LiteThat Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Witam zakupilem sobie centralny zamek original wraz z elektrycznymi szybami oraz wiazka. Podlaczylem wszystko I do szybek musze dokupic tylko przekaznik a co do centralnego wogole nie dziala wiec nie wiem czy czegos nie brakuje tzn czy mam dokupic jakis modul. Seicento fun z 2000 Roku. I gdzie taki modul sie znajdowal orginalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 > Witam zakupilem sobie centralny zamek original wraz z elektrycznymi szybami oraz wiazka. > Podlaczylem wszystko I do szybek musze dokupic tylko przekaznik a co do centralnego wogole nie > dziala wiec nie wiem czy czegos nie brakuje tzn czy mam dokupic jakis modul. Seicento fun z > 2000 Roku. I gdzie taki modul sie znajdowal orginalnie Żółty przekaźnik w tej wiązce jest? Wiązka tylko drzwiowa czy kabinowa też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Kupilem tylko drzwiowe bo mialem doprowadzone kostki na podlaczenie kolo drzwi, przekaznika zoltego nie widze nigdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 > Kupilem tylko drzwiowe bo mialem doprowadzone kostki na podlaczenie kolo drzwi, przekaznika > zoltego nie widze nigdzie Względnie jeśli wiązka była kompletna - dodatkowo wtyczki od siłowników cz z obu stron, to w okolicach radia po jej ułożeniu powinna być podstawka w żółtym kolorze w którą wkłada się przekaźnik albo i podstawka z żółtym przekaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 > Względnie jeśli wiązka była kompletna - dodatkowo wtyczki od siłowników cz z obu stron, to w > okolicach radia po jej ułożeniu powinna być podstawka w żółtym kolorze w którą wkłada się > przekaźnik albo i podstawka z żółtym przekaźnikiem OK rano sprawdze co I jak i dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 SprAwdzilem I tak jak pisales jest ta kostka bez przekaznika. A jaki ten przekaznik od centralki ma oznaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > SprAwdzilem I tak jak pisales jest ta kostka bez przekaznika. A jaki ten przekaznik od centralki ma > oznaczenie? Jeśli to nie pilne,tzn "na wczoraj" to jutro postaram się sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > Jeśli to nie pilne,tzn "na wczoraj" to jutro postaram się sprawdzić No ok a jak masz elektryczne szyby to tez sprawdz jaki tam jest przekaznik bo tez potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > No ok a jak masz elektryczne szyby to tez sprawdz jaki tam jest przekaznik bo tez potrzebuje Przekaźnik standardowy taki jak w skrzynce bezpieczników już jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > SprAwdzilem I tak jak pisales jest ta kostka bez przekaznika. A jaki ten przekaznik od centralki ma > oznaczenie? Tak wygląda klik Oznaczenie musiałbym sprawdzić w aucie ale to nie dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Tak wygląda klik > Oznaczenie musiałbym sprawdzić w aucie ale to nie dzisiaj. Witam to ma byc takie cos ? Bo obok tej kostki na przekaznik sa jeszcze 2 puste wtyczki tylko nie wiem po co http://allegro.pl/przekaznik-zamka-centralnego-fiat-a727-7790794nowy-i5058299093.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Witam to ma byc takie cos ? Bo obok tej kostki na przekaznik sa jeszcze 2 puste wtyczki tylko nie > wiem po co > http://allegro.pl/przekaznik-zamka-centralnego-fiat-a727-7790794nowy-i5058299093.html Tak, to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Tak, to jest to Ok to sobie zamowie a powiedz mi bo mam kolejny problem tym razem z elek szybami wpiolem ten przekaznik nowy i nic nie dzialaja szybki a jak podpinam kabelkiem bezposrednio 85 lub 86 i 87 to działa tylko jak dluzej przytrzymam przycisk