Skocz do zawartości

LACHOTEK

użytkownik
  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

LACHOTEK's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputacja

  1. MID podpięty, wszystko działa jak powinno. ECU połączone ze złączem diagnostycznym. Masa nie powinna być na pinie A (tak mam na schematach i zgadza się w aucie) Pin B i G są połączone z ECU. Po wybraniu Calibry nie łączy się (w roku 93 próbuje jeszcze iść po Motronic-u 2.5).
  2. Orochimaru, opisy błędow w bazie interfejsu są. Kolega sprawdzał inną Astre z takim samym silnikiem, ale pochodzacym z Astry GSi i treść błędu komputer podawał prawidłowo, ponadto mozna było sprawdzić bloki pomiarowe. Tutaj nie ma ani treści błędu ani możliwości bloków pomiarowych.
  3. Kolega wrzucił do Astry F silnik z Calibry. Problem jest taki, że podczas montażu nie podłączono instalacji do MID-a. Ze schematów astry dla C20XE wychodzi, że sygnał ECU idzie z pinu 15 kablem czarno-brązowym. Czy w Calibrze będzie takie same oznaczenie? Nie znalazłem jeszcze schematów z Calibry, ale mam jeszcze kilka dni czasu. W week będzie u mnie na poprawie połączeń kabli (spece nie popisali się przy lutowaniu). Druga sprawa dotyczy połączenia z gniazdem diagnostycznym. Po połączeniu z kompem wyrzuca błędy w postaci: kod błędu - nieznany błąd. Poratuje ktoś z tym??
  4. Zwróć uwagę na rocznik. Jest różnica w szerokości pasków na tylnych zderzakach. Chlapacz przedlift nie będzie dokładnie dolegał do polifrowego zderzaka i na odwrót. Wiem, bo sam przerabiałem to kiedyś.
  5. LACHOTEK

    Co to za wtyczka?

    Robiłem to niedawno w swoim Z16XEP, ale miałem kompletną instalację. Wieczorem skoczę do garażu i zrobię fotkę. Wtyczka była bardzo blisko pedału sprzęgła, nie musiałem jej mocno szukać.
  6. LACHOTEK

    Filtr oleju?

    A to trzeba wymieniać?? A tak serio to w swojej po kupnie pierwszy raz zmieniałem filtr kabinowy. 9 lat od nowości. Jak widać nie wszystkie oryginalne części są powodem do zadowolenia
  7. A poratuje ktoś w kwestii kołpaka anteny do cabrio? ASO niedostępny, nie tylko w kraju szukane. Numer katalogowy 9199346.
  8. Kosztorys na auto marki Audi model S6, a po kodzie części wyszło A6. Coś tu nie pasuje. Wychodzi na to, że jeśli sam zmieniłem wygląd auta (przykładowo pakiet z wersji sportowej danego modelu) to w przypadku wypłaty dadzą mi tylko na to co wyjechało z fabryki? Przecież ubezpieczenie powinno przywrócić stan sprzed szkody.
  9. LACHOTEK

    Rozkodowanie VIN

    Za świeża jak na moje możliwości :-( .
  10. Dołączę się do tematu, bo też szukam zabawki na weekendy. Chodzi mi po głowie FL. Ale mam pytanie z innej beczki. Ile może być wart bagażnik dachowy taki jak ma np JustRalf tylko przemalowany pod kolor auta? Dokładnie chodzi mi o ten egzemplarz: http://olx.pl/oferta/fiat-126-salon-pl-i-wl-bezwypadkowy-CID5-IDfypQF.html#905de25e90 Po zdjęciach wygląda na nieco zawyżoną kwotę. Kojarzę tego malucha z wcześniejszych ogłoszeń (jeszcze prywatnie) i wtedy stał za 2 tyś z kawałkiem. Pojadę z ciekawości go obejrzeć, bo mam niedaleko.
  11. LACHOTEK

