Skocz do zawartości

cwitomek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wisła

cwitomek's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Może to być wyłącznik sprzęgła - w sprawnym aucie niewielkie naciśnięcie pedału sprzęgła powoduje, ze auto mocno szarpnie przy odpuszczenie pedału przyspieszenia. Przy całkowicie odpuszczonym sprzęgle szarpnięcie nie powinno występować. Być może czujnik sprzęgła widzi cały czas, jakby pedał sprzęgła był lekko nacisnięty
  2. Do tej pory sprzedawałem kilka fiatów i zawsze do 2 dni maksymalnie W zeszłym tygodniu sprzedawałem mareę: rano ogłoszenie, popołudniu w nowych rękach
  3. > Dobry rabacik;) juz po lifcie2014? Tak, to jest rok produkcji 2014. Rabat jest taki udzielany przy zakupie na firmę, natomiast wg słów sprzedawcy na osobę prywatną maksymalnie mógłby dać 7.000 zł upustu
  4. > megane 3 z jako tamim wyp. 84tys ok 10% mozna urwac W piątek odebrałem, Megane III Grandtour, 1.5dCi 110 KM, wersja LIFE+czujniki cofania, klima automatyczna, lakier metalik. Cena katalogowa 80.250, kupiłem za 64.400+gratis dywaniki welurowe+opony zimowe i wino firmowe w prezencie Upust od ceny katalogowej wyszedł 20%
  5. cwitomek

    Test drive 50km/h

    > Dzięki za info. > Możesz coś więcej napisać o tej "pięćdziesiątce"? Takie są wymogi testu, a ta naklejka to dla innych kierowców informacja, dlaczego tak wolno jeździ
  6. cwitomek

    Test drive 50km/h

    http://www.bosmal.com.pl/BADANIA/2/30/Badania+pojazd%C3%B3w.html Poczytajcie, czym się zajmujemy. Generalnie wykonujemy badania drogowe samochodów głównie z grupy Fiata, sporo osób często w okolicach miała okazje widzieć samochody badawcze. Ta Alfa to jeden z testowych samochodów
  7. Nieco starawy temat, ale kolego byq miałeś 100% racji - po raz kolejny walczyłem z wycieraczkami i rozwiązanie problemu było takie, jak napisałeś. Przygotowana kostka po spryskiwacze reflektorów była już mocno zabrudzona i dawała taki efekt. Kostka odcięta, kable zaizolowane=100% sukcesu Pozdrawiam > Niestety nie jest to rozwiązanie :-) Miałem oddzielnie dorowadzoną mase do silniczka, jednak bez > skutku. Fakt ze przestały ci wycieraczki szaleć, pochodzi z poruszenia wiązką przy lewym > reflektorze. Otóż nasze makrele mają instalacje pod spryskiwacze reflektorów, do których > przekaźnik znajduje sie w skrzyczeczce przed akumulatorem. Starość nie radość, kable gniją i > jest zwarcie. Na poparcie rozwiązania polecam schemat oraz fakt ze problem znika po wyłączeniu > swiateł mijania (spryskiwacze działają tylko ze światłami) > Pozdrawiam P.
  8. > 1080 km dziennie? Ze średnią prędkością 60 km/h wychodzi 18 godzin na dobę. Teoretycznie możliwe, > ale.... Dopóki nie zobaczę nie uwierzę, na forum to sam wiesz jakie głupoty można wypisywać. U nas w testach samochody standardowo robią 2100 km dziennie, ale mamy tez taki egzemplarz, który robi prawie 2600 km dziennie Cały czas autostrada
  9. Odświeżam temat, ponieważ może komuś przyda się rozwiązanie problemu nie wyłączających sie wycieraczek: U mnie problem pojawiał się zawsze, jesli była chlapa, mocne opady deszczu, zwłaszcza przy temeraturach w okolicach zera. Wycieraczki same włączały sie i pracowały ciągle bez względu na położenie dźwigni włączania wycieraczek. Rozwiązanie jest takie: należało zdemontować masę sterująca wyłaczaniem wycieraczek - jest ona w przykręcona do nadwozia w okolicy reflektora lewego. Po odkręceniu połączenie było zardzewiałe i widać było tylko minimalny ślad styku z masą. Po wyczyszczeniu tego styku wycieraczki działaja idealnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.