Skocz do zawartości

biras123

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

biras123's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > Na poczatek sprawdzilbym czy mechanizm parkingu dziala i nic go nei blokuje (pod samochodem). Jesli > jest ok, to zrobilbym flash programu skrzyni. Jesli to by nie pomoglo zrzuciłbym miske i > probowal reanimować parking w mechatroniku. A czy może mieć związek to z tym że mam uszkodzony mechanizm hamulca ręcznego? W mechanizmie są oberwane dwa ząbki na trybie zaciągania hamulca ręcznego przez co ręczny nie działa i ,a komputer wywala 2 błędy.
  2. Witam. Problemy chodzą parami W ostatnim tygodniu wymieniany był tylny wózek, ponieważ tulejki były już miękkie. Jak wiadomo trzeba było ustawić zbieżność w samochodzie. Przy ustawianiu zbieżności samochód musi być na biegu neutralnym. Jak wiadomo było by to bez sensu aby samochód cały czas działał żeby był na biegu neutralnym. Jak zapewne wielu z was wie to można włączyć bieg neutralny po stronie kierowcy pod deską rozdzielczą obok otwierania maski jest pod klapką dźwignia do jego uruchamiania. No i zaczęło się. Po ustawieniu zbieżności bieg neutralny został wyłączony, odpalam samochód i chcę wycofać. Po wrzuceniu biegu wstecznego, samochód nie ruszył tylko z powrotem wrzucił na "P". Po ponownej próbie samochodem szarpnęło do tyłu i wtedy jechał, ale po chwili z powrotem się zatrzymał i wrzucił na "P". Kiedy auto się zgasi i odpali jeszcze raz i wrzuci "D" można nim jechać do czasu kiedy się nie zatrzymam i wtedy nie chce wrzucić ani biegu wstecznego ani biegu jazdy. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego widnieją 2 błędy.-Blokada parkingowa założona nie prawidłowo,-Blokada parkingowa zdjęta nie prawidłowo,-Blokada parkingowa niezgodna z czujnikiem.Oczywiście te błędy znajdują się w układzie sterowania skrzyni biegów. Po usunięciu błędów auto jedzie normalnie jakieś 5 metrów i z powrotem wracają problemy.Dorzucam zdjęcia na którym widoczne są informacje dot. tego problemu na komputerze pokładowym. Może ktoś już kiedyś miał taką sytuację? Nakierujcie mnie w miarę możliwości na jakiś dobry kierunek z tym problemem. Z góry dziękuję za pomoc. http://pl.tinypic.com/r/2ppc23d/8 http://pl.tinypic.com/r/jadvr6/8 http://pl.tinypic.com/r/65mjgz/8Linki wystarczy skopiować i odpalić na innej stronie i tam są zdjęcia.
  3. > Bez problemu zrobisz to INPĄ lub GT1 > Robiłem to wielkronie w X5, a nawet w Range Roverze na podzespolach BMW (działa z inpą) > Wpisujesz odpowiednie, pomierzone wartosci w mm od felgi do nadkola (np 558mm). > NALEZY Z TYM UWAZAC BO ZLE WPISANIE ZLEJ WARTOSCI SPOWODUJE ROZERWANIE MIECHA Dzięki wielkie. P.S. Nie orientujesz się jakie tam parametry powinny być lub były oryginalnie? MIECHY?! "rozumiem poduszki tak?"
  4. Witam. Mam problem z zawieszeniem pneumatycznym Bmw e66 760i. W samochodzie były wymieniane tulejki w tylnym wózku. Samochód stał 24h na podnośniku i z tego co zdążyłem się dowiedzieć bmw mogło "zapomnieć" na jakich parametrach powinno być ustawione zawieszenie na poduszkach pneumatycznych. Auto stoi całkowicie przechylone na prawą stronę. Po podłączeniu do komputera typu KTS w wartościach rzeczywistych pokazuje ustawienie lewej strony "58mm", a ustawienie prawej strony na "2mm". Za pomocą komputera z mechanikiem napompowaliśmy powietrza do prawych poduszek. Auto stało równo, ale gdy się przejechałem z powrotem komputer wypoziomował ją tak jak ma w sobie ustalone czyli powrót do "2mm". Jest możliwość kalibracji tego zawieszenia, aby mógł się wypoziomować i przypisać nowe wartości? Może gdzieś w samochodzie ręcznie można poziomować? Co w takiej sytuacji.?
  5. biras123

    Problem z bmw

    > zupełny strzał... pod pompą nie ma czasem czujnika położenia wału korbowego ? jeśli jest może > uszkodzili kabel wymieniając pompę ? Główną przyczyną było, że auto nie odpalało było to że komputer zablokował pompę paliwa tylko jak już wposminałem błeędoów nie ma bo usunięte zostały i pompa już działa, ale auto nadal nie odpala. Może być to przyczyna, że świece zostały obrzyzgane olejem?
  6. Witam. Mam problem z bmw 760i (e65) 2005r. Po lifcie. Z autem było wszystko w porządku ale ciekł płyn chłodniczy. Została wymienonia pompa wody. i Auto po złożeniu nie odpala. Nie ma żadnych błędów. Auto długo kręci.. Załapuje, ale ni eodpala. Zdarzy sie że odali ale na słabiutkich obrotach i zaraz zgaśnie a obrtomierz się nawet nie podniesie.. Co robić ? miał ktoś już taki problem ;cc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.