ver8
użytkownik-
Liczba zawartości
513 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
Nowy Dwór Mazowiecki
ver8's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
Witam kolegów, że tak powiem po sąsiedzku. Kuzyn ma problem z EGRem w silniku Z12XE (Corsa C, 2005). Mam pytanie, czy można bez konsekwencji całkowicie zaślepić ten zawór, czy jednak będą jakieś błędy? Bo np w mojej astrze po zaślepieniu od razu pojawia się check engine bo ecu wykrywa zwiększony pobór powietrza przez przepływomierz.
-
> Jak na mój gust to bardzo dobra temperatura po takim dystansie - tyle, że to 1.3 a nie wiem jak się > one grzeją najbardziej niepokoi mnie to, że te przewody są bardzo ciepłe, albo mi termostat przepuszcza albo jakaś wada konstrukcyjna silnika i pewnie dlatego się tak wolno grzeją diesle.....przynajmniej ten.
-
czy ze zdjęć wynika, że mi termostat puszcza? dodam , że po przejachaniu 9km mam temp. 84-86 stopni (na dworzu -2 stopnie i 4 osoby na pokładzie)
-
ale ten wąż koło akumulatra (chyba idzie z termostatu i chyba do góry chłodnicy - widzicie jaki dostęp) jest zimny
-
-
> Chłodnica posiada dwa króćce, z boku na górze zasilający, który "idzie" z termostatu i powrotny z > boku na dole chłodnicy. Jak otworzysz maskę to na pewno znajdziesz. no znalazłem ale coś mi sie nie zgadza, rozgrzałem auto dokładnie do 75 stopni i wyłączyłem silnik, czyli termostat powinien być jeszcze zamkniety na amen
-
> Ale że co, mam na kolanie zrobić i łapami porozkręcać? no rzeczywiście, garaż i jakieś klucze to podstawa, z tymi kluczami to im lepsze tym mniej nerwów
-
> Ja dziś rozmawiałem z mechanikiem - zabawy w tym nie ma żadnej tylko ciężka mordęga. A co miał Ci powiedzieć, żebyś wszystko sam robił i nie dał mu zarobić Popieram wszystkie samodzielne działania nawet jak trwają kilka godzin....satysfakcja i pewność dobrze zrobionej roboty...bezcenne.
-
> Wystarczy sprawdzić, czy do temperatury minimum 85 st. C gruby wąż zasilający chłodnicę jest zimny. > Jeśli przed osiągnięciem wymaganej temperatury wąż jest gorący - termostat jest stale otwarty > i należy go wymienić. Kolego a możesz wskazać ten gruby wąż zasilający chłodnicę?
-
Witam wszystkich. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem astrolota 1.3 cdti 2006