Skocz do zawartości

Mustang 2015 - w oficjalnej sprzedaży w Europie!


mAbZ

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwię się, że nic tu o nim jeszcze nie było, a przecież po raz pierwszy w historii będzie oficjalnie sprzedawany w Europie.

I to za dobrą cenę! ok.gif

288186192-mustang23.png

2,3T (314 PS i 433 Nm)

spalanie miasto 10.1 l/100 km

średnie 8.0 l/100 km

trasa 6.8 l/100 km

waga 1598 kg

Cena 35 tys Euro

288186192-mustangV8.png

288186192-mustang-back.png

GT V8 5.0 (418 PS i 542 Nm)

spalanie miasto 20,1 l/100

średnie 13,1 l/100

trasa 9,7 l/100

dostępny jest automat- z nim spalanie jest mniejsze.

waga 1681 kg

Cena 40 tys Euro

Przyspieszenie 0-100 km/h około 4,5 sek.

Obie wersje w Europie mają Performance Pack z hamulcami Brembo 4-tłoczkowymi (2,3T)

lub 6-tłoczkowymi (GT V8) i szperą w standardzie. GT ma też szersze felgi i opony,

mocnejsze stabilizatory, większe tarcze hamulcowe.

W USA pakiet Performance to opcja.

Upgrade obowiązkowy: kubełkowe Recaro to opcja za 1800 Euro - tanio to nie jest, ale pół ceny w porównaniu do VAG albo BMW.

2013_mustang_gt_recaro_seats.jpg

Wersja V6 300 KM nie będzie w Europie oferowana. Będą za to oferowane wersje kabrio.

post-9683-14352528171668_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwię się, że nic tu o nim jeszcze nie było, a przecież po raz pierwszy w historii będzie

> oficjalnie sprzedawany w Europie.

Nie było. bo wszyscy polecieli do salonów rezerwować hehe.gif

> I to za dobrą cenę!

Znaczy w cenie Passata rocznik 1998? icon_eek.gif

Nie ukrywam, że się skuszę smile.gif

p.s. Tez mi się podoba smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie było. bo wszyscy polecieli do salonów rezerwować

> Znaczy w cenie Passata rocznik 1998?

> Nie ukrywam, że się skuszę

> p.s. Tez mi się podoba

Zgadzam się że fajnie wygląda, ale z praktycznego punktu widzenia,

wolałbym kupić ze dwie Pandy z LPG a resztę przeznaczyć na paliwo.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam się że fajnie wygląda, ale z praktycznego punktu widzenia,

> wolałbym kupić ze dwie Pandy z LPG a resztę przeznaczyć na paliwo.

Ten 2,3 T miasto tylko 10 l to nie jest źle. Jestem tylko ciekaw czy znajdę wyludnione miasto z siecią autostrad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie było. bo wszyscy polecieli do salonów rezerwować

hehe.gif

> Znaczy w cenie Passata rocznik 1998?

Może nie, ale dużo taniej niż Golf R, Audi TT-S czy Merc A45 AMG

> Nie ukrywam, że się skuszę

Nie ukrywam, że też się zastanawiam. Waham się tylko czy Camaro jednak wciąż nie jest lepsze hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zainteresowanie tematem jest proporcjonalne do ilości chętnych na zakup.

Szczerze to znajdz mi konkurenta? Camaro jednak drozsze. Te wszystkie hot hatche nadal wygladaja dziadowsko - patrz leon, skoda. AMG jednak duzo drozsze. Hultaj genesis to zart na kolach. Nissan 370Z drozszy. Zostaje audi TT. I jakbym miak wybierac to lece po Mustanga.

Ja wiem, ze Polska Passatem stoi ale ja tu wroze niezla sprzedaz w EU. Zwlaszcza, ze jest silnik turbo. Brawo dla Forda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze to znajdz mi konkurenta? Camaro jednak drozsze.

Ale tylko jeśli bierzesz pod uwagę Mustanga 2,3T.

Dlatego że Camaro nie jest w Europie oferowane z silnikiem mniejszym niż V8.

A wersja 6,2 Camaro jest tylko nieznacznie droższa (niecałe 5%) od Mustanga GT V8.

Przy czym Camaro ma 14 KM więcej (w wersji z manualem) ale za to gorsze hamulce bo tylko 4-tłoczkowe.

I wydaje mi się, że miększe zawieszenie, choć nowym Mustangiem jeszcze nie jeździłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przyszłym Focusie RS.

