na 0,8 bara moje 1.1 miało niecałe 150KM, na jednym barze 170. Więc pisanie o 124 (czyli tam będzie > 0,5?) jest kolejną pomyłką, bo między 0,5 a 0,8 przy serii ss jest przepaść. w tsi też ten stopień spreżania jest tak na granicy jak ludzie modzą to muszą przechodzić na benzyne 98. nie mam 0.5 przy 0.5 jest około 100 koni ja mam 0.8. To jest zwykłe 1.1mpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > w tsi też ten stopień spreżania jest tak na granicy jak ludzie modzą to muszą przechodzić na > benzyne 98. > nie mam 0.5 przy 0.5 jest około 100 koni ja mam 0.8. To jest zwykłe 1.1mpi W tsi przechodzą, bo tuner tak każe, no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Serie są prędkie nie są złe, bo dość elastyczne, ale potem zaczyna być mao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Akurat tutaj delikatnie pisząc porównywanie fire do tsi jest żartem. Tak wiele różnic jest pomiędzy > tymi silnikami (główną jest wtrysk bezpośredni, który właśnie umożliwia taki ss) /.../ glowna roznica jest to ze WV TSI to je panie groowno - pr\ynajmniej te starsze of korz 160 KM z 1.2 wyglada milo od padajacych lancuszkow przy przebiegu 60 kkm po padajace masowo flapy przelaczajce miedzy turbo a sprezarka - koszt bagatela 170 funtow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > glowna roznica jest to ze WV TSI to je panie groowno - pr\ynajmniej te starsze > of korz 160 KM z 1.2 wyglada milo > od padajacych lancuszkow przy przebiegu 60 kkm > po padajace masowo flapy przelaczajce miedzy turbo a sprezarka - koszt bagatela 170 funtow Nie poruszajmy tego tematu, bo to i nie to forum, i nie w temacie Pracowałem też przy serwisie tych silników, więc w miarę ogarniam temat, choć robota w ASO wygląda nieco inaczej niż w normalnym warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > nie są złe, bo dość elastyczne, ale potem zaczyna być mao ostatnio upalałem taką serię http://i60.tinypic.com/2ii7p10.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > ostatnio upalałem taką serię > http://i60.tinypic.com/2ii7p10.jpg To już wiemy kto tą białą eMką latał po wawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > To już wiemy kto tą białą eMką latał po wawie to samo mi przyszło na myśl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > To już wiemy kto tą białą eMką latał po wawie ta była niebieska w cabrio więc pudło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.