to korek leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Ok to sobie zamowie a powiedz mi bo mam kolejny problem tym razem z elek szybami wpiolem ten > przekaznik nowy i nic nie dzialaja szybki a jak podpinam kabelkiem bezposrednio 85 lub 86 i 87 > to działa tylko jak dluzej przytrzymam przycisk to korek leci Pierwsza i podstawowa rzecz w tym momencie - tak się nie łączy Ale jeśli przy takich połączeniach i jednym (85 z 87) i drugim (86 z 87) szyba działała radzę i to dobrze radzę udać się z tym problemem do elektryka - instalacja jest nieprawidłowo podłączona... Piny 85 i 86 to sterowanie, nie zasilanie urządzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Pierwsza i podstawowa rzecz w tym momencie - tak się nie łączy > Ale jeśli przy takich połączeniach i jednym (85 z 87) i drugim (86 z 87) szyba działała radzę i to > dobrze radzę udać się z tym problemem do elektryka - instalacja jest nieprawidłowo > podłączona... > Piny 85 i 86 to sterowanie, nie zasilanie urządzenia Wezme I poprzekladam piny zobacze co sie bedzie dzialo. Ogolnie to teraz widze jaka fiat odpier... maniane nic nie jest tak jak powinno. A Auto mam od nowosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Wezme I poprzekladam piny zobacze co sie bedzie dzialo. Ogolnie to teraz widze jaka fiat odpier... > maniane nic nie jest tak jak powinno. A Auto mam od nowosci Jeśli to jest fabryczna instalacja to nie ma co tam przekładać, moja dobra rada - zaprzyjaźnić się z elektrykiem... tu nie ma co próbować metodą prób i błędów... A co do problemu jeśli jest to fabryczna instalacja, ale szyb nie było montowanych to może nie być bezpiecznika JB/2 i zasilania na pinie 30... Tak czy siak oddał bym to w ręce elektryka jeśli kolego masz zamiar działać metodą prób i błędów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Jeśli to jest fabryczna instalacja to nie ma co tam przekładać, moja dobra rada - zaprzyjaźnić się > z elektrykiem... tu nie ma co próbować metodą prób i błędów... > A co do problemu jeśli jest to fabryczna instalacja, ale szyb nie było montowanych to może nie być > bezpiecznika JB/2 i zasilania na pinie 30... > Tak czy siak oddał bym to w ręce elektryka jeśli kolego masz zamiar działać metodą prób i błędów... Z tego co pamietam to na 86 przychodzi plus po stacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Ok to sobie zamowie a powiedz mi bo mam kolejny problem tym razem z elek szybami wpiolem ten > przekaznik nowy i nic nie dzialaja szybki a jak podpinam kabelkiem bezposrednio 85 lub 86 i 87 > to działa tylko jak dluzej przytrzymam przycisk to korek leci widać że nie masz pojęcia jak działa przekaźnik może rzeczywiście pójdź do elektryka albo przynajmniej chociaż zapoznaj się ze schematem jak to fabryka robiła. Jak u siebie to podłączałem z 5-6 lat temu to wszystko się w 100% zgadzałao ze schematami PS. Sprawdzałeś czy posiadasz wszystkie 3 bezpieczniki? PS2. Jak się doczytasz dobrze w schematach to się jednak przekonasz że fiat dobrze połączył i nawet kolory kabli się nawet zgadzają. Fakt że czasem czegoś nie ma bo akurat ta wersja tego wyposażenia nie miała ale w 99% się wszystko zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > widać że nie masz pojęcia jak działa przekaźnik może rzeczywiście pójdź do elektryka albo > przynajmniej chociaż zapoznaj się ze schematem jak to fabryka robiła. Jak u siebie to > podłączałem z 5-6 lat temu to wszystko się w 100% zgadzałao ze schematami > PS. Sprawdzałeś czy posiadasz wszystkie 3 bezpieczniki? > PS2. Jak się doczytasz dobrze w schematach to się jednak przekonasz że fiat dobrze połączył i nawet > kolory kabli się nawet zgadzają. Fakt że czasem czegoś nie ma bo akurat