Skocz do zawartości

trzepol

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

9 obserwujących

O trzepol

  • Urodziny 12.11.1981

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Zainteresowania
    Punto, komputer muzyka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

trzepol's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

2

Reputacja

  1. Rocznik to 2010 i sa szklanki. Dlatego szukam warsztatu gdzie to zrobia odpowiednio.
  2. Panowie czy ktos regulowal luzy zaworowe w 1.4 silniku typu Hyundai/Kia ? Jak czesto to robicie i jaki koszt sprawdzenia oraz pozniejszej regluacji ? Moze ktos zna dobry warsztat na Śląsku, który to ogarnie ?
  3. Mialem auto z 2007 i to byl juz common rail i dosc porządna jednostka. Jak na auuto ktore wazylo 1650kg to nie palilo za wiele. Ale nie spodziewalem sie za bezynka ktora gabarytowo nie jest duzo mniejsza, dyanmiczniejsza o 2,5 s do 100 potrafi mniej spalic przy normalnej jezdzie. Robilem juzu kilka tras czy to Chorwacja czy Czarnogora i przy max predkosciach do 130 srednio miescilem sie w 5,5l (wartosc z dystrybutora) przy 4 osobach i pelnym bagazniku. Oczywiscie jak bedziesz zapierniczac i kazde swiatla but to zapomnij o takim spalaniu. Choc na codzien rozpedzam sie dosc dynamicznie ale mam raczej trase zlzoona z autostrady A4, A1 i DTŚ wiec na odcinkku 20km musze troche slimaczkow pokonac
  4. Raczej segment ciezszy bo dlugosciowo to tylko 12cm i jakos tego nie odczuuwam, za to bagaznik pakowniejszy i przyejmnosc jazdy sporo wieksza.
  5. Dodam cos od siebie. Jezilem kilka ladnych lat Oplem Signum 1.9CDTi 150KM i przesiadlem sie na Seata Leona ST 1.4 TSI ACT 150KM. Dynamika leona rozwala signuma, zapewne przez mase, ktora przeklada sie na okolo 2,5 s mniej do setki dla Seata. Oba auta mialy 18 calowe kola o szerokosci opon 225. Jesli chodzi o spalanie to od 10 lat jezdze do pracy praktycznie powtarzalnie. Signumem udawalo mi sie zejsc najnizej do 4.9 na 100, srednio bylo to 5,3 do 5,5l /100. Leonem potrafie zejsc nawet do 4.1, rekord na trasie z Karpacza na odcinku 80km 3.9. Srednio na dojazdach do pracy Leon pali mi na pewno nie wiecej niz Signum. Smiem twierdzic ze udaje mi sie schodzic nawet o 0,5l na 100 nizej. Sa to dojazdy raczej z predkosciami do 100km/h zmieniajac kilka drog szybiego ruchu na odcinku 20km. Jesli chodzi o prekosci rzedu 130-140 km/h to juz raczej Diesel zwycieza ale jest to rozncia raczej do 0,5 na 100.
  6. trzepol

    225/40 R18 ?

    Jak sie jezdzi i ogolne wrazenia ? Ja zdecydowałem sie na Nexeny SU4 po przeczytaniu forum BMW z UK jak je zachwalajaj Przy okazji zaplacilem 50zl wiecej za komplet niz Debice.... Widac Nexen nie jest zły skoro Do Porsche Cayenne i Macan ida na pierwszy montaz.
  7. trzepol

    225/40 R18 ?

    Na zime to sa zimowki a ja pytam o letnie. Moze i cena nizsza ale patrzac na testy i opinie opony te nie sa duzo gorsze od marek premium....Pytanie czy jest sens doplacac sporo wiecej.
  8. trzepol

    225/40 R18 ?

