Skocz do zawartości

dzik8520

użytkownik
  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O dzik8520

  • Urodziny 02.05.1982

Retained

  • swój

Profile Information

  • Lokalizacja
    Strzelce Kraj

dzik8520's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. zaślepiłem EGR w C16NZ. zonk jest taki ze trzeba w blaszce zrobić trzy dziurki.dwie na sruby trzecia na część EGR-u która wchodzi w kolektor dolotowy, wiec wychodzi z tego ze zaslepiamy tylko wylot spalin, wlotu niestety nie zabardzo da rade:) Co po zaślepieniu, dałem mu konkretnie po zaworach, fura jakby szybciej sie na obroty wkreca(moze to tylko sugestja) ale daje 99% ze lepiej idzie, znikło takie podrygiwanie silnikiem i odgłosik jak ja to mowiłem "szczelania w rure" bo na jałowym od czasu do czasu sobie tak "prychnoł". Do odkręcenia EGR-a polecam oczkowe łamane klucze rozmiar 13:) pozdrawiam.
  2. tez tak mysle tylko kurde mam długie klucze i troche szkoda łamac, ale bez tego to chyba nie podejde. no ale sprubuje, najpierw oprysk z WD40 poczekam z 5 minut zeby sie wgryzło i powalcze:)
  3. to jakie klucze najlepiej uzyc???? jakis oczkowy z grzechotka???czy moze płąski oczkowy???prosze o jakies sugestje bo zaraz mam obiad i ide z tym walczyć.
  4. No niby tylko 2 srubki, ale chyba trzeba rozebrac wszystko w kolo bo podejscie tam jest raczej masakryczne:) No chyba ze ktos ma bardzo małe dłonie:)
  5. a miałeś jakies klopoty z praca silnika przed zaslepieniem??? bo mi faluja obrotki na jalowym biegu i czasem mam utraty mocy podczas przyspieszania,wciskam pedał i przez 2-3 sekundy jakby wcale nie ciagnie. i podpowiedzieli mi ze warto zaslepic bo moze to EGR.
  6. czy moze ktoś zucic jakies zdjecia z zaslepiania w C16NZ???? oraz jak ma wygladać zaślepka w C16NZ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.