Skocz do zawartości

tomek1081

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    Informatyka, Motoryzacja, Fotografia,

tomek1081's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Witam po długiej przerwie. Oczywiście tematu nie porzuciłem, ale dysponuje kilkoma godzinami wolnego czasu w tygodniu, zatem ciężko było mi więcej pogrzebać przy Asterce. Do regulacji miałem 2 podejścia, pierwsze nie było zbyt udane(3 była w miejscu 5 :D), ale za drugim razem, było już znacznie lepiej, na zimnej skrzyni są jeszcze problemy z 1, ale i tak jest o wiele lepiej niż wcześniej, z biegiem 2 nie mam już żadnych problemów. Pozostaje mi tylko podziękować za zainteresowanie tematem i wskazówki, które pomogły usunąć problem. Dziękuję i pozdrawiam Tomek1081
  2. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Dołączam fotografię ilustrującą. półoś zerwała się w gnieździe i całkowicie odpadła jej końcówka na oko ok 1cm.
  3. Witam serdecznie wszystkich Astrowiczów Pewnego pięknego dnia na pewnym skrzyżowania podczas wymuszania pierwszeństwa moja Astra zgrzytem dobiegającym z komory silnika oznajmiła mi, że żywotność prawej półosi dobiegła końca w wyniku czego nastąpiło jej zerwanie w gnieździe układu różnicowego. Stoję sobie razem z moją astrą na środku skrzyżowania ! Zebrałem się do kupy, i z holowałem Asterke do mechanika, któremu oznajmiłem, aby naprawa była możliwie ekonomiczna. Po kilku dniach okazało się, że mechanik postanowił wymienić: -obie półośki -skrzynię biegów -sprzęgło uzasadnienie mechanika: -W skrzyni było mało oleju w wyniku czego doszło do zerwania ośki -Po zerwaniu ośki w skrzyni znalazło się dużo opiłków metalu dlatego należy wymienić również skrzynie -A jak skrzynie to i sprzęgło przy okazji. Koszt imprezy: 1000zł Mój komentarz odnośnie wymienionych części: -Widać że ośki są zjechane, więc potrzebę ich wymiany rozumiem. -Jeżeli naprawdę była potrzeba wyciągania skrzyni to Sprzęgło przy okazji - ok niech będzie. -Co do skrzyni mam wątpliwości, a dlaczego? wyjaśniam na końcu Pytanie: 1. Czy rzeczywiście była potrzeba wymiany skrzyni biegów? Dalsze obiekcje na temat skrzyni: Najbardziej wkurzające jest to, że stara skrzynia chodziła o niebo lepiej niż "nowa". Jakie są problemy ze skrzynią? -Na postoju wszystkie biegi chodzą dobrze i bez oporu. W trakcie jazdy: -Bardzo źle wbija się 2 bieg, czuć wyraźny opór na lewarku. Zarówno w trakcie przyśpieszania jak i redukcji. -Aby wbić gładko 1 bieg, auto musi stać w miejscu. W starej skrzyni mogłem redukować do 1 gdy auto jechało 5-10km/h. W tej jest wyraźny opór. -Reszta biegów(3,4,5,R)Chodzi w miarę dobrze. Jakie mogą być powody problemu z biegami? PS. Jeżeli potrzebne będą jakieś fotki starych części proszę pisać. Pozdrawiam Tomek1081
  4. Witam Serdecznie Od Września 2011 jestem posiadaczem Astry F 1.4 60KM + LPG Często zaglądam tutaj aby zaczerpnąć informacji na temat AsteriXa, a także sposobu jego naprawy. Pozdrawiam Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.