Skocz do zawartości

robert1982

użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lublin

robert1982's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Szczęki jeszcze dobre, linki już kupione tak samo jak zestaw montażowy czyli wszystkie sprężynki. Może następnym razem wymienię na tarcze.
  2. Witam Rozebrałem szczęki hamulcowe przy okazji wymiany linek hamulcowych i prosiłbym o jakieś rady jak zmontować wszystkie sprężynki, tak żeby nie rozwalić cylinderka hamulcowego. Już kilka razy rozbierałem szczęki i zawsze męczyłem się montując to dziadostwo, raz cylinderek zaczął cieknąć i musiałem go wymienić. Hamulce to Lockheed z bravy 1.2 99 bez ABSu z regulatorami na szczękach. Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. No i jestem po wymianie przewodów, tak jak pisał kobra180 dało radę bez ściągania baku, z dostępem tak źle nie było.
  4. Z tego co widziałem bez demontażu baku trudny jest dostęp do przewodów od góry korektora, tylko żeby sprawdzić czy nie są zardzewiałe łby na klucz to musiałem użyć lusterka. Ale dzięki za radę, jutro wjadę na kanał i zobaczę może uda się to zrobić bez zrzucania baku.
  5. Witam Muszę wymienić przewody metalowe z tyłu i mam parę pytań. Z tego co zaglądałem pod samochód to trzeba bak ściągać żeby mięć do tych przewodów nad belką dostęp i tak czy żeby zdjąć bak to trzeba go wymontowywać z wlewem czy wlew można zostawić i tylko dolny odcinek wlewu co wchodzi do baku zdjąć. Z tego co widziałem to ta rura jest zabezpieczona opaską metalową. I drugie pytanie czy żeby się nie męczyć odkręcaniem przewodów z korektora to można je uciąć kilka centymetrów od niego i wykręcić cały korektor i na stole spokojnie je wykręcić. Korektor trzyma się chyba na 2 śrubach. Liczę też na Wasze rady w tym temacie. Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.