Osobiście zamierzam zagazować astrę G z silnikiem Z14XEP, który ma hydraulicznie regulowane zawory a z tego co się zdążyłem zorientować, to twój silnik będzie miał zawory regulowane płytkami co może znacznie skomplikować eksploatację na gazie. Zaznaczam, że nie jestem specjalistą w tej sprawie i tylko sygnalizuję potencjalny problem.
Witam wszystkich po raz pierwszy na tym forum i przepraszam za odgrzebanie starego wątku.
Moje autko to Astra G z silnikiem Z14XEP TWINPORT
Tutaj jest zdjęcie na którym widać uszkodzone ramię od przepustnicy twinporta. Ogromna prośba do kogoś kto ma uszkodzony kolektor ssący i może sprawdzić czy jak zdejmę zaznaczoną zawleczkę to czy uda mi się wyjąć to ramię a potem wsadzić z powrotem? Boję się, że może przepustnica się rozleci i będę musiał zdemontować cały kolektor ssący aby to wszystko poskładać. A może ktoś w okolicach trójmiasta poratowałby mnie tym uszkodzonym ramieniem. Dodam jeszcze tylko, że sama przepustnica chodzi leciutko w całym zakresie ruchu, tak więc jest to kwestia tylko wymiany uszkodzonego elementu. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam