Cezarek Napisano 26 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Witam myślę o zmianie auta, i zastanawiam się nad dwoma citroenie c5 wersja od 2008r i lagunie 3 w wersji kombi. Oba auta w dieslu 2.0 Citroen 140 Laguna 150 koni. Jeździłem oboma i Citroen częściej lepiej wyposażony, wyciszony i fajniejsze prowadzenie no i większy. Ale Laguna też jest całkiem przyjemna i trochę lepiej przyspiesza ale jakoś materiałów lepsza w cytrynie. I Tu pytanie do was które auto jest mniej awaryjne, ma mniej bolaczek w citroenie niw wiem jak z serwisem hydro zawieszenia, czy jest drogę w naprawie ? Ogólnie może ktoś mógł by porównać oba auta względem awaryjnosci i cena części.. pozdrawiam 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 26 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 moim zdaniem awaryjność podobna i bardzo zależna od konkretnego ezgemplarza to jest ta sama klasa aut, każdy ma jakieś swoje bolączki, jakoś znacząco nie odbiegają od siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 20 godzin temu, Cezarek napisał: Witam myślę o zmianie auta, i zastanawiam się nad dwoma citroenie c5 wersja od 2008r i lagunie 3 w wersji kombi. Oba auta w dieslu 2.0 Citroen 140 Laguna 150 koni. Jeździłem oboma i Citroen częściej lepiej wyposażony, wyciszony i fajniejsze prowadzenie no i większy. Ale Laguna też jest całkiem przyjemna i trochę lepiej przyspiesza ale jakoś materiałów lepsza w cytrynie. I Tu pytanie do was które auto jest mniej awaryjne, ma mniej bolaczek w citroenie niw wiem jak z serwisem hydro zawieszenia, czy jest drogę w naprawie ? Ogólnie może ktoś mógł by porównać oba auta względem awaryjnosci i cena części.. pozdrawiam 🙂 C5 III może już być i z 2.0 163 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 27 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 To prawda sa ale więcej jest 140. Nikt jeszcze mi nie porównał tych dwóch aut choć bardziej skłaniam się do C5alw nie wiem jak z jej awaryjnoscia, głównie jak z awaryjnoscia hydro i serwisen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 36 minut temu, Cezarek napisał: To prawda sa ale więcej jest 140. Nikt jeszcze mi nie porównał tych dwóch aut choć bardziej skłaniam się do C5alw nie wiem jak z jej awaryjnoscia, głównie jak z awaryjnoscia hydro i serwisen Hydro jest bezawaryjne więc co tu serwisować aaaa no i nie ma takich problemów z FAPem w HDi jak z DPFem w dCi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 27 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 A czy można bez problemu wyciąć fap, Bo nie oszukujmy się nowy samochód to nie będzie więc nie wiadomo jak długo będzie miał chęć służyć🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 37 minut temu, jedrocha napisał: Hydro jest bezawaryjne więc co tu serwisować aaaa no i nie ma takich problemów z FAPem w HDi jak z DPFem w dCi aha, silowniki w mk3 jako wzor cnot i bezawaryjnosci ad2. jeszcze lepsze w przypadku 2.0 DCi nie znam wiekszych problemow z fapem jak w przypadku HDi. Swoja droga, pomimo wszystkich minusow, wybralbym raczej C5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 22 godziny temu, Muzyk napisał: aha, silowniki w mk3 jako wzor cnot i bezawaryjnosci ja mam suche auto z 02/2013 150kkm nalotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 tak tak, wiemy, suche, najlepsze i wogole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 4 godziny temu, Muzyk napisał: tak tak, wiemy, suche, najlepsze i wogole dokładnie i NIE tanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 2 Marca 2018 Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Dnia 2/27/2018 o 11:02, Muzyk napisał: aha, silowniki w mk3 jako wzor cnot i bezawaryjnosci ad2. jeszcze lepsze w przypadku 2.0 DCi nie znam wiekszych problemow z fapem jak w przypadku HDi. Swoja droga, pomimo wszystkich minusow, wybralbym raczej C5. Muzyk, pisz co tam niedomaga. Chorowałem na C5 ale jednak samochód za mało dla mnie praktyczny. Za to dobry kolega szuka czegoś i C5 mocno rozważa. Niechciałbym go wsadzić na minę ale jakby kupił to i ja bym miał przy okazji radochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 3 Marca 2018 Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 no generalnie jak to napisal jedrocha nic oprocz tego ze w przed liftach a i pozniej tez sie zdarza ciekna silowniki przednie, a wlasciwie potrafia dobrze trysnac tylne tuleje przednich wahaczy nie naleza do super zywotnych i samo auto jest male w srodku, to wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 3 Marca 2018 Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 11 godzin temu, Muzyk napisał: no generalnie jak to napisal jedrocha nic oprocz tego ze w przed liftach a i pozniej tez sie zdarza ciekna silowniki przednie, a wlasciwie potrafia dobrze trysnac tylne tuleje przednich wahaczy nie naleza do super zywotnych i samo auto jest male w srodku, to wszystko ok dam radę wymienić to sam w garażu czy potrzebny sprzęt specjalistyczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 Jak wygląda trwałość zwykłej zawiechy w C5? To jest dokładnie to samo co w 508? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2018 Dnia 28.02.2018 o 10:01, jedrocha napisał: ja mam suche auto z 02/2013 150kkm nalotu Też mam polifta z 02/2013 i też siłowniki suchutkie. 165.000 przebiegu. Tylne dolne tuleje przednich wahaczy były wymieniane. Przez rok użytkowania (25.000km) jedna "awaria" - niedługo po kupnie. Otóż przez chwilę przydusił się, zapalił "checka" (ale nie zgasł) ale po minucie mu przeszło i pojechał dalej. Potem na kompie u mechanika wyszło, że to było złe ciśnienie paliwa. Przemyli regulator ciśnienia paliwa myjką ultradźwiękową i od roku - odpukać - nic. A.... zapodałem mu też wtedy HDI UNIK+ trwałość zwykłej zawiechy w C5? A komu to potrzebne? A dlaczego? nie po to się kupuje ostatni w historii Citroena model z hydro, żeby brać sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzystofG Napisano 16 Maja 2018 Udostępnij Napisano 16 Maja 2018 Ja C5 jeżdżę od 2 lat i jestem zadowolony. Bardzo wygodne, przyjemne w prowadzeniu auto. Jedynie trzeba zwrócić uwagę na zawieszenie, zwłaszcza tylną belkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Maja 2018 Udostępnij Napisano 16 Maja 2018 2 minuty temu, krzystofG napisał: Ja C5 jeżdżę od 2 lat i jestem zadowolony. Bardzo wygodne, przyjemne w prowadzeniu auto. Jedynie trzeba zwrócić uwagę na zawieszenie, zwłaszcza tylną belkę. Kolego, ale bez takiej reklamy to raz, 2 w c5 mk3 x7 z tylu masz wielowahacz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.