Skocz do zawartości

adams4lta

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

adams4lta's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > Witam, podepnę się pod temat > silnik 1.7 dti, wcześniej stukał jak był zimny i było zimno, teraz cały czas. spadku mocy , innych > dziwnych spraw nie zauwazyłem, diagnostyka OK, ktoś wie co to może być, ewentualnie możecie > polecić jakiegoś Fachowca z dużej litery w okolicach Gdańsk - Sopot, > z góry dzięki > nagranie dźwieku Ustawiłem luz zaworowy w warsztacie od głowic i teraz cymbałki grają tak: Coś jeszcze słychać i nie wiem co...
  2. > stąd też załączyłem nagranie, fachowcem nie jestem, ale dynamika ok, błędów brak, spalanie ok , a > niestety ilu mechaników tyle opinii, co mnie wcale nie pociesza, każdy by najchętniej > sprawdził to na czym się zna najlepiej A czy ten dźwięk to też zawory?
  3. > No może głupio zapytam ale nie wiem gdzie ten TCV odkręciłem sterownik ale miałem ciemno w garażu > więc trochę na macanego ,jakaś dokładniejsza lokalizacja?Myslałem że rachu ciachu a tu wstyd > ,. > Siedząc pod autem patrząc w przód auta to po lewej od sterownika ?, niżej ,wyżej . > Mam tam mokro i dziwne objawy przy dodaniu mocno gazu przerywa raz albo dwa .Sam sterownik > sprawdzony -zamontowany. Jak zdejmiesz sterownik to jeszcze musisz odkręcić 4 śruby (klucz 13 lub 14-podstawa sterownika pompy), następnie przesunąć tą blachę w prawo (ostrożnie na przewody od podciśnienia!) i zobaczysz spód pompy (tam pod przewodami z pompy jest TCV z brązową wtyczką). Odpinasz kostkę, wykręcasz 2 śrubki (ampul 5) i wyciągasz z wyczuciem zawór (może być zassany deczko więc trzeba mocniej pociągnąć) Jak coś to pisz. Oryginał w denso na ul. Sokratesa w Warszawie kosztuje 450 zeta.
  4. No dobra jestem po klejeniu klejem patex epoxy. Zrobiłem troszkę inaczej bo wypełniłem tylko dno gniazda i spiłowałem ząbek na zaworze bo nie chciała się zapiąć kostka. Na razie faza obserwacji czy nie przecieka. Dostęp beznadziejny. W astrze G trzeba zdjąć sterownik pompy i podstawę sterownika. Dużo zabawy ale być może pomoże... Dzięki za manual ;-) aha jeszcze jedno na zaworze miałem oznaczenie 32 7U (podobno można z tego odczytać rok produkcji zaworu) wie ktoś może jak to rozszyfrować?
  5. Bardzo pomocny manual, chociaż kolega wymienił TCV w astrze bez demontażu rozrusznika i wybieraka biegów(wystarczyło zdjąć sterownik pompy i jej podstawę i dostęp już był). Powiedz kolego ROSTEX jakiego kleju epoksydowego użyłeś i czy ten wyciek nie powrócił? Przymierzam się do operacji w weekend...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.