ta wersja tego > wyposażenia nie miała ale w 99% się wszystko zgadza To nie chodzi o to czy sie znam bo oczywiscie jest to dla mnie nieco skomplikowane ale tak jak pisalem plusa po przekreceniu zaplonu dostaje na 86 I nigdzie wiecej a to 30 powinien byc zasilajacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > To nie chodzi o to czy sie znam bo oczywiscie jest to dla mnie nieco skomplikowane ale tak jak > pisalem plusa po przekreceniu zaplonu dostaje na 86 I nigdzie wiecej a to 30 powinien byc > zasilajacy Temu właśnie kolega pisze coby się zapoznać ze schematem... tam wszystko jak na talerzu... pytanie główne czy jest zasilanie obwodów dodatkowych z bezpiecznika, ba czy jest w ogóle ten bezpiecznik w komorze (w SPI oznaczenie JB/2 w skrzynce za akumulatorem...) Osobiście naprawdę jeśli jak sam pisałeś "est to dla mnie nieco skomplikowane" bez urazy, ale na Twoim miejscuoddał bym to w ręce elektryka... Łączenie na chybił trafił może się skończyć spaleniem... w najlepszym możliwym przypadku bezpiecznika... Zasilanie na pinie 30 podstawki przekaźnika pochodzi właśnie bezpośrednio z aqq po bezpieczniku w skrzynce JB/2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > widać że nie masz pojęcia jak działa przekaźnik może rzeczywiście pójdź do elektryka albo > przynajmniej chociaż zapoznaj się ze schematem jak to fabryka robiła. Jak u siebie to > podłączałem z 5-6 lat temu to wszystko się w 100% zgadzałao ze schematami > PS. Sprawdzałeś czy posiadasz wszystkie 3 bezpieczniki? > PS2. Jak się doczytasz dobrze w schematach to się jednak przekonasz że fiat dobrze połączył i nawet > kolory kabli się nawet zgadzają. Fakt że czasem czegoś nie ma bo akurat ta wersja tego > wyposażenia nie miała ale w 99% się wszystko zgadza Co to za oznaczenie 17 C B zaraz po bezpieczniku 30A? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Temu właśnie kolega pisze coby się zapoznać ze schematem... tam wszystko jak na talerzu... pytanie > główne czy jest zasilanie obwodów dodatkowych z bezpiecznika, ba czy jest w ogóle ten > bezpiecznik w komorze (w SPI oznaczenie JB/2 w skrzynce za akumulatorem...) > Osobiście naprawdę jeśli jak sam pisałeś "est to dla mnie nieco skomplikowane" bez urazy, ale na > Twoim miejscuoddał bym to w ręce elektryka... Łączenie na chybił trafił może się skończyć > spaleniem... w najlepszym możliwym przypadku bezpiecznika... > Zasilanie na pinie 30 podstawki przekaźnika pochodzi właśnie bezpośrednio z aqq po bezpieczniku w > skrzynce JB/2 Powiem tak sprawdzalem jeszcze raz I owszem za aqq sa 4 bezpieczniki. Do skrzynki na bexpiecznik szyb I centralki nie dochodzi napiecie. Mimo iz bezpieczniki sa wlozone w skrzynce w kabinie I kable od nich leca w wiazce w strone aqq. W sobote sie za to zabiore I dam znac co I jak. A co do szyb jesli juz podlacze tak jak to ma byc to przytrzymanie przyciska podnies szybe po jej zamknieciu skutkowac dalej bedzie wywalonym bezpiecznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > To nie chodzi o to czy sie znam bo oczywiscie jest to dla mnie nieco skomplikowane ale tak jak > pisalem plusa po przekreceniu zaplonu dostaje na 86 I nigdzie wiecej a to 30 powinien byc > zasilajacy dobra powiem Ci tak na szybko jak ogólnie działa przekaźnik żebyś sobie niczego nie sfajczył Złącze 86 i 85 jest złączem sterującym (co to znaczy mozesz przeczytać w googlach). Generalnie Jeśli na jednyn z nich będzie +12V a na drugim masa to złącza 30 i 87 są zwierane. Generalnie nie ma znaczenia (jesli chodzi o 86 i 85) gdzie jest 12V a gdzie masa ale przyjęło się że 85 to masa a 86 to +12V. Na schemacie który dałem wcześniej na złączu nr 30 powinieneś mieć cały czas +12V (niezależnie od