Jump to content

mrBEAN

moderator
  • Posts

    15497
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    zDolny Śląsk
  • Car
    EV6 77 kWh
    Impreza 2.0 T
    BeeMWe R6 320i

Recent Profile Visitors

3668 profile views

mrBEAN's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

3.4k

Reputation

  1. Czekam, bom ciekaw bardzo Tylko realnie z gniazdka ze stratami poproszę
  2. W takim razie brakuje info ile kWh na każde 100 km?
  3. Kiedyś obiady się jadło i wio, a teraz 2x 45 min Taka to e-bajka.
  4. Dodałbym tylko, że te 948 zł rocznie to dla Teslarzy i innych niezaangażowanych w powstanie Ionity. Ambasadorzy Ionity (tj. Merce, Bimmery, VAGi, GWORT i Koreańce) mają ciut niższy ten abonament. Przykładowo, Kia/Hyundai ma 58 zł/miesiąc czyli rocznie 696 zł i stawka 1.35 zł za kWh. Czyli zwrot po około 2000 km. Czyli jeden wypad w Ojropę Oczywiście są iini operatorzy i różne stawki na różnych kierunkach i obliczenia mogą być bardziej skomplikowane Choćby SuC ma zdaje się różne stawki zależnie od pory dnia. Ale idzie nowy rok to i może nowe stawki, pewnie lepsze
  5. Taniej i prościej będzie zmienić taryfę, do tego wzrośnie autokonsumpcja. A ogólnie to z czasem taryfy będą likwidowane pewnie. Zresztą zobaczymy co wymyślą ze stawkami na przyszły rok w taryfach dwu/trzy-strefowych. Za dwa tygodnie powinno być wiadomo.
  6. Chyba za dużą wagę do zasięgu przywiązujesz Mają różne zasięgi, bo w różnych warunkach je użytkują i w rożny sposób. Poliftowe zazwyczaj mają SOH w okolicy 80-90% i ilość dostępnej energii jest zbliżona. Leaf jest bardzo czuły na prędkość i różnicę zasięgu 50 km można zrobić bez większego wysiłku. Przyjdą mrozy porządne to dopiero będą zasięgi
  7. Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć
  8. Przenośna do zabrania w trasę? Idealnie
  9. Zalecana jest cierpliwość przyspieszając między 100-200 km/h. A jak już się to wydarzy, faktycznie należy szukać stacji ładowania. Ewentualnie rozważyłbym jeszcze Go+eauto i przy dalszym wypadzie Ionity w abonamencie, ale to do przeliczenia z cenami SuC, bo tam zdaje się spore wachania cen. A tak to Greenway powoli zaczyna monopolizować rynek, a Orlen podgania.
  10. Taaa jasne, to weź teraz tym przyspiesz od 0-1000 km!
  11. Dzieci pod Bełchatowem mówią stanowcze nie! Pajęczyna jest ok
  12. A @ppmarianwidzi i jest dlatego od Ciebie lepszy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.