Skocz do zawartości

Dawid000898989

użytkownik
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Skrzyszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dawid000898989's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > I co nikt nic się nie dowiedział ? A przepustnica opuszczona do zera? tzn na regulacyjnej śrubce nie jest aby lekko uchylona?? dzieje się tak przez krokówke jak jest lekko uchylona przepustnica
  2. > tak tylko podtrzymuje, zeby temat znowu nie spadl daleko Ja już kiedyś pisałem jak rozwiązałem problem (mocno i to bardzo) tyrkolącej mojej 16-tki (tyrkoliła nawet gdy samochód stał w miejscu) ale większość to zignorowała i napisała że (tak się nie robi! - a mój jeździ rok i dalej nie tyrkoli ) i próbuję edycji map ecu ( ale moja wiedza jest tak mała ) i jeżeli ktoś kto zna się na edycji map np tommi , lata, woj lub huba (widzę że oni się znają) to proszę pisać na priv to powiem co i jak zrobiłem i się zastanowimy jak można to rozwiązać edytując odpowiednie mapy w odpowiedni sposób:) także zapraszam bo chętnie postaram się pomóc:)
  3. > też podnosiłem mapę WOT i nie niweluje tyrkolenia całkowicie, usypia go trochę Musicie pomajstrować jeszcze przy korekcie paliwa w zależności od temp cieczy chłodzącej i temp powietrza zasysanego Bo nie wiem dokładnie dlaczego ale to pomaga...może to przez to że jedna z map (nie pamiętam teraz która) jest mapą mnożącą i nawet podlanie map wot lub pot tylko trochę wpływa na ustalenie całej dawki paliwa
  4. > tak, to 8v a nie 16v jak sugerujesz wyżej No domyśliłem się że źle napisałem:) ale kopa to miało fajnego:) tylko wałki ostre dać i git:) tylko paliwa ciągnelo ze masakra:) a że nie jeźdzę w rajdach więc daliśmy je do rajdówki:)
  5. > to nie z 1.4 16v, ale z 1.2 8v mpi albo jakieś inne, może 1.6 16v ze STILO. > Bo 1.4 16v nie miało metalowych wtryskiwaczy? Kolor ich to takie różowe, plastikowe. 1.2 16v "nowe" > ma plastikowe wtryski kolor błękitny. > Zresztą te metalowe to ich jest tyle rodzai, że głowa mała. Jak możesz to podaj ich oznaczenie > IAWxxx to zobaczymy co to jest te blękitne 1.2 16V dostałem z osprzętem silnika jak kupiłem a teraz mam z 1.2 16V metalowe ze względu na listwe(te błekitne były za długie) a później kupiłem z grande punto z 1.4 aha i nie jestem pewien czy to było 1.4 16 V czy 8V ale być może 8V bo nie pamiętam czy grande miało 16 V ale chyba nie. więc sorki za błąd
  6. > Na tych plastikowych wtryskach od Boscha? Nie na stalowych takich samych jak są w 1.2
  7. > Filmik z FF: > >> KLIK > Czeskie 1.4 16V na kompie IAW 18FD, na moje ucho nie tyrkoloące. Jeżeli dobrze ślidziłem wątek z budowy (lewym okiem ) to koleś założył zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa, żeby skompensować różnice w zapotrzebowaniu paliwa między 1.2 i 1.4. A jeżeli chodzi o reg to raczej założył go nie ze względu na skompensowanie zapotrzebowania bo jeździłem w moim 1.2 na wtryskach 1.4 i pompa spokojnie dawała rade i było wszystko jak najbardziej ok:)
  8. > prawdopodobnie cały pic polega na rożnicy w masie punto i sc/cc > Niedoskonałość programu się ''uwydatnia'' w lżejszym aucie... > tak samo rożnych budach silniki 1.2 16V miały rożne koła zamachowe (wagi) więc to też nie jest bez > wpływu > Trza wkładać EMU Nie trzeba bo u mnie już nie tyrkoli:)
