-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
Socha
-
Zainteresowania
Ople, komputery
szeryf27's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Kupiłem sobie dzisiaj niedrogie żarówki H4 i H3 do halogenów Philips Premium +30%. Co Panowie możecie powiedzieć o nich? Świeci to jakoś czy ?
-
> Centralny mam kombinowany, tzn. sterowanie i 2 drzwi nieoryginalne i > dołączone 2 drzwi z oryginalnymi siłownikami.Działało ponad 3 > lata aż jedne z tych oryginalnych drzwi zablokowały się. Grzybek > wciśnięty i nie ma szans na wyciągnięcie siłą (co najwyżej > urwę). Żeby dostać się do środka zamka to aby zdjąć tapicerkę > (to są tylne drzwi) należałoby mieć otwarte drzwi , więc nie mam > pomysłów jak z tym walczyć. Pomóżcie!!! Będę wdzięczny za > podpowiedzi. Pozdrawiam!!! Odłącz akumulator całkowicie i wtedy próbuj podnieść grzybek. Doblokowanie siłownika centralnego zamka polega na podawaniu do niego stałej masy czyli (-) akumulatora. Jak odłączysz całkiem aku to powinno pomóc w otwarciu drzwi.
-
> A mam jeszcze jedno pytanko - jak Kolega rozdzielił kontrolkę od > płynu hamulcowego (niski poziom) i od ręcznego ? W oryginale > oba urządzenia są podpięte pod jedną kontrolkę... > Co prawda jeszcze nie robię, ale pomału przymierzam się do pracy i > chciałbym zebrać jak najwięcej info... > Z góry dzięki. Pozdrawiam. Przewody od ręcznego i poziomu płynu hamulcowego łączą się we wtyczce przy zegarach. Wystarczy je rozdzielić. przewód od hamulca ręcznego zakończyć wsówką taką jak pozostałe we wtyczce i wsunąć w wolny slot obo przewodu do kontrolki płynu hamulcowego. Pozostała instalacja jest na folii w zegarach. No i oczywiście włożyć samą kontrolkę. Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem.
-
Jeżeli możesz to zrób kontroli kierunkowskazów każda strona oddzielnie. Lewa stronamiga- strzałka w lewo i analogicznie, prawa strona miga- strzałka w prawo.
-
Kontrolki super. Pewnie w Corelu je robiłeś? Mógłbyś podesłac pliczzek z corela z kontrolkami?