jakubnow
użytkownik-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
Oświęcim
-
Zainteresowania
Motoryzacja
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
jakubnow's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
To czyli mówicie że nie opłacalne ? oczywiście dzięki za odpowiedz chłopaki
-
przerobić to nie problem no mod taki ze wieksza przepustnice mozna włożyć np
-
Witam czy ktoś coś takiego próbował żeby założyć do 1.2 8v 75km mpi kolektor z 1.2 16v oczywiście razem z przepustnicą itp. Pomysł taki mam bo kolega ma seata cordobe 1.6 o mocy 101km i z tego co widzę to jest osprzęt kolektor przepustnica z 16v a zwykła cordoba ma 75km wiec coś w tym jest. Proszę o wypowiedz z góry dzięki
-
Jeśli mam duże kanały w głowicy to mogę włożyć inne wtryski da to coś czy strata czasu ? Tak dla porównania to golf 3 1.8 bo miałem taką głowice to kanały w mojej głowicy były dużo większe oczywiście mowa o 1.2 mpi punto mk1 chciał bym wiedzieć jakie podejdą z góry dzięki za odpowiedzi
-
Miał ktoś problemy po swapie że świeciło ??
-
Oczywiście cały czas i nie był odpięty
-
Dobra jest podłączony
-
Dalej nie wiem o co dokładniej chodzi powie mi ktoś ?
-
A dokładniej chodzi o filtr węglowy tak dobrze rozumiem
-
ten pochłaniacz jest z przodu na dole kolo zderzaka tak ?
-
jest ecol a gdzie jest ten zawor
-
> jakiego masz kompa ?? Nie jest to przypadkiem ECOL ?? Jezeli tak to masz podpiety zawor > pochlaniacza par paliwa ? ECOL jest tam gdzieś napisane na nim coś takiego ? a gdzie znajduje ten zawór dzięki za odpowiedzi
-
za pala sie na chwilę gaśnie po chwili sie swieci
-
> Poza świeceniem są jakieś objawy?? Strzela, parska, prycha itp?? własnie że nic się nie dzieje znaczy nic odczuwalnego z tego co widzę jedynie że to coś ma wspólnego z tym że nie raz dość mocno przyspiesza od 5 do 6 tys a czasami słabiej
-
> raczej nie To ciekawe czemu świeci