Skocz do zawartości

pachala

użytkownik
  • Liczba zawartości

    726
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jarocin, Polska
  • Zainteresowania
    informatyka, samochody, muzyka, film, fotografia.

pachala's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

1

Reputacja

  1. Taki właśnie mam zamiar, jak się zepsuje do reszty to wymienie, na razie przeżyję z tym klikaniem. Wszystko działa, więc szkoda kasy.
  2. W moim Bravo podczas skręcania, po wrzuceniu kierunkowskazu nagle usłyszałem, że przełącznik zespolony wiąz mi "klika"... Teraz już cały czas tak jest. Bez włączonego kierunku jest wszystko ok, jak włączę kierunkowskaz i kręcę kierownica mam klikanie, jak przy powracającej kierownicy i automatycznym wyłączeniu. Tylko , ze ja kręcę w kierunku, w którym kierunkowskaz jest włączony... Patrzyłem u sąsiada, też klika cichuteńko, u mnie niestety głośno. Czy to będzie uszkodzony przełącznik zespolony ? Ogólnie wszystko działa poprawnie, odbija bez problemu, tylko klika... Jak myślicie do naprawy, czy nowy zespolony ? Ciekawe ile takie coś kosztuje we Fiacie ? Pewnie lepiej szukać używki na allegro ?
  3. Nie wiem jak z Lumią, HTC Desire X łąduje się przez Blue&Me, po za tym jest widoczny jako napęd, karty pamięci nie widzi... pewnie w większości telefonów taj jest.
  4. Domknij sobie tylne okna pasażerów Co 2-3 tygodnie muszę domknąć , bo mam szum - one skurczybyki się same opuszczają.... naprawdę tak niewiele, ze nie widać, a szumi.
  5. > W ogóle padaka z tymi klimami. Ja swojej nie uruchamiam w ogóle w trybie full auto,aby za dużo nie > ruszała tymi klapkami i mieszała strefami licząc na bezawaryjną dalszą pracę (robiłem już sam > nawiew na szybę). Jak coś jest nieużywane to się od razu spartoli...
  6. Ponieważ po umyciu auta po zimie jakieś dwa tygodnie temu zobaczyłem odchodzący klar w zupełnie innym miejscu klapy, to przy okazji przeglądu zrobiłem to w ASO na gwarancji. Klapa została zmatowiona i polakierowana na nowo, teraz wygląda super. Mam jednak pytanie. Ile trzeba teraz odczekać po lakierowaniu, żeby bez ryzyka umyć auto ? Oczywiście na myjni ręcznej. To się jakoś utwardza dłużej, czy od razu jest wytrzymały ? Wiadomo na zewnątrz -10 C więc mył nie będę, ale myślę, że za kilka dni wiosna nadejdzie.
  7. > na 5min styknie ale i tak bedzie trzeba ustawic daty itp i zaprogramowac szyby z pilota > te radia visteona czasem tak lubia padac z zaskoczenia Co oznacza : "zaprogramowac szyby z pilota" ?
  8. > dlatego jak czekam na mocno dodatnie temperatury... klej już czeka w garażu Tak tylko trzeba dodać jeszcze jedno ! Należy uważać z ilością kleju ! U mnie poszło za dużo i skrzypiało jeszcze bardziej niż przed operacją ! Teraz wszystko na nowo oczyszczone i wklejone. Smarujemy cienką wartwą kleju tylko górne ranty odbojnika. Trafiłem na dobrego fachowca w ASO Polcar Poznań i wszytsko się wyjaśniło.
  9. Jednak trzeba odczekać te 2-3 godziny po sklejeniu Właśnie wróciłem z ferii - 2000 km i w drodze powrotnej ... zaczęło pukać na Śląsku Wczoraj obejrzałem - no i odkleiło się. Jeszcze raz operacja, ale teraz już kilka godzin postał przed uzyciem i znowu cisza Czyli rację mieli ci którzy pisali, że klej musi się związać.
  10. Oznajmiam wszem i wobec, że nie było ani jednego stuknięcia w mrozach, deszczach, na dziurach, torach , policjantach od momentu przyklejenia odbojników, zatem to było to !
  11. > Witam, a czy trzeba zdejmować nakole aby to przykleić? > Pozdrawiam Nic nie trzeba zdejmować, tylko przód podnosisz. PS. Patent ewidentnie działa. 3 osoby na pokładzie, zrobione 200 km, ani jednego puknięcia ! Prawdziwy chrzest będzie za kilka dni z rodzinką, ale jak zacznie pukać, to będę wiedział że się odkleiło Znowu radość z jeżdżenia autkiem.
  12. Pewnie nie ma skutków ubocznych, ale nie machaj to kilka minut roboty.
  13. > to może niech ktoś konkretnie napisze co trzeba do czego przykleić? (jaki numerek z jakim ? ) Przyklejasz 4 do 10 i jak klejem do szyb to wcale nie musisz czekac. cieżar przodu ściśnie oba elementy. Tylko odtłuścić jakimś sprayem montażowym. Jak podniesiesz przód opuść ręką nr 4 w dół, odtłuść , nasmaruj górne krawędzi klejem i opuśc auto. Do szyb to taki gęsty glut Po to do szyb , żeby go szło bez problemu ściiąć przy rozbieraniu kolumny. Na drodze na kórej waliło non-stop dziś cisza a 0C jest. To na 100% ten odbojnik Dzięki Stallo28 ! Fiat powinien ci płacoić za ten pantent od każdego auta
  14. Telefon z Fiata Przyjeżdżać mamy rozwiązanie ! No więc przy okazji wizyty w wielkim mieście zajeżdżam do ASO. Biorą auto na warsztat i mówią : Trzeba ciąc odbojnik Mówię do nich chyba z Grande Wam się po....myliło Mechanik sam mówi, głupota skracać mi każą... Więc podsunąłem im pomysł kolegi Stallo28 ! Chłop skoczył po klej do szyb , odtłuścił odbojnik i górną podstawę amora. Przykleił i... na razie cisza... Samemu mu gały wyszły, bo mówi, że forum nie czyta, bo mu się śmiać chce Pojeździmy zobaczymy.
  15. > Czyli to ta osłona tak skrzypi? Chyba nie... ja mam przyklejoną przez serwis, a i tak puka... Dzwonili z Fiata, że jak tylko znajdą rozwiązanie czyli, pojawi się odbojnik pozmianowy zadzwonią
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.