Skocz do zawartości

jurb1

użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Waw

jurb1's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie .Przestał działać wentylator chłodnicy. Sprawdziłem sam wentylator "na krótko"- działa, podpiąłem prąd do kostki od rezystora- działa i pierwszy i drugi bieg . Bezpieczniki sprawdzone,przekażniki też są OK. Gdzie szukać problemu i co to może być ? Co jest odpowiedzialne za załączanie się wentylatora ? czujnik ?..gdzie go szukać ? pzdr. J.
  2. Przekażnik działa ( zrobiłem podmiane i efekt taki sam jak wcześniej ),sprawdzę kable od dołu . A ten czujnik uderzeniowy- to gdzie szukać drania?...ale w początkowych objawach to raz palił a raz nie to czy to byłby efekt czujnika ?
  3. > W Bravie miałem podobny problem. > Po zmierzeniu napięcia miernikiem przy pompie było niby ok ale jak podłączyliśmy 5W żarówkę do > przewodów przy pompie to zgasła w mgnieniu oka. > Po dłuższych poszukiwaniach winowajcą okazał się przekaźnik odcinający zapłon (składnik dokładanego > do pojazdu alarmu). Był tak zaśniedziały, że (jak to określił fachowiec) wpieprzał cały prąd. > Po wywaleniu tego przekaźnika było już dobrze. ...ale ja nie mam alarmu :-(
  4. Witam wszystkich . Dopadł mnie taki problem - Pompa paliwa jest OK , lecz nie dochodzi do niej prąd . Jak podpiąłem na "krótko" zworką pod przekażnikiem to pompa działa czyli prąd między skrzynką z przekaznikami a pompą jest i tu nie ma przerwy ( przekażnik jest OK ) .Macie jakieś pomysły gdzie może tkwić problem ?
  5. A jeszcze jedno pytanie , tak dla pewności ...Jak wciskamy przycisk otwarcia obiegu zamkniętego ( zapala się żółta kontrolka ) to głośność nadmuchu nam się zmniejsza ? I czy można bez rozbierania deski dojść do miejsca w nagrzewnicy gdzie widać ten mechanizm do zamykania/otwierania obiegu powietrza ? Mam wrażenie ,że w ostatnich dniach ten obieg albo słabo pracuje ,albo się przyblokował bo czasami różnica w głośności pracy jest słyszalna a czasami żadnych zmian - mimo zapalonej żółtej kontrolki ..... I jeszcze coś - Którędy wpada powietrze do nagrzewnicy ? ( może coś tam podcieka ? Kombinuję na wszystkie sposoby ...bo jak głową w mur na razie
  6. > Szyby mogą parowac z innego powodu. > Filtr kabinowy w jakim stanie? Był wymieniany , a teraz dla pewności nawet wyjęty
  7. Nagrzewnica OK, wymontowana i sprawdzona, żadnych śladów nieszczelności, wszędzie sucho ...a parują jak cholera dalej . Co jest grane ? Co można jeszcze sprawdzić ?
  8. ...parujących szybek ciąg dalszy. Szykowałem się na wymianę chłodniczki w nagrzewnicy a dziś mnie dopadło to ,że nie działa nadmuch/wentylator na żadnym z biegów .Może to być konsekwencją tej nieszczelnej nagrzewnicy ( jak tak to co sprawdzić? ) czy raczej stawiacie na coś innego, tylko na co ? Co proponujecie ?
  9. > Kolego w pierwszej kolejności sprawdź węże od płynu. U mnie ubywa płynu, też myślałem że szlag > trafił upg, ale po dłuższej obserwacji wyszło że ubywa jedynie w czasie zimnych dni. I okazało > się że do wymiany idzie wężyk który popuszcza przy reduktorze od lpg. > Pzd > P.S. Gdyby rzeczywiście siadła nagrzewnica sprawdź czy przypadkiem nie da rady jej zregenerować. > Kup bodajże grudniowy AŚ Poradnik tam jest trochę na temat regeneracji chłodnic i m.in > nagrzewnic. Oki, w takim razie wracam do nurtujacego mnie pytania : jak się dobrac do tej nagrzewnicy ? Czy trzeba rozbebeszać całą deskę , tj demontowac , czy wystarczy poodkręcac cos od dołu ? Miał ktos "przyjemnośc" się z tym zmierzyć ? może jakies cenne wskazówki ? Licze na pomoc , pzdr.
  10. > ALLEGRO Myslę o tym od pewnego czasu ale mam mieszane uczucia i trochę obaw czy takie uszczelniacze "krzywdy" gdzie indziej nie zrobią ? ( nie zamulają...itp, )
  11. > Witam > Od pewnego czasu strasznie parują mi szyby. Sprawdzałem, obieg powietrza jest ok, tzn nie zacięła > się klapka od ob.wewnętrznego , wody pod dywanikami nie mam( do testów wyłożyłem papierowe > ręczniki ) . wiem, dorażnie mogę włączyć klimę...ale czy o to chodzi ? Niepokoi mnie fakt > pewnego ubytku płynu w zbiorniku wyrównawczym ,nie są to duże ilości ale jednak . Czy ktoś > wskaże potencjalne przyczyny ? > pzdr. Też tak podejrzewam , da radę to samemu wymienić ? jakiś manual do tego ktoś miał ?( trochę szukałem- ale z marnym skutkiem )
  12. Witam Od pewnego czasu strasznie parują mi szyby. Sprawdzałem, obieg powietrza jest ok, tzn nie zacięła się klapka od ob.wewnętrznego , wody pod dywanikami nie mam( do testów wyłożyłem papierowe ręczniki ) . wiem, dorażnie mogę włączyć klimę...ale czy o to chodzi ? Niepokoi mnie fakt pewnego ubytku płynu w zbiorniku wyrównawczym ,nie są to duże ilości ale jednak . Czy ktoś wskaże potencjalne przyczyny ? pzdr.
  13. jurb1

    immoblizer-problemy

    ...wychodzi na to ,że to centralka.Wyjęta z auta, jedzie jutro do speca w Ciechanowie na naprawę . J.
  14. Witam wszystkich na forum... Szukam cennych wskazówek do przypadłości która dopadła mojego stilaka, 2004, 1.6 16v . Parę dni temu samochód nie odpalił , pojawił się komunikat "car security".Odłączyłem akumulator, odczekałem - odpalił . Ale po kolejnym zgaszeniu silnika powtórka .Wymiana cewki przy stacyjce nic nie pomogła, czyszczenie styków w kostkach też nie. Samochód rano zapala jak jadę do pracy , wieczorem jak wracam też ,ale gdybym chciał odpalić po 5 minutach od zgaszenia to już lipa .Błąd na kompie u mechanika : B1029 LINIA SZEREGOWA W . Co to może być ? . pozdrawiam i liczę na pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.