> no wszyscy zaslepiaja wiec moze i ja zaslepie..tyl;ko nie wiem po co
> ? moze mi to wyjasnic...po sie go wogole zaslepia?no i
> najwazniejsze gdzie go znajde w silniku 2.0 8V ??moze jakies
> foto ??
Przy wieszającym się EGR silnik potrafi tracić moc, szczególnie odczuwalne przy ostrym przyspieszaniu. A poza tym jak EGR nie pracuje to mniejsze ryzko uszkodzenia "ekologicznej zabawki" za 800 zł
> Mam to samo. Po wymianie EGR CHE sie nie zapala, ale po zaslepieniu
> tak. Bardzo to denerwujące bo chciałbyn juz mieć spokój z EGR
> "na zawsze" (po zaślepieniu). Co z tym fantem zrobić?
Przy EGR sterowanym elektronicznie ECU mierzy różnicę ciśnień pomiędzy kolektorem ssącym i czymś jeszcze... (nie doczytałem :D) jak ta różnica ciśnień jest powyżej normy powyżej 2 sekund - zapala się kontolka.
Gdy zaślepiłem u siebie kontrolka zapalała się jak jechało się na biegu bez gazu. Dlatego egz przesmarowany i założony jak fabryka przykazała