    Rozkodowanie VIN

    W0L0ZCF6861073818 Vectra C by Vauxhall 2AU = EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART 2H0 = C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0] PETROL ENGINE 2J8 32X = TRIM COLOUR SEAT COLOUR CHARCOAL 32Y = TRIM COLOUR DOOR PANEL CHARCOAL 80I = INTERIOR-BLACK A51 = FRONT BUCKET SEAT AF8 = LOCK CONTROL SIDE DOOR,ANTI THEFT PROTECTION AH4 = FRONT SEAT,DRIVER,6 WAY MANUAL AHB = WITH ADJUSTABLE LUMBAR SUPPORT AXR = WITH VIN PLATE AREA AY0 = AIR BAG,ROOF,FRONT B76 = FOR INSTRUMENT WITH BLACK DIALS BRE = IDENTIFICATION BREAKING POINT 2006 1/2 M.Y C60 = AIR CONDITIONING CU9 = FOR UNITED KINGDOM CU9 CUV = EQUIPMENT ADDTIONAL UNITED KINGDOM CUV CV7 = ENGLAND D09 = ARMREST,FRONT,CENTRE DDG = MIRROR,ELECTRIC,RH-LH DT2 EA1 = POCKET,FRONT SEAT BACK,LH EA2 = POCKET,FRONT SEAT BACK,RH FV5 = AXLE RATIO 4.19 JL9 = ABS K34 = CRUISE CONTROL K60 = ALTERNATOR,100AMP KD4 = USED WITH FRONT CONSOLE ELECTRICAL RECEPTICLE M26 = MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,F17 TYPE MM3 = USED WITH MANUAL TRANSMISSION N45 = STEERING WHEEL,THREE SPOKES N65 = TYRE,SPARE,SPACE SAVER NC0 = EQUIPMENT,EUROPEAN UNION NT4 = EMISSION,EEC 05 OBU OHI = LOCAL GM OF EUROPE OHI PAZ = TRIM PANEL,INNER,TUNIS PXA = TRIM CLOTH, CHAMPION/ELBA QD2 = WHEEL ROAD,ALUMINIUM,61/2JX16 QGF = TYRES,205/55 R 16-91H RHD = RIGHT HAND DRIVE T94 = HEADLAMPS,LH TRAFFIC TN6 = BATTERY,55AH TRP = FRAME,RADIO U3F U71 = AERIAL,ASSY.,ROOF UA6 = ANTI-THEFT WARNING SYSTEM UC4 = SPEEDOMETER INST,KILO & MILES,MILES ODOMETER,POSITIVE BIAS UF8 = TRIPLE INFO LCD - DATE/TIME/TEMPERATURE UJ3 URA = RADIO CONTROL SWITCH UW6 = SPEAKER,6 VG9 = PROTECTION WAX W1Y = FOR STEERING WHEEL RADIO OPERATION W2Z = EMBLEM,OPEL,REAR,DELETE W4Y W5W = LETTERING,EXPRESSION WBE = EQUIPMENT RECEIVING UNIT,RADIO XN8 = FOR GREAT BRITAIN XQ2 = FOR VAUXHALL XQ2 Y95 = NAMEPLATE,VAUXHALL Z1G = SPEEDOMETER - MILES
  12. LACHOTEK

    Rozkodowanie VIN

    W0L000038T7523042 W0L:General Motors 000038:5 DRZWIOWY HATCHBACK T:1996 7:IBC Plant, Luton 523042:SERIAL NUMBER Data produkcji 27-11-1995 2F2 = RADIO,CAR 300 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 755 781 80I = WNĘTRZE-CZARNY 90L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU A01 = SZYBA,ZABARWIONA A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BAH = IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2 CU3 = DLA FRANCJI GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74 K73 = ALTERNATOR,70A LU8 = SILNIK TURBO-DIESEL 17TD[LU8] LUT = WYPRODUKOWANO W LUTON M79 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA N46 = KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY NC8 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 2 PB9 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,51/2JX14 QIH = OPONY,175/70 R 14-84T T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 TM7 = AKUMULATOR,60AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 W2G = WYPRASKA,BOK NADWOZIA,BEZ LITER W2V = LITERNICTWO,EQUIP,WARIANT,USUNĄĆ W4Y W6C = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARAINT 1 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XA3 = OPEL XK2 = DLA FRANCJI Z0W = DLA FRANCJI Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
  13. LACHOTEK