przekręcenia kluczyka). Na 86 pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka i to powoduje ze 87 jest zwierane do 30 i na 87 pojawia się +12 i tym samym pojawią się zasilanie w przyciskach od szyb oznaczonych na schemacie jako 134 i 135 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Co to za oznaczenie 17 C B zaraz po bezpieczniku 30A? 17 = złącze przedniej wiązki przewodów tablicy rozdzielczej C - to może być oznaczenie wtyczki B - to może być nr pinu we wtyczce (po prostu sprawdź czy masz +12V na styku 30 w przekaźniku) małe literki przy przewodach to symbole kolorów kabli patrząc na oba schematy widzimy prostokąt z cyferkami oznaczony nr 128. Jest to złącze drzwi lewych. Cyferki oznaczają numery pinów. I teraz tak: pin 1 i 2 to sterowanie silnika podnośnika szyb. Piny 4,5, 6, 7 to sterowanie centralnym zamkniem. Pin 8 to połączenie do masy. Zebyś sobie nie uszkodził instalacji ani silników podnosników szyb to powiem Ci że na piny 1 i 2 jest podawana stale masa. Jeśli naciśniesz przycisk od szyb to albo na pinie 1 albo 2 pojawia się +. Różnica potencjałów sprawia że silnik kręci się w "lewo" lub "prawo" opuszczająć jub podnosząc szybę. Mam nadzieję że w miarę Ci to wyjaśniłem i mam nadzieję że jakoś to ogarniesz (bo pewnie i tak sam będziesz grzebał zamiast iść do elektryka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Powiem tak sprawdzalem jeszcze raz I owszem za aqq sa 4 bezpieczniki. Do skrzynki na bexpiecznik > szyb I centralki nie dochodzi napiecie. Mówisz o bezpiecznikach F2 (szyby) i F1 (centralny)? Do nich nie dochodzi napięcie? > kable od nich leca w wiazce w strone aqq. W sobote sie za to zabiore I dam znac co I jak. A co > do szyb jesli juz podlacze tak jak to ma byc to przytrzymanie przyciska podnies szybe po jej > zamknieciu skutkowac dalej bedzie wywalonym bezpiecznikiem? Mi nie wywalało jak montowałem. Może za słaby bezpiecznik tam masz? F2 to 25A Zacznij od tego że na przekaźniku od szyb (103) na styku 30 ma być stałe +12V. Jak nie ma to połącz bezpiecznik nr 64 z pinem 30 przekaźnika 103. (tylko podłącz do odpowiedniej nogi bezpiecznika - do tej gdzie znika +12 jak wyciągniesz bezpiecznik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Powiem tak sprawdzalem jeszcze raz I owszem za aqq sa 4 bezpieczniki. Do skrzynki na bexpiecznik > szyb I centralki nie dochodzi napiecie. Mimo iz bezpieczniki sa wlozone w skrzynce w kabinie I > kable od nich leca w wiazce w strone aqq. W sobote sie za to zabiore I dam znac co I jak. A co > do szyb jesli juz podlacze tak jak to ma byc to przytrzymanie przyciska podnies szybe po jej > zamknieciu skutkowac dalej bedzie wywalonym bezpiecznikiem? To właśnie świadczy o tym, że nie ma bezpiecznika JB/2, bo jest to dodatkowy bezpiecznik więcej oprócz tych 4 podstawowych, jest "dopięty" do tej skrzynki z 4 bezpiecznikami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Mówisz o bezpiecznikach F2 (szyby) i F1 (centralny)? Do nich nie dochodzi napięcie? > Mi nie wywalało jak montowałem. Może za słaby bezpiecznik tam masz? F2 to 25A > Zacznij od tego że na przekaźniku od szyb (103) na styku 30 ma być stałe +12V. Jak nie ma to połącz > bezpiecznik nr 64 z pinem 30 przekaźnika 103. (tylko podłącz do odpowiedniej nogi bezpiecznika > - do tej gdzie znika +12 jak wyciągniesz bezpiecznik) do bezpiecznika centralnego 15 A i do szyb 25 A napiecie nie dochodzi to samo jesli chodzi o pin nr 30 przekaznika. Pin po stacyjce bodajrze 86 podaje napiecie po przekreceniu kluczyka . Za aqq nie mam JB2 jest tylko Jb1 i 3 inne bezpieczniki. Czyli wnioskujac nie ma bezpiecznika glownego z aqq ktory dalby stały + na pin nr 30 dlatego trzeba dokupic bezpiecznik 