> Który jednak będzie prawdopodobnie znów FWD, a nie AWD jak mówiły plotki.

Ponoć w Focusie ma mieć 350KM

Ps.ciekawe kiedy OZI dostanie swojego Mustanga? Swoją drogą On tez się na coś obraził jak Marek F? Bo dawno tutaj nie byłem a ich jak nie było widać tak dalej nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponoć w Focusie ma mieć 350KM

To raczej tylko pobożne życzenia dziennikarzy. Okaże się 3-go lutego - wtedy oficjalna premiera.

> Ps.ciekawe kiedy OZI dostanie swojego Mustanga? Swoją drogą On tez się na coś obraził jak Marek F?

OZI na urlopie był. Nie wiem jak w AUS ale w Europie Mustang ma się pojawić dopiero w czerwcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja nie porownuje osiagow. Camaro ZL1 byl jeszcze lepszy. Jezdzilem zwyklym V6 z wypozyczalni i

> nie bylo sie do czego przyczepic.

Jeździłem Mustangami V6 2005 i 2013 i trzema Camaro: V6, V8 i ZL1.

V6 Forda był ok, ale nie więcej. 2005-ka miała beznadziejny automat, 2013 lepszy ale i tak redukcje powolne.

Camaro V6 lepiej się odpychało, zwłaszcza automat szybciej robił redukcję

i lepiej się prowadził - prawdziwe zawieszenie zamiast mostu od ciężarówki 270751858-jezyk.gif

Camaro ZL1 leżało mi jak ręka w mojej własnej rękawiczce, zwłaszcza precyzja prowadzenia

i skrzyni biegów (w porównaniu do manuala wersji SS).

Jeździłem też Shelby, ale on tylko z wyglądu przypomina Mustanga.

Bardzo dobrze się prowadził, ale skrzynia biegów, sprzęgło, cała procedura startu- wszystko jak wyciosane z kamienia i baaaaardzo ciężko chodzi.

Nie wyobrażam sobie jazdy tym na codzień albo szybkiej jazdy dłużej niż pół godziny.

A ZL1 jak najbardziej zlosnik.gif mimo że to 580 KM.

EDIT: zapomniałem podsumować: dotąd nie było Mustanga, który by mi odpowiadał,

Ale teraz chyba tak hmm.gif głownie z powodu nowoczesnego zawieszenia, wreszcie lepszych hamulców i foteli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EDIT: zapomniałem podsumować: dotąd nie było Mustanga, który by mi odpowiadał,

> Ale teraz chyba tak głownie z powodu nowoczesnego zawieszenia, wreszcie lepszych hamulców i

> foteli.

Masz calkowita racje. ok.gif Mnie sie po prostu zle jezdzilo Camaro vs Mustang. Dlaczego nie wiem. Wsiadlem i mi nie pasowalo. chociaz nie jezdzilem sportowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz calkowita racje. Mnie sie po prostu zle jezdzilo Camaro vs Mustang. Dlaczego nie wiem.

> Wsiadlem i mi nie pasowalo. chociaz nie jezdzilem sportowo.

Niby niezależne zawieszenie, niby to najlepiej prowadzący się Mustang w historii, a jednak wciąż trochę jak wóz drabiniasty facepalm%5B1%5D.gif

W zakręcie najpierw podsterowność, konieczna korekta gazem, potem nadsterowność- konieczna duża korekta kierownicą

...i tak każdy zakręt. I to z usztywnionym zawieszeniem Performance Pack! Szkoda crazy.gif

Co prawda, tu porównanie do Camaro SS 1LE (części zawieszenia z ZL1) ale i zwykły SS nie prowadzi się tak słabo.

Ale w filmiku mówią też, że w Mustangu przyjemniej się siedzi grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dziś okazje zobaczyć nowego Mustanga na żywo i w nim posiedzieć.

Robi wrażenie, jest bardzo, ale to bardzo ładny, muskularny, maska bardzo długa.

W środku kierownica zaskakująco mała i wygodna, materiały dobre,

na siedzeniach z tylu osoby niższe dadzą radę siedzieć, bo miejsca na nogi jest sporo.

Z powodu ostro opadającego dachu z tylu, ktoś wyższy nie ma jednak miejsca na głowę.

Ja mam 1,80 m i nie da rady wyprostować głowy, szyba przeszkadza.

Ogólnie - bardzo pozytywnie ok.gif

288190568-image.jpg

post-9683-14352528227359_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.