mareks_uno Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 muszę sie przyznać jako weteran ukp nigdy nie wymieniałem linki i nie wiem jak się do tego zabrać powiedzcie (jeśli ktoś tu jest poza duchami starych dinozaurów UKPowych ) czy dużo zachodu z tym jest i ogarnę to pod blokiem w 5min? bo jeśli pół auta trzeba rozebrać to ja pie.. tako robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 Od strony licznika wystarczy zanurkować i odczepić, od strony skrzyni chyba też bez większych perturbacji. Jeśli nikt tego nie potwierdzi, to jutro zejdę i zobaczę jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz Napisano 15 Maja 2016 Udostępnij Napisano 15 Maja 2016 W 999 prosta sprawa - odkręcić od skrzyni biegów, razem z gumowym kołnierzem wepchnąć przez ścianę grodziową troszkę do kabiny, odkręcić zegary i można wtedy spokojnie odpiąć od zegarów bez nurkowania pod deską rozdzielczą. Nową polecam od seicento - jest trochę dłuższa i łatwiej zegary demontować w przyszłości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 o fajnie! zatem zakupuje nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 16 Maja 2016 Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 o fajnie! zatem zakupuje nowa Kurde, szkoda, że dopiero teraz ten wątek zobaczyłem , ale jak coś mogę pomóc on-line Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 No właśnie czekałem i czekałem aż zardzewialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 26 Maja 2016 Udostępnij Napisano 26 Maja 2016 muszę sie przyznać jako weteran ukp nigdy nie wymieniałem linki i nie wiem jak się do tego zabrać powiedzcie (jeśli ktoś tu jest poza duchami starych dinozaurów UKPowych ) czy dużo zachodu z tym jest i ogarnę to pod blokiem w 5min? bo jeśli pół auta trzeba rozebrać to ja pie.. tako robote Jezeli komplet z pancerzem, to w 1.4 jest kijowy dostęp przy skrzyni biegów do nakrętki pancerza. Ja ja odkręcałem z kanału waskimi mocnymi szczypcami. Jezeli masz na zmianę identyczną linkę, to mozesz po wyjęciu zegarów od strony kabiny wymienić samo cięgło, jeżeli stare nie jest komoletnie ukręcone i da się wyciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 30 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 a do 1.0 i.e to taka podpasuje? http://allegro.pl/linka-predkosciomierza-fiat-uno-146-a-e-i5793621148.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 31 Maja 2016 Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 a do 1.0 i.e to taka podpasuje? http://allegro.pl/linka-predkosciomierza-fiat-uno-146-a-e-i5793621148.html Wedlug opisu sprzedawcy, całość podpasuje. Ale nie jedtem w stanie Ci powiedzieć, czy linka z trgo podpasuje do Twojego pancerza, bo nie mam pojęcia, czy linki do róznych pojemności nie miały różnych długości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.