30 A wpiac w plus z aqq (dorobic zlacze na bezpiecznik) oraz wpiac sie nim w pin nr 30 przekaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Mówisz o bezpiecznikach F2 (szyby) i F1 (centralny)? Do nich nie dochodzi napięcie? > Mi nie wywalało jak montowałem. Może za słaby bezpiecznik tam masz? F2 to 25A > Zacznij od tego że na przekaźniku od szyb (103) na styku 30 ma być stałe +12V. Jak nie ma to połącz > bezpiecznik nr 64 z pinem 30 przekaźnika 103. (tylko podłącz do odpowiedniej nogi bezpiecznika > - do tej gdzie znika +12 jak wyciągniesz bezpiecznik) tak do tych obu bezpiecznikow napiecie nie dochodzi chociaz jak widzialem po rozkreceniu kabinowej skrzyneczki z bezpiecznika od szybek jest mostek na pin 30 prtzekaznika a i leci przewod z wiazki głownej na bezpiecznik od szybek nieco grubszy czyli jak mis ie wydaje musi on byc odpowiedzialny za zasilanie. Za aqq jak dobrze pamietam nie mam miejsca na jeszcze 1 bezpiecznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > do bezpiecznika centralnego 15 A i do szyb 25 A napiecie nie dochodzi to samo jesli chodzi o pin nr > 30 przekaznika. Pin po stacyjce bodajrze 86 podaje napiecie po przekreceniu kluczyka . > Za aqq > nie mam JB2 jest tylko Jb1 i 3 inne bezpieczniki. Czyli wnioskujac nie ma bezpiecznika > glownego z aqq ktory dalby stały + na pin nr 30 dlatego trzeba dokupic bezpiecznik 30 A wpiac > w plus z aqq (dorobic zlacze na bezpiecznik) oraz wpiac sie nim w pin nr 30 przekaznika. A bym > zapomnial ze jeszcze musze + przepuscic przez bezpiecznik 25 A i dopiero na pin 30 przekaznika No wygląda że sterowanie jest OK. Teraz musi sie pojawić napiećie na złączu nr 30 przekaźnika. Jeśli nie masz nawet napięcia na bezpieczniku od centralnego to tak jak kolega pisał wyżej możesz nie miec bezpiecznika 30A w komorze silnika. Wiem że ja dokładałem jakiś bezpiecznik przy aku ale nie wiem już czy to bylo do szyb czy do dodatkowego klaksonu na borki Seja nie mam juz z 4 lata a szyby i klakson montowałem z jakies 6 lat temu więc już nie pamietam dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > No wygląda że sterowanie jest OK. Teraz musi sie pojawić napiećie na złączu nr 30 przekaźnika. > Jeśli nie masz nawet napięcia na bezpieczniku od centralnego to tak jak kolega pisał wyżej > możesz nie miec bezpiecznika 30A w komorze silnika. > Wiem że ja dokładałem jakiś bezpiecznik przy aku ale nie wiem już czy to bylo do szyb czy do > dodatkowego klaksonu na borki Seja nie mam juz z 4 lata a szyby i klakson montowałem z > jakies 6 lat temu więc już nie pamietam dokładnie Tak najprawdopodobniej jest, że brakuje nieszczęscnego bezpiecznika JB/2 w skrzynce za akumulatorwem - potrzeba dołożyć nowy przewód do wiązki od akumulatora do skrzynki bezpieczników i tak jak kolega pisze - obowiązkowo bezpiecznik zaraz przy akumulatorze - o ile mnie pamięć nie myli - powinno być 30A, najprościej kupić hermetyczną obudowę na przewodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > tak do tych obu bezpiecznikow napiecie nie dochodzi chociaz jak widzialem po rozkreceniu kabinowej > skrzyneczki z bezpiecznika od szybek jest mostek na pin 30 prtzekaznika a i leci przewod z > wiazki głownej na bezpiecznik od szybek nieco grubszy czyli jak mis ie wydaje musi on byc > odpowiedzialny za zasilanie. Nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem bo piszesz bez jakikolwiek znaków przestankowych i nie łączysz słów w zdania. Zaznacz jakimś kolorem (na schemacie ktory wkleilem), elementy które masz w swojej instalacji. Wtedy dojdziemy do tego co Ci brakuje i jak to ogarnąć. > Za aqq jak dobrze pamietam nie mam miejsca na jeszcze 1 bezpiecznik Tam trzeba dołożyć dodatkowe