analyzer64 Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Jak twarde są te amortyzatory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyzio194 Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 B8 masz to sprężyn obniżających. Posiadam takie na grubej sztycy. Przód -60 tył -40. Zawias wybiera bardzo przyjemnie. Nie jest to typowy beton. W zakrętach nie kładzie sie tak na boki. Wiele też zależy od sprężyny z jaką chcesz ożenić B8. Wcześniej miałem KONI i było trochę twardziej. B8 można regenerować i ustawić pod siebie, jak jest taka potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Jak twarde są te amortyzatory? Amortyzator przecież nie odpowiada Ci za twardość tylko sprężyna więc zależy z czym chcesz sparować ten amortyzator. Ja mam Bilsteina B8 na przodzie w połączeniu z Eibach Pro-kit(-30mm do serii) i dla mnie idealne zestawienie. Jest nieco bardziej twardo niż przy m-pakiecie(mam to w E46),ale nie ma betonu. Wybiera to nierówności bardzo dobrze.Ja mam B8 na cienkiej sztycy,miałem B6 na grubej sztycy w Leonie mk.I i w połączeniu z Eibachem niebieskim dedykowanym do tych amortyzatorów to był beton. Przy obecnym zestawieniu jest lajcik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Amortyzator ma pracować z Eibach Pro Kit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 Amortyzator ma pracować z Eibach Pro Kit To będzie bardzo dobrze,nawet plastiki nie będą w zimie trzeszczeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) A co z odbojami w przypadku tych amorów? Po obrazkach widzę, że w zestawie są niebieskie osłony tylko, nałożone na lagę ale odbojów to nie widzę. Seryjne to raczej nie podejdą z uwagi na grubość tłoka. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Amortyzator przecież nie odpowiada Ci za twardość tylko sprężyna więc zależy z czym chcesz sparować ten amortyzator. J Powiedz to np, aktywnym amortyzatorom gdzie za nacisnieciem przycisku robi sie duzo twardziej, mimo ze sprezyna pozostaje ta sama. Albo chlopakom w zerkopolu, ktorzy utwardzaja bilsteiny i nawet daja ci wartosci dobicia i odbicia przed zabiegiem i po W kazdym razie B6/B8 tak jak przychodzi od Bilsteina nie jest specjalnie twardy, a w polaczeniu z pro-kit powiedzialbym, ze zapewnia naprawde przywoity komfort jak na oferowane wlasciwosci trakcyjne. Mozna uzywac w PL bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 W kazdym razie B6/B8 tak jak przychodzi od Bilsteina nie jest specjalnie twardy, a w polaczeniu z pro-kit powiedzialbym, ze zapewnia naprawde przywoity komfort jak na oferowane wlasciwosci trakcyjne. Mozna uzywac w PL bez problemu. Dobrze wiedzieć Co do odbojów i osłon to wiem już, że jak amortyzator ma tą niebieską osłonę to już nic się nie dodaje, a jak nie ma nic to pasuje oryginalna osłona przeciwpyłowa. Odbój jest wewnątrz amora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAJ Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Amortyzator przecież nie odpowiada Ci za twardość tylko sprężyna Panie, widzisz i nie grzmisz... Właśnie amortyzator za to odpowiada w znacznym stopniu, i o ile charakterystyka sprężyny jest stała (niezależna od prędkości przemieszczenia) bez względu na to czy jest ona liniowa czy też nie, to charakterystyką amortyzatora jest głeboko sterowalna, i uzależnić ją można od położenia, prędkości przemieszczenia, przyspieszeń i innych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.