  9. > Raczej nie to co zostaje w CC, tylko to czego się nie zabiera z Punto, a mianowicie cały dolot z > puszką filtra. > Inna rzecz, która jeszcze przychodzi do głowy, to przecież w Cento silnik jest na pewno inaczej > "pomasowany" niż w Punto. Ale ktoś tu już pisał że wsadził puszke z punto z dolotem i tyrkoliło.Chyba że źle kojarzę.A co do mas na silniku to raczej nie może mieć wpływu bo silnik cały przewodzi mase wiec obojętnie w którym miejscu mu damy masę
  10. > odpowiadam akurat na posta huby, bo taki miałem ostatni > wszyscy mówią, ze 1.2 16V tyrkolą... > a co z 1.4 16V? ten sam problem występuje, czy już nie? Dlatego winne musi być coś co zostaje z cc po swapie jak 1.4 tyrkolą
  11. > A ja się zastanawiałem nad umiejscowieniem czujnika położenia wału. W CC/SC trzeba coś rzeźbić, > żeby wlazł altek i nie przycierał o łapę/podłużnicę. Czy trzeba razem z tą modyfikacją > zmieniać koło pasowe na wale? U mnie czujnik był założony na trytrytce bo oryginalne mocowanie > nie trafiało w koło. Czy to nie jest takie zjawisko, że pod dużym obciążeniem zapłon jest > wyprzedzany za bardzo bo czujnik jest w złym miejscu i dlatego wypadają cykle? U mnie też czujnik jest w miejscu gdzie powinien być i tyrkoliło.To raczej nie to.
  12. > to jeszcze jedna z teoriiii... podobno czerwone sa najszybsze... obstawiam ze te co nie tyrkola to > sa czerwone a cala reszta nie :D Heh to ja złamałem tą teorię:D Mam żóltego i też już nie tyrkoli:D
  13. > Heh, jedyne co mi przychodzi do głowy, i o czym już wcześniej z kimś (prawdopodobnie prywanie) > dyskutowałem, to to, że Uno/Punto/każdy większy samochód mają przyzwoite układy chłodzenia > (długie przewody, duża chłodnica), a CC/SC taką w sumie imitację Może to powodować parę > stopni różnicy na czujniku temperatury wody, takie pare stopni jest czasem kolosalną różnicą > dla ECU a ja się zgadzam z tą wypowiedzią bo ja modyfikując czujnik temp sprawiłem że ecu widzi silnik jako "chłodniejszy" niż jest w rzeczywistości więc może a według mnie temperatura ma wpływ na tyrkolenie
  14. > nie sądze, wydjność układu paliwa jest na tyle wysoka, ze nie będzie spadkow paliwa na tyle > drastycznych przy bucie. Pompa pomimo tego, że się mówi iż jest 3bar to pompuje nawet do 5bar. > Resztę załatwia (czyli ciśnienie stałe3bar) regulator paliwa. uważam to za ślepy trop Nie wiem ale myśle co sie mogło zmienić jeżeli gościu zmienił silnik kompletny z osprzętem.
  15. > i to jest jedyna prawidłowa uwaga. > Przeciez były robione testy, punto mk1 1.2 16v 86 jeździło i było ok, w ciągu jednego popołudnia > silnik został przeswapowany do CC łącznie z kompletną wiązką silnika, komputerem sterującym i > trykoli Pamiętacie? Sebec kiedyś opisywał ten przypadek, jeździł osobiście punto z którego > swapował silnik go siebie :D Co pozostało??Pytanie czy przełożył pompę paliwa a jeżeli tak to jedyna rzecz jaka się zmieniła to przewody paliwowe...pewnie pozostały te z 1.1...czyżby to miało wpływ??pytanie jaka jest średnica w punto.Jeżeli może ktoś sprawdzić to proszę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.