Skocz do zawartości

kaczy15

użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaczy15

  • Urodziny 08.02.1994

Profile Information

  • Lokalizacja
    Białogard
  • Zainteresowania
    Motocross

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kaczy15's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Widzę że w końcu się coś ruszyło
  2. kaczy15

    Swap na 1.2 16 v

    > ok ale bardziej chodziło mi jak one są z sobą połączone
  3. U kilku osób widziałem ustawioną odcinkę na 7000 obr. ,nie mogę znaleźć nigdzie jakiś informacji na ten temat , jestem ciekaw jak to zrobić,macie jakieś patenty ??
  4. > napisze jak ja to robiłem - moja wiązka elektryczna była od punto 1.1 spi ( ale myślę ze schemat > będzie podobny ) > Moja kostka mpi > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8390e89f8f6113bb.html > Czerwony - rozrusznik > Różowy - + 12v po przekaźniku do pompy paliwa > Fioletowo-czarny - alternator wzbudzenie > żółto-szary - ciśnienie oleju > pomarańczowo-czarny > pomarańczowy - te dwa idą bezpośrednio do wtyczki ( prawdopodobnie map sensor jeśli dobrze pamiętam > ) > Teraz wtyczka od punto : (kolory kabli mogą się różnić ) > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1822ffcb2c16950a.html > czerwony - rozrusznik > brązowo-biały - idzie kabel do bezpiecznika widocznego w lewym górnym rogu i łączy się z brązowym ( > +12v pompa paliwa ) połączyć z różowym od MPI wywalając org przekaźnik z mpi (wiązka z punto > ma swój przekaźnik jeden duży podwójny ) > szaro-czarny - alternator (łącz z czarno-fioletowym ) > i żółto-szary - ciśnienie oleju ( tak samo jak w mpi ) > pomarańczowy - + 12v po stacyjce ( łącz go z pomarańczowym który jest w bezpiecznikach obok > przekaźników pompy i wentylatora ) > reszta to kontrolki > Zaznaczam jeszcze raz ze to opis wiązki od punto i kolory mogą być inne > Ogólnie rozkminka tego zajęła mi jeden wieczór w garażu przy piwku z miernikiem w ręku i z trzema > schematami 1.1 mpi 1.1 spi i 1.2mpi > Pisałem z pamięci jeśli coś napisałem źle niech ktoś mnie poprawi > Powodzenia Odkopuje trochę temat,Czytając powyższy post rozumiem że trzeba wyciąć wszystko razem z przekaźnikami ?? A jak to jest z + 12 na pompę paliwa bo nie kumam ?? .SWAP 1.1 mpi na 1.2 16 V
  5. > z reszta Paweł ja mam te NS-20 opony to możesz se popatrzyć na żywo .........w kwietniu.... W kwietniu to już trzeba będzie latać ,a nie patrzeć
  6. > Na moich 6j wygląda to tak (w sumie z przyczepnością też nie jest tragicznie) A masz foto na aucie,całkiem fajnie to wygląda na tych oponach
  7. A waszym zdaniem co będzie lepsze na Oz racing F1 14x6j , 165/55 czy 155/55 ??
  8. > tez czekam na jakieś opinie bo tez planuje kupić takie opony tylko ja 155/55/14 Na jakie felgi ??
  9. Witam.Zamierzam kupić opony Nankang 165/55 14 i teraz takie pytanie które są lepsze NS-20 czy AS-1,czekam na wasza oponie.A może ktoś ma takowe na sprzedaż ??
  10. Przednie różnią się również mocowaniem, lewy czujnik ma mocowanie po prawej stronie, a prawy czujnik mocowanie po lewe stronie
  11. kaczy15

    piasta abs tył

    Też mnie to czeka,jestem ciekaw jak to zrobiłeś
  12. Pany, czy uszczelka pokrywy zaworów jest jednakowa dla spi i mpi ??
  13. Pytam się ,bo niedaleko mojego miasta ktoś je sprzedaje za groszę ,już myślałem, że jakiś rarytasik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.