-
Posts
15721 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Lokalizacja
zDolny Śląsk
-
Car
EV6 77 kWh
Impreza 2.0 T
BeeMWe R6 320i
Recent Profile Visitors
3757 profile views
mrBEAN's Achievements

młodociany rajdowiec (15/20)
3.5k
Reputation
-
Ciut dołożyć i jest piękna konkretna strzała. Te silniki ogólnie wąchają paliwo, także wyjdzie niewiele drożej jak Duster z gazem, albo na to samo. https://www.otomoto.pl/oferta/seat-arona-seat-arona-fr-1-5-tsi-150km-dsg7-ID6FgLdq.html A w budżecie jest 1.0 TSI, który jest bardzo ekonomiczny i żwawy. https://www.otomoto.pl/oferta/seat-arona-seat-arona-fr-1-0-tsi-110km-dsg7-ID6EVtf7.html Albo celować w inne Kamiqi lub T-Roci.
-
Obawiam się, że za ogólne pytanie A widać, że pytasz o PHEV, a to już dużo zależy od... wszystkiego W każdym razie nie opłaca się na pewno Napisz lepiej, którego PHEVa od BMW rozważasz, i czy mamy go obrzydzić czy zachęcić
-
Filtr PP trzeba kupić swój oczywiście, bo już im bije na łeb. A przegląd to jedynie sie może przydać w ramach "goodwill" ewentualnego. Niestety dealerzy się rozpłakali ok. 1-2 lat temu i zaczęli uświadamiać producentów, że jak przeglądy będą po 200 zł (tak płaciłem za Ioniqa), to długo nie pociągną. no i magicznie stawki roboczogodzin się zmieniły, i teraz przegląd u mnie to 1000 i lepiej
-
Brałbym. Gdyby nie było sedanem
-
28*C i zamulando, to musi robić robotę Czekam na wrażenia z użytkowania, u mnie na razie nuda i EV6 trzeba się telepać
-
W PL co mnie przed Teslą odrzuca czytam wzbrania to: - serwis - jak będzie kiedyś we Wrocku, to powinno się ucywilizować w tej kwestii - twardy zawias - mieszkam na dziurawym wypizdowie - instalacja 400V - wolniejsze ładowanie, ale ciut lepsza wydajność, można by przymknąć oko, powiedzmy Choć ładowanie na 100 kW z mocą 60-70 kW w PL, to nie jest porządane, a podjeżdżając na Ionity, gdzie obok jest SC. To postoje w Tesli po 30-40 minut, a tu wpadasz, Tesla się ładuje, podpinasz wóz za 15-20 minut odpinasz, a Tesla dalej stoi - wyciszenie, choć tu jest chyba pewna losowość, lub zależność od konfigu lub czasu produkcji, mowa o Tesli. - permanentna rekuperacja, a ja uwielbiam jeździć w trybie żeglowania. Choć w Tesli jest to świetnie zaimplementowane i moooooże bym się przyzwyczaił. - brak wentylowanych foteli - brak V2L - brak Apple Carplay - i jeszcze kilka innych pierdół Co zachęca: - wrodzona ciekawość - planer podróży, choć ceny na SC nie zachęcają. - sieć SC, choć jak wyżej, ale to zmienne i płynne. - kluczyk w telefonie! - gotowość wozu do jazdy bez klikania "power" - wydajność, choć wiem, że w praktyce jest mniej kolorowo niż wszyscy pieją dookoła. - i chyba tyle Poliftowe wyroby z jakąś nową technologią baterii będę rozważał
-
Poznaj pierwszą osobę. Brak wentylacji w Tesli Brzmi jakby było miejsca jak w Skodzie Citigo W EV6 jest przepastna ilość miejsca na nogi. Problemem jest wysoko położona podłoga, ale to dotyczy obu konstrukcji. Chyba kwestia twardego zawiasu w Y. Może na rynku USA są jakieś inne pokładowe ładowarki? Ciekawe. Bo EV6 tak naprawdę lepiej się ładuje od Tesli. Idzie 11 kW do 100%.
-
Uj wi. Ale założyłem, że Long range. Tam też te same osiągi co w GTline AWD. A cena GT aktualnie jest sztucznie wypompowana w górę, bo podaż jest w opłakanym stanie w stosunku do popytu. Znajomy właśnie odebrał GT za 280 kzł. Zamawiana 1,5 roku temu, cena utrzymana
-
To chyba dość często dyskutowane wybory, tu porównanie zza wielkiej wody, wydaje się być obiektywne. Nie tyle istotna suma, co różnice w poszczególnych obszarach, bo niektóre mogą (i zazwyczaj są) decydujące. Co wybierasz? Z czym się nie zgadzasz? A tu z OZiLandu https://www.whichcar.com.au/reviews/comparisons/2022-tesla-model-y-vs-kia-ev6-comparison-review
-
Miernik polecam