Skocz do zawartości

Vascode

użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    PKS PO PZ FSD WX
  • Zainteresowania
    wino kobiety śpiew
  • Samochód
    Combo E Life

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Vascode's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

2

Reputacja

  1. Nie wiem jak z rifterach ale w bliźniaczym combo 1.5 blueHDi spalanie na poziomie 6,5l Mam 2 takie auta, 2018r osobówkę i 2021r blaszaka - w obu podobnie Ogólnie po 5 latach użytkowania wersji osobowej i 150tys km na budziku, uważam że to b. dobre autka awarie to adblue - 7 razy awaria w czasie gwarancji, po 2 latach po zniewalającej ofercie serwisu że za jedyne 5tysi wymienią mi pompkę ze zbiorniczkiem, załatwiłem temat ostatecznie wizytą u pewnego czarodzieja (ale coby złego o Oplu nie mówić w drugim Combo z 21r. problem z adblue nie występuje) poza tym zero większych problemów (teraz w osobowym nawaliły boczne drzwi przesuwne, drążę temat i dlatego też m.inn tu do peugeota trafiłem) P.S. w obu autach zrobiłem mały mod ze 102KM na 130 - polecam, jest różnica
  2. > to sie nawet nie zastanawiaj . multimetr sie zawsze przyda tylko nie kupuj bez opcji pomiaru > temperatury . hehe multimetr mam rzecz jasna ale nie stety bez opcji temperatura
  3. > Rzeczywiście pokazuje trochę za dużo. Jestem świeżo po wymianie termostatu i u mnie jest ciut > poniżej tej kreski. > To Ci pokazuje , ciekawe jaka naprawdę jest temperatura płynu? Masz może multimetr z sondą > termiczną? > Pozdroofka no nie mam niestety ale też o tym myślałem chyba sobie takowy zorganizuję i sprawdzę dokładnie o co kaman
  4. > Były dwa rodzaje zegarów, więc podawanie wartości w stopniach trochę jest mylące. Weź z tego > wątku obrazek, który pokazuje Twoje zegary i narysuj w Paincie gdzie masz wskazówkę > Pozdroofka astra po kilku minutach pracy osiąga temperaturę jak wskazuje czerwona krecha na zdjęciu w załaczniku
  5. > sprawdz czy sie nie zawiesza termostat , czy jest drozna chlodnica . stawiam na nie do konca > otwierajacy sie termostato ile wczesniej wskazywal prawidlowo .jak nie to poczytaj to > http://forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=22293 . > czujnik temp na zegary . sprawdz opornosc w stanie zimnym i przy 100 * . najlepiej wykonaj pomiar > temp zewnetrznym miernikiem . jak bedzie wskazywal norme to czujnik cie kantuje > wazna sprawa . jezeli jednoczesnie zawyza wskaznik paliwa to padl stabilizator w zegarach . oba > wskazniki zasilane z tego samego zrodla > tu masz temacik odnosnie stabilizatora > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=283942295&an=0&page=0#Post283942295 > bezpiecznik zasilajacy obwod zegarow . sprawdz czy nie jest zasyfiony i czy ma dobry kontakt na > pinach . spadek napiecia spowoduje iz stab nie bedzie dzialal prawidlowo na schemacie to > bezpiecznik f7 tyle ze w przypadku spadku napiecia powinien zanizac zegary wymienione na inne (miałem w starych dziwny obiaw świecenia kontrolki od rezerwy kiedy jej sie chciało) wymieniony termostat, czujnik temperatury silnika, włącznik wentylatora w chłodnicy astra pokazuje ponad 95st.C przy normalnej pracy w tych upałach wskaznik przekracza 100st. wentylator załacza sie, silnik nie swiruje po prostu pracuje jakby nigdy nic mechanik stwierdził ze wszystko ok i po prostu TTTM!
  6. kolejny etap wentylator włącza się ale.... pojawił sie problem w stylu moj turboklekot rozgrzewa sie do 100st. C i tak sobie pracuje po prostu hmmm jak dla mnie o 10 st za dużo cóż to moze być znowu?
  7. > Nie mam EPC, ale według opel-shop'a chodzi o to: KLIK (id to numer katalogowy, nie numer GM) > Pozdroofka dzieki Panowie, element kosztował 29zł i wszycho gra
  8. > Jesteś pewny? U Ciebie zdaje się jest włącznik dwubiegowy, o taki: możesz podać kod tego dziadostwa żebym wiedział co kupić z góry senkiu
  9. jadąc (stojąc) stojąc w korku podskoczyła mi temp. silnika do ponad 100st. C sprawdzam standardowo wentylator na zwarciu działa, napiecie jest w instr. napisano ze przy 98st. ma sie załączyć a nie robi tego co to moze byc? motor 1.7TD Isuzu pzdr. Łukasz
  10. biały, 3d, bez bajerów ale ze wspaniałym silnikiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.