Skocz do zawartości

AdamWalenda

użytkownik
  • Liczba zawartości

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

AdamWalenda's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

19

Reputacja

  1. Tak, Transformersy naprawdę istnieją, o czym świadczy poniższe video! Letrons to niesamowite BMW, które może zmienić się z samochodu w gigantycznego transformera na komendę, w dodatku auto można sterować pilotem. Transformacja trwa prawie minutę, wiec zanim Letron przekształci się w robota, będzie już wąchał spaliny autobotów! Optimus Prime i reszta gangu nazwała by go zapewne Slowpoke. Robot raczej nadawał by się do przygotowywania kolacji, podczas gdy reszta Autobotów walczyła by z Decepticonami... co nie znaczy, że Letrons nie nie jest COOL Link: http://www.coolhunters.pl/prawdziwy-bmw-transformer
  2. Przygotowywana od 2011 roku przez zakłady AMZ z Kutna prototypowa Syrena uległa wypadkowi. Do zdarzenia doszło w warszawie, na skrzyżowaniu ulic Dominikańskiej z Wałbrzyską. Według relacji kierowcy Syreny, jadący od strony Dolinki Służewieckiej Citroen wpadł w poślizg i uderzył w jego samochód. Prototyp auta uległ uszkodzeniu. Kierowca Syreny odniósł na tyle poważne obrażenia, że został zabrany karetką do szpitala. Źródło i więcej fot: http://www.coolhunters.pl/prototyp-syreny-rozbity-jedna-osoba-w-szpitalu
  3. Firmę DeLorean Motor Company postanowiła zarobić na sentymencie fanów na całym świecie i wznowić produkcję legendy. DeLorean produkowany przez Stephena Wynne'a w Teksasie ma kosztować około 100 tysięcy dolarów. Z taśmy produkcyjnej zjedzie ograniczona liczba samochodów. Co ciekawe, będą one skonstruowane z oryginalnych części. Wynne szacuje, że ma ich tyle, aby mógł sklecić z nich 300 nowych DeLoreanów. Pierwsze egzemplarze trafią do sprzedaży w 2017 roku. Przedsiębiorca, który nabył prawa do marki ma nadzieję, że z taśmy produkcyjnej będzie zjeżdżać jedno auto tygodniowo. Decyzja o wznowieniu produkcji zapadła po tym, jak w Stanach Zjednoczonych zaktualizowano prawo. Według nowych zasad małe firmy produkujące niewielką liczbę samochodów będą traktowane na takich samych warunkach jak duże koncerny. Umożliwiają także powrót do produkcji limitowanej liczby replik aut, które pierwotnie były wytwarzane ponad 25 lat temu. Żródło:
  4. Prototyp Syreny rozbity. Jedna osoba w szpitalu! Więcej fot: http://www.coolhunters.pl/prototyp-syreny-rozbity-jedna-osoba-w-szpitalu Jestem ciekaw jak będzie teraz to ubezpieczalnia wyceniać. Pzdr, AW
  5. Syrena Meluzyna R już jest dostępna na zamówienie. Producent właśnie ujawnił właśnie cenę pojazdu, oraz więcej szczegółów na jego temat. Syrena po latach wraca na tapetę. Meluzyna R jest już dostępna. Firma AK Motor, która wskrzesiła "Syrenkę" i "trochę" ją uwspółcześniła, zdecydowała się rozpocząć budowanie swojej gamy pojazdów od modelu sportowego. W grudniu zeszłego roku podczas Rajdu Barbórki auto miało swój debiut. Budową samochodu zajęła się firma Proto Cars, założona przez kierowcę rajdowego Pawła Dytko z Nysy. Meluzyna R, bo taką nazwę nosi autko nawiązujące do swojego protoplasty z 1955 roku, zostanie wyprodukowana w limitowanej edycji 25 egzemplarzy. Dwuosobowa Syrenka mierzy 4037 mm długości, 1821 mm szerokości oraz 1439 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2508 mm. Rama pojazdu to konstrukcja rurowa. Masa to 1100 kg. Całość napędza 4 cylindrowy, turbodoładowany silnik o mocy 400 KM. Napęd jest przekazywany na wszystkie koła. Meluzyny R niestety nie zobaczymy na polskich drogach, ponieważ jest ona przeznaczona wyłącznie na tory wyścigowe i nie posiada homologacji drogowej. Meluzyne R można kupić już od 60 tys. euro. link: http://www.coolhunters.pl/syrena-meluzyna-r-jest-dostepna-na-zamowienie Foto Jak Wam się podoba projekt? Taki trochę mutant NewBeetla, TTki i Miniaka... ale fajnie, że takie projekty powstają w Polsce Pzdr, AW
