kanu Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 Czy są tu jacyś użytkownicy Lexusa IS300H i mogli by swoje wrażenia z użytkowania przekazać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 Znajomy ma i sobie bardzo chwali. Spalanie b.niskie, rzędu 6,5 przy pyrkaniu w mieście i pod miasto (wg komputera). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 13 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 Spalanie to jedno, komfort poruszania się, ponoć wersja poliftowa ma poprawiony układ jezdny? Jak w środku przy np 3 osobach na pokładzie? Jak pakowność bagaznika? 2 walizki plus torebeczki? Jak eksploatacja wygląda? Awaryjność w okresie powiedzmy użytkowania 5-6 lat? Koszty części, napraw porównywalne z ...? Co się lubi psuć na co zwracać uwagę przy zakupie? Żywotność akumulatorów? Ogólnie jakieś filmiki na jutubie widziałem... ale tak na żywo z relacji właściciela ciężko, bo mimo wszystko rzadko spotykane na drogach To tyle co mi się nasuwa z pytań na tą chwilę Poczytałem ten artykuł i bez przymierzenia się obawiam, że nie wejdę przy wzroście 193cm... bądź nie będzie wygodnie za kierownicą :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 Słyszałem, że nie jest ani zbyt obszerne, ani komfortowe Jeździ starszy pan z chorym kręgosłupem i daje radę, ale raczej nie jest to auto rodzinne. O żadnych awariach nie meldował do tej pory. Na akumulatory w hybrydach to chyba jest jakaś długa gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Dnia 13.03.2018 o 15:14, rwIcIk napisał: Słyszałem, że nie jest ani zbyt obszerne, ani komfortowe Jeździ starszy pan z chorym kręgosłupem i daje radę, ale raczej nie jest to auto rodzinne. O żadnych awariach nie meldował do tej pory. Na akumulatory w hybrydach to chyba jest jakaś długa gwarancja Kupione nie sądziłem, że po Audi będę jechał z taką radością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 17 Maja 2018 Udostępnij Napisano 17 Maja 2018 I jak pierwsze wrażenia? Wady i zalety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 18 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2018 Pozytywnie, jazda sprawia frajdę, siedzenia wygodne, w czasie EV hałas to tylko opony i powietrze, jak trzeba depnąć przełaczamy w sport mode i wrażenia z przyspieszania jak w moim prestiżu ponoć osiągi 0-100 wg papieru są podobne jak A4 b8 1.8 TFSI quattro, może kiedyś sprawdzę Wydaje mi się też, że auto jest lepiej wyciszone niż Audi i kierownica fajnie chodzi, wspomaganie elektryczne jak w Audi ale jakoś tak pewniej jedzie tam gdzie chce... Wady: - ponieważ kupiłem najprostszą wersję wyposażenia brakuje mi 2 rzeczy najbardziej - tempomatu i czujnika deszczu, trza samemu właczać wycieraczki - tempomat dołoże ale to za jakiś czas - manetka, kabelek i zmiana obudowy i będzie gites Plusy: - jak narazie ekonomia jazdy po mieście - nie przekraczam 6,4l ale pełniejszą statystykę pewnie za jakiś miesiąc będę mógł dać jak zatankuje do pełna i wyjeżdżę. Narazie kończę paliwo z baku na którym przyjechałem po zakupie - było z pół baku - (już ponad 400km zrobiłem i nadal komp pokazuje ~200km zasięgu) - więcej miejsca w środku niż miałem w Audi, wbrew temu co Zachar pokazywał na swoim teście na yutubie (tyle, że on ma 206cm a ja tylko 193cm) mlody siedząc w foteliku za nami ma więcej miejsca i nie kopie po siedzeniach - autko generalnie było zadbane, więc nie mam co narzekać No ale to takie pierwsze fascynacje, co będzie potem się okaże. To mój pierwszy kontakt z hybrydą, czas pokaże jakie przynosi niespodzianki. Póki co na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2018 Kontynuując wątek... jedna z wad już stała się plusem, a mianowicie tempomat dołożony Oczywiście używana manetka, chwila roboty "specjalisty" i śmigamy ASO woła chore pieniądze za części (~800zł) i montaż (~600-800zł) no ale luksus musi kosztować, zatem poszukiwania na rynku używanych części musiały być owocne Kolejne mody by uluksusowić wersję bazową są już w planach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Pierwszy pełen bak wyjeżdżony, w 90% jazda miejska troszkę podmiejskiej (tyle co na działkę kilka razy 10km). Średnie spalanie wg tankowania 7,13l/100km dystans przejechany 781km - jak na 2.5l benzynę wspieraną elektrykiem to można porównać wynik do diesla (choć nigdy moim poprzednim TDI po mieście nie zszedłem poniżej 8 :P ) No ale nie ma tych wszystkich osprzętów, turbin, wysokociśnieniowych pomp, wtrysków, DPFów i przejmowania się niedogrzanym dieslem na krótkim odcinku. Zatem nie bójcie się hybryd :) mają swoje plusy jak i minusy jak w każdym aucie. Zobaczymy w późniejszym czasie co przyniesie przygoda z tą technologią. PS: Pierwsza awaria za mną, spalony bezpiecznik od zapalniczki, wymieniony na zapasowy dostępny seryjnie w puszcze bezpieczników :) Zachciało mi się podpinać pompkę do nadmuchania basenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 4 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2018 Wczoraj dobilem do magicznych (szczesliwych ponoć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.