-
Liczba zawartości
238 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
chudystilo's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Witam. Przymierzam się do zakupu nowego przepływomierza. Oryginał wykończony. Jakieś dwa lata temu kupiłem oryginał Boscha za około 250,00 zł . Pohulał jedynie rok bezawaryjnie po czym zamula auto. Nie jestem przekonany do oryginału bo są awaryjne. Czy próbował ktoś zamienniki przepływomierza np. Meat&Doria z alledrogo ?
-
Najpierw brak masy teraz nie ma wstecznego i wiatraka POMOCY
chudystilo odpowiedział chudystilo na temat - Stilo
Witam ponownie. Niestety jest to pierwsza w Stilo rzecz która mnie pokonała. Udałem się wiec do elektryka poleconego przez kolegę. tzw. "pan Janek z garażu", facet zrobił to w niedługim czasie. Niestety nie chciał powiedzieć co było przyczyną. Kosztowało mnie to 60,00 zł. Powróciło wsteczne światło, nadmuch, i co najważniejsze wspomaganie które działa od razu przy włączeniu zapłonu. Pozdrawiam. -
Najpierw brak masy teraz nie ma wstecznego i wiatraka POMOCY
chudystilo odpowiedział chudystilo na temat - Stilo
Ile jest punktów masowych w Silo 1.9 ? Jeden przeczyściłem który znajduje się na skrzyni. Czy sa jakieś kolejne punkty ? -
Najpierw brak masy teraz nie ma wstecznego i wiatraka POMOCY
chudystilo odpowiedział chudystilo na temat - Stilo
Powiem tak. Jeżeli ktoś z Was nie ma wspomagania od razu to jest źle. Wspomaganie powinno ruszać praktycznie razem z zapłonem. Tak miałem przez 11 lat. -
Witam Wszystkich po długiej przerwie, Stilon sprawował się znakomicie aż do teraz. Od początku. W pewnym momencie wywaliło błąd żarówek w tylnej lewej lampie. Sprawdziłem - żarówki były OK, nadpalona była kostka, czarny kabel masa, zgodnie z forum, dołożyłem dodatkową masę na śrubę lampy. Teraz jest ok z tylną lampą. Wydaje mi się że w momencie grzebania w lampie nagle przestały działać światła wsteczne, jednocześnie wiatrak nawiewu. Sprawdziłem bezpieczniki są OK. Wyciągnąłem wtyczkę od wiatraka brak napięcia 12V. Dotarłem również do włącznika wstecznego w skrzyni i go po prostu zwarłem, brak wstecznego nadal. A CO NAJWAŻNIEJSZE ! W momencie odpalenia nie działają szyby oraz wspomaganie. Po kilku sekundach uruchamia się wspomaganie i szyby. Nie wiem gdzie szukać pomóżcie proszę.
-
chodziło o to abyś 3(airbag) nie łączył z innymi pinami naraz , > czyli : na stałe może być 1 z 7 i 9 z 7 , ale do połączenia 3 > z 7 musi być przełącznik aby w tym czasie 1-7 i 9-7 były A nie lepiej kupić dwa kable 1. Połączony 1-7-9 (do Silnik, ABS, TRW) 2. Połączony 3-7 (do AirBag)
-
> Dobrze kombinuję, że te(1,7) piny w interfejsach są wolne? Tak są wolne. Dostałem na forum odpowiedz od Yani`ego . Należy połączyć 1-7-9 ze sobą , wtedy połączysz się z ABS em TRW wspomaganiem i silnikiem oczywiście.
-
> Metodą prób i błędów? Masz benzynę. Więcej silników benzynowych ma dodać w następnych wersjach softu. Połaczenie ze wspomaganiem. TRW Electric Power Steering (needs connection to pin 9 of the OBD connector). Czyli co ? Połączyć PIN 1 z 9. Wcześniej łączyłem 1- z 7 do ABSu.
-
> Jakich błędów nie potrafił usunąć? Nie widzi błedu spalonej zarówki.
-
> Jaki kable używasz ?? Kupiłem na allegro zwykły od VW VAG KKL za około 40 zł. I jeszcze jedno pytanko . Czy jakby były złe wskazania to program pokaże ze któreś dane z odczytów są zbyt duże lub za małe? Dane były zrzucone na postoju, na nierozgrzanym jeszcze silniku. Przy obecnych temperaturach na zewnątrz pod wieczór. PS. Gada również z ABS tylko ze wymagana jest modyfikacja kabla. Patrz HOW TO USE. Łączysz piny 1-7 i gada jak ta lala.
-
A tak wyglada programik działa całkiem świetnie. Błędy można wykasować .... ale tylko niektóre. Ja miałem przeładowania i absu.
-
FiatECUScanner zagadał ze Stilo 1.9JTD 2002. Bezproblemowa komunikacja i lista błędów któe można wykasować. Nie mogę natomiast połączyć się z AIRBAG.
-
Jutro kupię ten kabel i potestuje. Dam znać w najbliższym czasie co i jak.
-
> ) , najlepiej VAG KKL + wspomniany fiat ECUScanner - kabel Czyli kabel z grupy VW bedzie dobry. tylko nie kumam dlacyego.
-
Dołącze się do pytania. Program wygląda na elegancki. Ale co by trzeba było dokupić aby wpiąć się we wtyk OBD, czyżby ten ELM327? Znalazłem na necie kable K-Line VAG po grupę VW, Audi. Na forum strony gość o nicku: POKEMAN napisał, że używał kabla KKL vagcom 409. Kable te są dostępne na allegro za 40zł. Ale są to kable pod VW Audi. Czyżby działało? tu link: http://allegro.pl/item812795628_vag_kkl_usb_napraw_vw_audi_seat_skoda_plyta_pl.html