Szwaggier Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 Hello. W mkI rozsypał mi się wydech. Głównie rura kolektorowa i końcowy tłumik ma również już dosyć. Szukałem trochę. W warsztacie krzyknęli 180 za dwie puszki i 140 za rurę plus robota, na stronce webautoserrvice.pl całość z przesyłką mam za 220zł, a allegro można mieć za 140zł... tylko: http://allegro.pl/tlumik-koncowy-uno-1-3-1-5-podwojny-07-17-i4908195468.html http://allegro.pl/rura-dwururka-kolektora-uno-1-1-07-248-i4908223261.html Czy to wogole jest nowe? Bo już wygląda jak zardzewiałe Co brać? Widziałem na allegro jakieś firmy jak Bosal, Polmostrów, Asmet lub najtańsze to Płóciennik. Warte to coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 a do jakiego silnika? na pewno weź wszystko z jednej "parafii", nie raz np część izawitu nie pasuje do następnego elementu polmostrów itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 1.3 benzin, 69 koniów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Hello. > W mkI rozsypał mi się wydech. Lokalny tłumikarz doradził mi bosala i śmigałem na układzie aż do śmierci technicznej pędzidła, to jest prawie 200 tysięcy km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Lokalny tłumikarz doradził mi bosala i śmigałem na układzie aż do śmierci technicznej pędzidła, to > jest prawie 200 tysięcy km. Ja mam obecnie polmostrów i 3 lata jak na razie jeździ i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 W zeszłym roku zakupiłem, do Seicento, Polmoostrów w wykonaniu nierdzewnym. Wcześniej miałem tez Polmo i wytrzymał ok 4lat (dziura w ostatniej ściance)Natomiast kiedy byłem posiadaczem Uno miałem wsadzony Polmoostrów w normalnym wykonaniu i wytrzymał 6 lat po czym auto zostało sprzedane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 Przerobilem u siebie wydechy juz chyba wszystkich mozliwych producentow ktorzy robia je do Uno. Jako ze jezdze na LPG to tlumiki duzo szybciej koroduja. Wszystkie wytrzymywaly podobny okres czasu. Jakies 1,5 roku temu dorwalem ricambi. Mysle sobie, o ten to pewnie dluzej pozyje w koncu oryginal i w ogole. No i niestety, ale po 1,5 roku w jednym miejscu skorodowal na tyle ze zrobila sie mala dziurka i musialem to zaspawac. Wg mnie jesli chodzi o zywotnosc to bez znaczenia ktory wybierzesz, bardziej bym powiedzial roznia sie one spasowaniem do auta. Ja te najtansze (polmostrow i chyba asmet) musialem nieco podginac tu i uwdzie zeby wszystko ladnie pasowal i zeby koncowa nie wadzila o zderzak. Ale jesli wymiane zlecisz tlumikarzowi to juz jego rola zeby dopasowal jak nalezy. Bosal za to ladnie pasowal bez zadnych kombinacji i to jego bym polecal oraz ricambi jesli uda sie znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.