  6. Daigo Saito i jego team przebudowali Lamborghini Murcielago w maszynę do driftu. Wiele osób nie wierzyło w ten projekt, ale moim zdaniem Lambo daje radę Więcej fotek: http://www.coolhunters.pl/jak-przebudowac-lamborghini-w-potwora-do-driftu Pzdr, AW
  7. Promo klip właśnie zamiescili: http://www.coolhunters.pl/arrinera-hussarya-gt-birmingham-2016 Miłego ogladania Pzdr, AW
  8. W Nowym Yorku na aukcji sprzedano właśnie Porsche 356 z 1965 roku, które należało do legendarnej wokalistki Janis Joplin. Link do artykułu: http://www.coolhunters.pl/porsche-janis-joplin-sprzedane
  9. Zrobiłem sobie prezent na Mikołajki Laminaty http://plastil.pl Jakość super, Polecam! Niedługo grubszy update Pzdr, AW
  10. No dobra przewalczyłem wstępnie temat układu hamulcowego, z e30 jest dużo prościej ale uparłem się na 5x120 i piasty od e36. Porsche Cayenne + 350 mm w 200 KM aucie to przesada :D Porsche 911/ 964/ 944S2 + piasta e36 - rzeźba z adapterem i raczej 17'' Brembo DB + piasta e36, siada, nawet bez adaptera, kombinowałem z tarczami to 16'' w ostateczności można wcisnąć. Brembo e38 + piasta e36, bez rzeźby nie da rady. Porsche Daje rade przy tarczy 312 mm siada w 16'' i mam 1 cm luzu. Jutro testuje jeszcze patent z tarczą 308mm moze 15 podejdzie. Do e30 siada to z tarczą 300mm i wchodzi 15 '' Pzdr, AW cdn...
  11. Witam, Pytanie mam. Mam budę e30 M3, wpakowałem zawias od e36 i właśnie przerabiam temat układu hamulcowego. Chce upchnąć 4 tłokowe Brembo i mam pytanie czy ktoś z forum tak eksperymentował? Przymierzałem różne zaciski Porsche Cayenne + piasta e36 - 15'' nie podejdzie :/ [/img] Porsche 911/ 964/ 944S2 + piasta e36 - rzeźba z adapterem i raczej 17'' Brembo DB W220/ W211 + piasta e36, siada, nawet bez adaptera, ale tarcza 330 mm + 17'' niestety. Brembo e38 + piasta e36, siada ale tylko 17'' :/ Sprawdzam właśnie Porsche Boxstera i może się uda, siada tarcza 300 mm. Czy ktoś próbował ten zacisk na takiej tarczy? Podejdzie 15''?? Pzdr, AW
  12. No dobra mam zaciski od Porsche, właśnie je regeneruję :D Jeszcze tylko adapter, nacinana, nawiercana tarcza 300 mm, i jest spora szansa, że upchnę 15'' :D cdn.. Pzdr, AW
  13. Docelowo chcę założyć KW, ale komplet KW + Stabilizatory KW kosztuje 16.000 zł, a musze zglebić auto na dniach na docelowych kołach, bo blacharz bedzie składał mi całe body na M3 i laminaty w jedną całość. A, że mam cały zawias i piasty od e36 (a sprzężyny seria - nie podejdą), musze szybko kupić jakiś tani zawias gwintowany, żeby auto na kołach postawić (z tych tanich jednak wolę coś lepszego, żeby to sprzedać bez problemu, jak już założe KW). Jesli mam teraz wydać 16.000 zł na zawias i patrzeć na auto wiszące na podnośniku do wiosny, to wolę kupić tani allegrowy zawias, dokonczyc budę, klatkę i motor, i toczyć się autem w kolo domu a KW założe później, tymbardziej, że jednocześnie szykuję dla siebie 2 inne autka torowe Chociaż w sumie jak przysponsorujesz mi zawias KW, moge nakleić reklamę Twojego Moto-Plexa na swoje auto Pzdr, AW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.