Skocz do zawartości

Andrzej70

użytkownik
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała

Andrzej70's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Rura wymieniona. Spalin jak na razie nie czuję. Może było tylko jedno źródło ich pochodzenia . Oprócz tego zdarzył sie cud -- przez ostatnie miesiące przy pewnych obrotach silnika drżała mi podsufitka - właśnie jej przeszło (a ja juz miałem w planach jej rozbieranie)
  2. Nie chciałem spawać łącznika. Chce wymienić całą rurę - mam 1,9 150, stąd zainteresowała mnie rura z Vectry. Ostatecznie zamówiłem taką gdzie w opisie jest Croma - niestety droższa.
  3. Cześć. Śmierdzi mi spalinami w kabinie. Spaliny wydostają się z łacznika elastycznego. Czy rura od Vectry C pasuje do Cromy? Podobno wspawanie łącznika starcza na krótko i w takim przypadku wolałbym wymienić całą rurę.
  4. U mnie nic się na desce nie pokazało. Tylko pisk. Do wczoraj. Naprawiło się samo. Chyba jednak winna wilgoć. Jak się zrobi cieplej to pooglądam połączenia.
  5. Ponawiam pytanko. W przeszłości pisaliście o awariach przefnich klamek. Powodem był wygięty sworzeń. Czy w tylnych klamkach występuje takie samo rozwiązanie, czy też tam pęka plastik i konieczna jest wymiana klamki na nową?
  6. Czy system pokazywał ci jakiś błąd na desce? U mnie nic się nie pojawia. Po prostu najpierw szybko piszczy a po chwili sygnał jest ciągły.
  7. Podłącze się do tematu. Od wakacji kapryśnie działa mi tylna klamka zewnętrzna. Kapryśnie to znaczy otwiera ale dopiero za 3, 4 pociągnięciem. Czy tam jest ten sworzeń i wystarczy go wymienić, czy tez od razu mam sobie kupić klamkę?
  8. Cześć Wczoraj zaczęły mi wariować czujniki parkowania. Po włączeniu wstecznego mam albo ciągły pisk albo taki super szybki przerywany. W sieci znalazłem tylko trochę informacji o wpływie wilgoci na czujniki. No cóż, z nieba leje to czujniki mam mokre. Czy ta "wilgoć" pojawia się na wtyczce czujnika czy też on jakoś zamaka sam w sobie? Miał ktoś podobny problem?
  9. Dla potomnych. Jednak nie założyłem tego zwłocznego przekaźnika. Pociągnąłem kabel do skrzynki bezpiecznikowej i wpiąłem się w obwód opisany w instrukcji jako "czujnik parkowania, radio aftermarket, ...". Pełen sukces - działa.
  10. > a kabelek puszczony bezposrednio z aku? > lub podświetlenia kabiny? > ( nie znam sie ) Nie rozumiem. Aktualnie stały plus mam z kostki radia, minus jak dobrze pamiętam też. Plus stacyjkowy podłączyłem z zapalniczki. Aby wyeliminować restart przy zapalaniu kolega podrzucił ten przekaźnik. To powinno rozwiązać problem - układ sie załączy po 30 sekunach od odpalenia silnika. Jeśli wcześniej te restarty spowodowały uszkodzenie centralki telefonu to taki patent powinien temu zapobiec (teraz pewnie padnie ten przekaźnik )
  11. > Kupić. Tak na szybko z internetu znalezione jakiś tekst > Można pewnie też dostać coś takiego w sklepie elektronicznym. Dzięki - też akurat znalazłem - "przekaźnik czasowy zwłoczny"
  12. > Zostawiłbym + z zapalniczki i podłączyłbym jakiś prosty moduł, który otwiera obwód po kilku > sekundach od przekręcenia kluczyka. Moduł - kupić czy zrobić? gdzie albo jak? Masz jakiś namiar?
  13. > a jakby się gdzieś po radiu wpiąć? Ono też działa po przekręceniu stacyjki, z tym, że znikanie > zasilania w momencie przekręcenia stacyjki jest normalne W kostce radia nie ma plusa po stacyjce (tam jest sygnał z CAN). Z tej kostki mam złapany tylko stały plus. Jak się dobrać do przewodów pod stacyjką - podejrzewam, że wśród nich jest jakiś cudowny przewód gdzie po przekręceniu klucza pojawia się plus nie zanikający przy starcie rozrusznika?
  14. > Może off ale ja wybrałem taki i nie mam problemów z zasilaniem, sprawdza się idealnie > jakiś tekst Zależy mi na tym aby się wyłączał sam gdy zgaszę silnik. No i ... już go mam i chcę poprawić to zasilanie. Podejrzewam, że ono mogło być przyczyną poprzedniej awarii - centrala startuje i w czasie startu nagle pstryk i znowu staruje. Chciałbym to wyeliminować.
  15. Witam. Do podłączenia zestawu potrzebuje plus po stacyjce. Do tej pory miałem go z zapalniczki, ale ten plus chyba zanika w momencie odpalania silnika bo czasami zestaw mi się restartował (aż w końcu padł). Jak złapać plus po stacyjce ale nie zanikający.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.