Doom Napisano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 Witam, Padło mi dzisiaj gumowo metalowe koło pasowe wału korbowego w 2.2 dti - Y22DTR. Było słychać uderzenie i dym, smród spalonej gumy pod filtrem powietrza a później brak ładowania, wnioskuje że się rozwulkanizowało. Szukałem po alledrogo i zauważyłem coś dziwnego, są koła febi za 311 PLN o numerze 27215 9533 1017 lub też febi za 523 PLN 27215 9533 0919. I teraz pytanie które się samo nasówa, czy te tańsze będzie pasować? Drugie pytanie rozumiem że ściągam koło, osłonę o ile jest, zdejmuje pasek osprzętu, odkręcam koło, wymieniam i skręcam wszystko i koniec, są tam jakieś niespodzianki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 Jeśli chodzi o Febi, to - wg katalogu - masz koło 27215, lub koło ze śrubą 33620. Przy wymianie nie ma niespodzianek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 7 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 (edytowane) Dzięki za informacje. Edit: Chcialem tylko dodać że jedynym problemem w całej operacji jest śruba koła pasowego, metrowy klucz i 100kg operatora klucza nie dało rady, zadziałał dopiero sposób znaleziony gdzieś w internecie o którym nie powinienem pisać bo z BHP nie ma nic wspólnego Założenie klucza na śrubę, zaparcie o wahacz i uruchomienie silnika. Wymiana 30-40min. Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez Doom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.