    Ludzie nikt nie jezdzi na 225/40 18 ? Moze ktos ma Debica Presto UHP 2 ?
  9. Co polecacie w dobrym stosunku jakosc do ceny w rozmiarze 225/40 18 ? Patrzac na rozrzut cenowy na chwile obecna patrze za czyms w granicy 300zl szt bo widzę ze mozna dosc ciekawe gumy miec. Mysle o Uniroyalu Rain sport 3 o wspolczynniku C i A za okolo 320zl lub Nexen N fera su4 (ponoc calkiem dobre opony) o wspolczynniku B i A w granicy 280-290zl.
  10. > Ojciec mówi, że w suzuki nic go nie zainteresowało. > Na razie wygrywa CR-V Executive z salonową instalacją LPG. Niestety, z jakiegos powodu, nie da się > wtedy przedłużyć gwarancji do 5 lat i 300 kkm, ale mimo to oszczędność będzie spora. Co to za salon i za ile montuje LPG ? Pytales moze w Mistubishi czy do Outlandera montuja gaz ?
  11. > Cześć, > jeździłem dziś szukać SUVa, którym będzie jeździł ojciec. > Kwota ok 130 tys zł brutto. > Musi być 4x4, bo codziennie do domu przez las jeździ. > Musi być benzyna, bo po gwarancji będzie zakładane LPG (a może któryś producent pozwala założyć bez > utraty gwarancji). Roczny przebieg ok 40 tys km. > Fajnie by było, gdyby była otwierana tylna klapa z pilota, bo zawsze kilka toreb ojciec nosi. > Najlepiej automat. > Obsługa w serwisie też jest ważna. Najlepsze wspomnienia mam z Toyoty. Nie wiem jak wygląda to w > Maździe i Hyundayu. Mitsubushi to tragedia. > Gwarancja producenta na 5 lat, lub przedłużona do 5 lat / 200 tys km. > Oglądałem RAV 4, Mazdę CX-5, Hyundaia ix35 i Outlandera. Jak na razie wygrywa RAV4. W Maździe, żeby > zacząć konfigurować samochód, facet chciał moje wszystkie dane Wyszedłem, a szkoda, bo bardzo > przyjemne auto, choć droższe niż RAV4. Hyundaia nie można było nawet zobaczyć w najwyższej > wersji, bo wszystkie z rocznika 2014 wyprzedane, a nowych jeszcze nie mają i nie znają > dokładnych cen. Outlander nie ma wielu systemów bezpieczeństwa jeśli wybieram benzynę. > Gdzie jeszcze warto pojechać? Może macie jakieś swoje opinie o autach, które wymieniłem? > Mam uprzedzenie do grupy VAG. Może niepotrzebnie? > A może są jakieś auta klasy C-D w podanej kwocie spełniające wymogi (nie potrafię znaleźć nic z 4x4 > poza outbackiem)? Obawiam sie ze bedziesz mial problem z SUVem na LPG, sam cos podobnego myslalem ale ciezko z instalacja. Jedynie outlander 2.0 moze by z gazem sobie poradzil bo czytalem ze troche osob taka konfiguracje ma. Problemem sa jedynie regulacja zaworow dosc czesta......
  12. > a ja szukałem kogoś kto poprowadzi mnie po śląskich terenach Pare okolicznych hałd znam, naprawde jest gdzie jezdzic. Szkoda tylko ze umiejetnosci i sprzet nie z najwyzszej półki
  13. Ja mam taka wlasnie zbroje tylko z Garetha. Wg mnie wystarczy dla amatora.
  14. Zalezy co do czego potrzebujesz.... Ja sporo jezdze po hałdach na crossie dlatego wole miec zbroje porzadna a na to bluza enduro. Nawet w chlodne dni ponizej 10 stopni majac pod spodem bluzke termoaktywna na to zbroje i bluze enduro nie bylo mi zimno. W kurtce by mi bylo mniej wygodnie i za cieplo w terenie.
  15. > Nie wiem czy wyłącza cylindry. To 2.0 diesel 150KM i nie mam pojęcia jak ale ma emisję CO2 zgodną z > polityką firmy. > Na razie wyłączam start/stop bo mnie wkurza. Chyba tylko w peugeocie mogłem to zaakceptować. > Mogę spojrzeć w oferty w poniedziałek, ale to auto flotowe więc nie wiem czy cena będzie miała dla > Ciebie jakieś znaczenie, auto miało się zmieścić w wysokości raty. > Z wyposażenia dołożonego mam nawigację, grzane fotele i aktywny tempomat. No i automatyczną > skrzynię. Myslalem ze benzynka 150 KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.