    Rozkodowanie VIN

    Astra C łap: W0L0JBF35X1172605 W0L:General Motors 0:Not Special Vehicle J:Vectra B:Vectra-B F35:5 Drzwiowy Kombi X:1999 1:Rüsselsheim 172605:SERIAL NUMBER Silnik X25XE o numerze 08409764 Data produkcji 20-08-1999 Kod GM XXCZ Wyposażenie: 1SE = DLA PAKIETU NA WARUNKI PYŁOWE 2F3 = RADIO,CAR 400 2J6 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,U/DELUXE 46L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU 80I = WNĘTRZE-CZARNY A01 = SZYBA,ZABARWIONA A31 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AK5 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY I PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BC2 = ORNAMENTACJA,DREWNO C60 = KLIMATYZACJA C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA C90 = LAMPKA DRZWI CR6 = DLA POLSKI CR6 D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY D64 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETALNYM,PASAŻERA D74 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z OŚWIETLANYM LUSTERKIEM,STRONA KIEROWCY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE FR6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.84(FRT) K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY K60 = ALTERNATOR,100A L80 = SILNIK BENZYNOWY 25 MG3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23 N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA OBC PGC = KOŁA 16X6, ALUMINIUM, 7-SZPRYCHOWE QBE = OPONY,205/55 R 16-89V RUE = WYPRODUKOWANO W RUESSELSHEIM T5L = LITERNICTWO,CDX T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TN7 = AKUMULATOR,66AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U3F U55 U83 = GŁOŚNIK,6 UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3 W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W4Y W6H = WYKOŃCZENIE,TKANINA,ULTRA DELUXE W7R = CDX W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA W9N = DLA POLSKI WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON. XA3 = OPEL XB1 = DLA POLSKI Z0C = DLA POLSKI Z1C = ŚWIATŁO KOPUŁY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
  14. LACHOTEK

    Rozkodowanie VIN

    A dobrze podałeś VIN? Nie powinno być X zamiast Y? Dałoby to Corsa C z 2003 roku z Z12XE pod maską.
  15. LACHOTEK

    Rozkodowanie VIN

    Oraz po naszemu: W0L:General Motors 000031:5 Drzwiowy Kombi V:1997 7:IBC Plant, Luton 050091:SERIAL NUMBER J96 VECTRA-B 1996 - 2002 Silnik X16XEL o numerze 20788644 Kod daty 19111996 2F2 = RADIO,CAR 300 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 755 781 80I = WNĘTRZE-CZARNY 97L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU A01 = SZYBA,ZABARWIONA A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AK5 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY I PASAŻERA AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BAH = IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2 CF4 = DACH OTWIERANY,PRZEZROCZYSTY,RĘCZNY CT3 = DLA NIEMIEC DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE GS8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94 K73 = ALTERNATOR,70A L91 = SILNIK BENZYNOWY 16 LUT = WYPRODUKOWANO W LUTON MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA N46 = KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 PB9 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,51/2JX14 QCI = OPONY,185/70 R 14-88H T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 TN5 = AKUMULATOR,44AH U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 W2G = WYPRASKA,BOK NADWOZIA,BEZ LITER W2V = LITERNICTWO,EQUIP,WARIANT,USUNĄĆ W3X = SILNIK,SZENTGOTTHARD W4Y W6C = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARAINT 1 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XA3 = OPEL XG3 = DLA NIEMIEC Z0F = DLA NIEMIEC Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.