dzik8520
użytkownik-
Liczba zawartości
71 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
O dzik8520
- Urodziny 02.05.1982
Retained
- swój
Profile Information
-
Lokalizacja
Strzelce Kraj
dzik8520's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
zaślepiłem EGR w C16NZ. zonk jest taki ze trzeba w blaszce zrobić trzy dziurki.dwie na sruby trzecia na część EGR-u która wchodzi w kolektor dolotowy, wiec wychodzi z tego ze zaslepiamy tylko wylot spalin, wlotu niestety nie zabardzo da rade:) Co po zaślepieniu, dałem mu konkretnie po zaworach, fura jakby szybciej sie na obroty wkreca(moze to tylko sugestja) ale daje 99% ze lepiej idzie, znikło takie podrygiwanie silnikiem i odgłosik jak ja to mowiłem "szczelania w rure" bo na jałowym od czasu do czasu sobie tak "prychnoł". Do odkręcenia EGR-a polecam oczkowe łamane klucze rozmiar 13:) pozdrawiam.
-
tez tak mysle tylko kurde mam długie klucze i troche szkoda łamac, ale bez tego to chyba nie podejde. no ale sprubuje, najpierw oprysk z WD40 poczekam z 5 minut zeby sie wgryzło i powalcze:)
-
to jakie klucze najlepiej uzyc???? jakis oczkowy z grzechotka???czy moze płąski oczkowy???prosze o jakies sugestje bo zaraz mam obiad i ide z tym walczyć.
-
No niby tylko 2 srubki, ale chyba trzeba rozebrac wszystko w kolo bo podejscie tam jest raczej masakryczne:) No chyba ze ktos ma bardzo małe dłonie:)
-
a miałeś jakies klopoty z praca silnika przed zaslepieniem??? bo mi faluja obrotki na jalowym biegu i czasem mam utraty mocy podczas przyspieszania,wciskam pedał i przez 2-3 sekundy jakby wcale nie ciagnie. i podpowiedzieli mi ze warto zaslepic bo moze to EGR.
-
czy moze ktoś zucic jakies zdjecia z zaslepiania w C16NZ???? oraz jak ma wygladać zaślepka w C16NZ.