-
Liczba zawartości
131 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
SC
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
ned's Achievements
kierowca (12/20)
1
Reputacja
-
Nie wyczytane tylko z życia wzięte. Ale rzeczywiście tutaj jest bardzo duża różnica między klockami i tak jak pisałeś prawdopodobnie wewnętrzny mógł się przyblokować.
-
Tak. Zawsze wewnętrzne zużywają się szybciej. Spokojnie może kolega wymienić same klocki (jeżeli tarcza jest w dobrym stanie).
-
Dokładnie. Wstawiasz i odbierasz gotowe, zrobione na nowych częściach bez martwienia się na ile Ci wycenią szkodę.
-
podłączenie kamerki do lampki podufitówki
ned odpowiedział ned na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Właśnie skończyłem instalację kamery. Nie chciałem po kluczyku. Niech kamera jeszcze pracuje jakiś czas po zgaszeniu silnika zanim zasilanie nie zostanie odcięte. Tak miałem w astrze, po zamknięciu centralnego po 10 min. komputer odcinał zasilanie lampki, żeby nie rozładować aku i kamerka się wyłączała. A ma może kolega link do pobrania tego eLearn'a? -
Witam Chcę podłączyć kamerę pod zasilanie lampki. Orientuje się ktoś może który przewód (kolor) jest pod napięciem? I przy okazji. Ma ktoś może pdf'a Sam naprawiam Bravo II - jest w ogóle takowa? Pzdr
-
Ile ludzi tyle opinii. Ja astrolotach zawsze montowałem klocki TRW i złego słowa na ich temat nie powiem
-
No cóż pora się żegnać po 12 latach powożenia astrami. Było tak (tzn. jeszcze jest, ale już szuka swojego nowego Pana ) A teraz jest tak
-
Podziękował. Taki mi VIN przesłał gościu sms'em, a z corsą wcześniej nie miałem styczności.
-
Witam Można sprawdzić ten VIN, bo ta stronka wyżej w zasadzie prawie nic nie widzi. Co to może znaczyć? Jak wpisuję VIN od swojej astry to wszystko wyskakuje pięknie... W0L0YCF6846013795
-
To chodzi o ten zawór: http://allegro.pl/zawor-paliwa-0928400680-zafira-b-astra-h-1-9-cdti-i5840879552.html Kolego gdzie znajdę ten zaworek? Pompa CR jest od strony akumulatora, a on na niej?
-
Tylko, że problem pojawił się dopiero w trzecim dniu, paradoksalnie po najkrótszym postoju. Z ciepłym garażem to niestety będzie problem A paliwka to ze 20l będzie w baku, także tragedii nie ma
-
Napewno? No ale skąd tak nagle? Przez dwa dni mrozów nic się nie działo, odpalal normalnie. Tak jak się zastanowić to po włączeniu zapłonu pompa jakby faktycznie trochę inny dźwięk dawała. Może jednak ten zawór. Gdzie on siedzi? A jeżeli opukanie nic nie da to w warunkach blokowych coś da radę z tą parafina zrobić?
-
A gdzie ten zawór jest?
-
Witam Wczoraj wieczorem po 15 godzinnym postoju w temp ok -15C asterka odmówiła posłuszeństwa i nie zapaliła. Dzisiaj podpiąłem OpComa i pokazało błąd P0090-5B. Po skasowaniu go i kolejnej próbie odpalenia dorzuciło jeszcze P0500-74. Dzisiaj akumulator kręcił słabiej (oczywiście nie zapalił) - dla spokojności właśnie się ładuje - ale żadnego błędu o za niskim napięciu nie wyrzuciło. Jakieś propozycje?
-
Akustycznie nie zauważyłem żadnej różnicy między nacinanymi a gładkimi. Miałem porównanie -> zamiana starych klasycznych zużytych na nowe nacinane (w G) i równocześnie przesiadka do H z gładkimi. Ani tu ani tu nie było słychać hamulcy .