Skocz do zawartości

Jeździł ktoś na Bilsteinie B8?


analyzer64

Rekomendowane odpowiedzi

B8 masz to sprężyn obniżających. Posiadam takie na grubej sztycy. Przód -60 tył -40. Zawias wybiera bardzo przyjemnie. Nie jest to typowy beton. W zakrętach nie kładzie sie tak na boki. Wiele też zależy od sprężyny z jaką chcesz ożenić B8. Wcześniej miałem KONI i było trochę twardziej. B8 można regenerować i ustawić pod siebie, jak jest taka potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak twarde są te amortyzatory?

Amortyzator przecież nie odpowiada Ci za twardość tylko sprężyna więc zależy z czym chcesz sparować ten amortyzator. :jem: Ja mam Bilsteina B8 na przodzie w połączeniu z Eibach Pro-kit(-30mm do serii) i dla mnie idealne zestawienie. :skromny: Jest nieco bardziej twardo niż przy m-pakiecie(mam to w E46),ale nie ma betonu. :swinka: Wybiera to nierówności bardzo dobrze.Ja mam B8 na cienkiej sztycy,miałem B6 na grubej sztycy w Leonie mk.I i w połączeniu z Eibachem niebieskim dedykowanym do tych amortyzatorów to był beton. :phi: Przy obecnym zestawieniu jest lajcik. :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z odbojami w przypadku tych amorów? Po obrazkach widzę, że w zestawie są niebieskie osłony tylko, nałożone na lagę ale odbojów to nie widzę. Seryjne to raczej nie podejdą z uwagi na grubość tłoka.

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator przecież nie odpowiada Ci za twardość tylko sprężyna więc zależy z czym chcesz sparować ten amortyzator. :jem: J

Powiedz to np, aktywnym amortyzatorom gdzie za nacisnieciem przycisku robi sie duzo twardziej, mimo ze sprezyna pozostaje ta sama. Albo chlopakom w zerkopolu, ktorzy utwardzaja bilsteiny i nawet daja ci wartosci dobicia i odbicia przed zabiegiem i po :)

 

W kazdym razie B6/B8 tak jak przychodzi od Bilsteina nie jest specjalnie twardy, a w polaczeniu z pro-kit powiedzialbym, ze zapewnia naprawde przywoity komfort jak na oferowane wlasciwosci trakcyjne. Mozna uzywac w PL bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W kazdym razie B6/B8 tak jak przychodzi od Bilsteina nie jest specjalnie twardy, a w polaczeniu z pro-kit powiedzialbym, ze zapewnia naprawde przywoity komfort jak na oferowane wlasciwosci trakcyjne. Mozna uzywac w PL bez problemu.

 

Dobrze wiedzieć :):ok:

 

Co do odbojów i osłon to wiem już, że jak amortyzator ma tą niebieską osłonę to już nic się nie dodaje, a jak nie ma nic to pasuje oryginalna osłona przeciwpyłowa. Odbój jest wewnątrz amora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Amortyzator przecież nie odpowiada Ci za twardość tylko sprężyna

:facepalm: Panie, widzisz i nie grzmisz...

Właśnie amortyzator za to odpowiada w znacznym stopniu, i o ile charakterystyka sprężyny jest stała (niezależna od prędkości przemieszczenia) bez względu na to czy jest ona liniowa czy też nie, to charakterystyką amortyzatora jest głeboko sterowalna, i uzależnić ją można od położenia, prędkości przemieszczenia, przyspieszeń i innych warunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.