gniazdo na bezpiecznik. Dopina się to na zatrzask do istniejących gniazd bezpieczników. Jak na domowym kompie znajde foto to wieczorem wkleje o czym mówię edit: coś takiego znalazłem dodatkowo wiem że u siebie dokładałem też bezpiecznik tuż przy kompie na takiej podstawce (dopina sie na zatrzask). Niestety nie pamietam czy to było do klaksonu czy szyb elektrycznych i centralnego (fot ukradnięte z netu od jakiegos punto ale w seju jest to samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem bo piszesz bez jakikolwiek znaków przestankowych i nie łączysz > słów w zdania. Zaznacz jakimś kolorem (na schemacie ktory wkleilem), elementy które masz w > swojej instalacji. Wtedy dojdziemy do tego co Ci brakuje i jak to ogarnąć. > Tam trzeba dołożyć dodatkowe gniazdo na bezpiecznik. Dopina się to na zatrzask do istniejących > gniazd bezpieczników. Jak na domowym kompie znajde foto to wieczorem wkleje o czym mówię > edit: > coś takiego znalazłem > dodatkowo wiem że u siebie dokładałem też bezpiecznik tuż przy kompie na takiej podstawce (dopina > sie na zatrzask). Niestety nie pamietam czy to było do klaksonu czy szyb elektrycznych i > centralnego (fot ukradnięte z netu od jakiegos punto ale w seju jest to samo) Wybacz pisalem z telefonu w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 Jutro zabieram sie za ta instalke czyli tego stalego plusa. Dzis mialem juz miec dostarczony przekaznik od centralki ale nie doszla paczka (pocztex...) wiec pewno po weekendzie bedzie. Co do instalki mam juz bezpiecznik na przewodzie bedzie to zasilanie szyb I centralki? A i gdzie podlaczyc stalego plusa tzn pod ktory pin centralki w kostce od centralnego zamka tak bym w poniedzialek mogl juz tylko wlozyc przekaznik I patrzec jak smiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > A i gdzie > podlaczyc stalego plusa tzn pod ktory pin centralki w kostce od centralnego zamka tak bym w > poniedzialek mogl juz tylko wlozyc przekaznik I patrzec jak smiga Ze schematu wynika że pod pin oznaczony + (plusem) Widzę że centralny nie jest zasilany przez przekaźnik tylko idzie przez 2 bezpieczniki. Jeden główny ten za akumulatorem i kolejny juz dedykowany tylko pod centralny zamek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Ze schematu wynika że pod pin oznaczony + (plusem) Widzę że centralny nie jest zasilany przez > przekaźnik tylko idzie przez 2 bezpieczniki. Jeden główny ten za akumulatorem i kolejny juz > dedykowany tylko pod centralny zamek. Zrobilem tak jak na schemacie szybek i dziala a co do centralki to po podlaczeniu stalego plusa do 30 na przekazniku od szyb pojawilo sie tez napiecie stale na bezpiecznik 15 a centralnego. Jak dojedzie mi przekaznik okarze sie czy dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Ze schematu wynika że pod pin oznaczony + (plusem) Widzę że centralny nie jest zasilany przez > przekaźnik tylko idzie przez 2 bezpieczniki. Jeden główny ten za akumulatorem i kolejny juz > dedykowany tylko pod centralny zamek. No przekaznik przyszedl sprawdzilem wszystko ladnie dziala. Przed wlozeniem mechanizmu centralnego warto go jak byl uzywany jak moj jeszcze ladnie wyczyscic benzynka i nasmarowac. Po czym nawet drzwi lzej sie zamykaja Dziekuje za pomoc temat jest do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > No przekaznik przyszedl sprawdzilem wszystko ladnie dziala. Przed wlozeniem mechanizmu centralnego > warto go jak byl uzywany jak moj jeszcze ladnie wyczyscic benzynka i nasmarowac. Po czym nawet > drzwi lzej sie zamykaja Dziekuje za pomoc temat jest do zamkniecia Dobra robota Fajnie że się udało opanować temat wspólnymi siłami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.