Skocz do zawartości

lepiejnie

użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ksawerow-Lodz

lepiejnie's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. > w skrzyni z pandy 4x4 przelozenie jest zblizone do tej 6 z punto 1 ale nie jest to 13/64 (moge > sprawdzic jakie ale nie dzis). poza tym nie da sie tego przelozyc do zwyklej piatki bo > srednica duzego kola ze skrzyni 4x4 jest duzo wieksza niz ze zwyklej skrzyni. to jest 69/14, wielkie dzięki za info o tej średnicy! Czyli zostaje skrzynia 57/14 lub dorobienie przykręcanego koła 64 zęby. Szkoda.
  2. > generalnie jak chchesz zastosowac inne kolo koronowe (jakiekolwiek) to do pary musi byc zebnik (a w > naszym przypadku cały wałek) - bo przelozenie zebate to para kol zebatych, w sasiednim watku > juz to bylo napisane > patrz tu: > http://www.bacciromano.com/index.php?p=prodotti&l=eng&cat1=24&cat2=31&mar=4 > kupujac przelozenie glowne kupujesz koło (przykrecane lub wciskane) i wałek > stosujac mech rozn ze zwiekszonym tarciem wew (szpere) musimy miec kolo przykrecane > wiec potrzeba nam kolo koronowego i zebnika (czyli wałka) z jednej pary, i dodatkowo kolo koronowe > przykrecane > i to juz wszystko tu zostalo napisane, teraz pytanie czy ten walek ze skrzyni z pandy jest taki jak > w skrzyni 6speed oraz czy rozstaw otworow na kole koronowym ze skrzyni z pandy jest taki jak > na szperze > pozostale odpowiedzi nt zagadka, itd itp nie wnosza nic do tematu, od zagadek jest kacik towarzyski > (bez urazy) Myślałem ze ktoś tu się w czymś orientuje ale widzę że pozostaje kupić skrzynie Pandy 4x4 i samemu sprawdzić a później nie napisać o tym na forum żeby przypadkiem nikt się o tym nie dowiedział.
  3. Jeśli to ma być numer 2 to zęby są nie z tej strony koła, byłem przekonany ,że 2 to wyprowadzenie napędu na tylną oś?
  4. > dobrze wiedziec, dzieki za info gratis. Mam nadzieje ze kolejne nie beda kosztowac > czy w takim razie da sie to zaadoptowac do skrzyni 6speed?? oczywiscie mowa o kompletnym > przelozeniu czyli kole talerzowym i zębniku > zębnik jest na wałku wiec kwestia tego czy wałek w skrzyni z pandy jest taki sam jak w skrzyni > 6speed > biorac pod uwage rowniez cene tej skrzyni (uzywki od 1000 na allegro) to chyba taniej wyjdzie > przerobic oryginalne (biorac pod uwage ceny o ktorych tu pisza koledzy ) Mnie tylko interesuje czy to koło talerzowe z 64 zębami z Pandy 4x4 da się przykręcić do seryjnego dyfra c.514? To będzie numer 3? Bo trochę tu namieszane jest przez ten tylni napęd A ogólnie czy można by było złożyć piątkę z przełożeniem 13/64? Piątka jest lżejsza i nie ociera dupką o oponę i jeszcze trzeba by było 5 bieg zrobić jakiś długi żeby na dojazdówkach nie oszaleć.
  5. Wiem że można dorobić powiedzieli mi ok 500 zł jak myślicie to dużo czy mało? Czyli w sumie istnieje 13/64 5 biegowe? I tam można się spodziewać odkręcanego koła talerzowego?
  6. > obstawiam że słabym ogniwem będą satelitki Ja bardzej obawial bym sie o Phantoma niz o koła koronowe lub satelitki bo sa wykonane z bardzo twardego materialu predzej pekna niz sie wytra. Spręzyny raczej tez sa niezniszczalne przynajmniej te ktore ja zastosowalem. Jednego Phantoma sprzedalem koledze z CM jak beda pozytywne opinie to zrobie jeszcze kilka pod zamowienie a narazie czekam
  7. > panowie odświeżam temat. > jeździ ktoś na pahtom grip . ? jak się to sprawuje w skrzyni 13x64 > warto to kupić na ebay są po 930 zł . ale z tego co widziałem to pare osób od gapiło i robiło to w > polsce . ? > jest ktoś co mógłby wykonać takie coś jeszcze . ?? a może ma ktoś rysunki techniczne tego . ? albo > zrobione w jakimś programie rysunek . ? Za 930 zl to się na pewno nie opłaca chyba ze zrobione to jest z "kosmicznego" materiału ale nawet licząc azotowanie lub nawęglanie to wyjdzie taniej. To moj Phantom mysle ze dziala tak samo jak amerykanski.
  8. http://www.google.pl/imgres?q=stabilizat...&ved=1t:429,r:44,s:0,i:221 Bardziej sklanial bym sie na montaż stabilizatora od dołu wahaczy ominie sie problem wydechu na ktory nie ma miejsca oraz problem łączników. http://www.google.pl/imgres?q=stabilizat...&ved=1t:429,r:5,s:200,i:19&tx=128&ty=70
  9. Zauważyłem, że w jednym przypadku drążek mocowany jest za amortyzatorem a w drugim przed. Wydaje mi się że jeśli będzie bardziej na zewnątrz to będzie działał z większą siłą. I rozumiem że jest to drążek reakcyjny z Tico przedni? Czy w Tico jest drążek z tyłu fabrycznie? Nie mogę znaleźć zdjęcia w necie. A może da się przedni od CC zaadoptować na tył. No i czy nie dało by się przyczepić tego drążka do wahaczy bez końcówek bo kiepsko je widzę na rajdzie. Bardziej wytrzymałe wydaje się fabryczne rozwiązanie mocowania przedniego drążka w CCS.
  10. > Kupię od niego może, ale na razie strasznie mnie wkurzył. > PS Kupię jak wpłyną pieniążki za sprzedane oponki, bo tyły ostatnio mam straszne > Ile trzeba zabulić za wymianę przekładni? do odrecenia masz w sumie 5 srub sama maglownica trzyma sie na 2 do tego koncowki i jedna sruba w srodku auta przy kolumnie kierowniczej jest to max 30 min roboty problem jest bo trzeba ustawic zbierznosc, u mnie akurat maglownica byla z koncowkami i tak ja zalozylismy i zbierznosc jest ok, jutro jade sprawdzic na sciezce jak nie bedzie trzeba poprawiac to bedzie smiesznie
  11. > Od kogo w końcu kupiłeś ta przekładnie? http://moto.allegro.pl/maglownica-fiat-seicento-pod-wspomaganie-igla-i1452997524.html
  12. Przekladnia jest juz zamontowana w mojej rajdowce i jest wszystko dzieki jeszcze raz
  13. > http://moto.allegro.pl/maglownica-fiat-seicento-pod-wspomaganie-igla-i1452997524.html > Numer z epera: 46847283 - ok. 1100zł a ja glupi szukalem w elementach ukladu kierowniczego
  14. ktos ma jakies podpowiedzi gdzie i jak tego szukac jakies numery katalogowe itp.?? bo jest lipa z ta maglownica szukam szukam i nic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.