sherif Napisano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2007 Witam ! Z racji ze w fimowej Astrze wspomaganie kierownicy przestalo dzialac (tydzien temu ) a nikomu nie chcialo sie pojechac do serwisu a musialem nia troche pojezdzic, postanowilem wiec sprawdzic plyn, oczywiscie bylo sucho, wiec na pierwszej lepszej stacji kupilem plyn i go zalalem, wspomaganie dziala , ale: 1. Czy sa jakies wytyczne co do oleju (auto na gwarancji), czy mozna je ze soba mieszac, bo nie wiem co bylo wczesniej , zreszta dlaczego po 38kkm sie ulotnil 2. Czy jest tam na zbiorniku jakis poziom, bo zalalem pod korek, a zbiornik jest w tak kiepsko umieszczony ze nic nie widac? z gory dzieki za info, bo gryza mnie sumienie czy dobrze zrobilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwagier10 Napisano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2007 > Witam ! > Z racji ze w fimowej Astrze wspomaganie kierownicy przestalo dzialac > (tydzien temu ) a nikomu nie chcialo sie pojechac do serwisu a > musialem nia troche pojezdzic, postanowilem wiec sprawdzic plyn, > oczywiscie bylo sucho, wiec na pierwszej lepszej stacji kupilem > plyn i go zalalem, wspomaganie dziala , ale: > 1. Czy sa jakies wytyczne co do oleju (auto na gwarancji), czy mozna > je ze soba mieszac, bo nie wiem co bylo wczesniej , zreszta > dlaczego po 38kkm sie ulotnil > 2. Czy jest tam na zbiorniku jakis poziom, bo zalalem pod korek, a > zbiornik jest w tak kiepsko umieszczony ze nic nie widac? > z gory dzieki za info, bo gryza mnie sumienie czy dobrze zrobilem pewnie ze dobrze zrobiłeś-o lie zalałęś olej do wspomagania to nic się nie stanie, a jak było sucho to zatarcie pompy murowane, a tak -czyste sumienie i przyjemność z prowadzenia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2007 > pewnie ze dobrze zrobiłeś-o lie zalałęś olej do wspomagania to nic > się nie stanie, a jak było sucho to zatarcie pompy murowane, a olej AFAIR Motocraftu do wspomagania > tak -czyste sumienie i przyjemność z prowadzenia ciekaw, jestem ile by tak jeszcze pojezdzila ta pompa (slychac bylo jak chodzi na sucho), bo juz z tydzien wspomagania nie bylo, ledwo dzis z garazu wyjechalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwagier10 Napisano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2007 > olej AFAIR Motocraftu do wspomagania > ciekaw, jestem ile by tak jeszcze pojezdzila ta pompa (slychac bylo > jak chodzi na sucho), bo juz z tydzien wspomagania nie bylo, > ledwo dzis z garazu wyjechalem POdejrzewam ze zasysała pozostałości oleju -te co w węząch były-bo tydzień jazdy na sucho= morderstwo z premedytacją na pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kostrzo Napisano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2007 Jeśli zalałeś pod korek to za dużo, na korku masz taki mały bagnecik, a swoją drogą to musisz mieć jakiś wyciek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2007 > Witam ! > Z racji ze w fimowej Astrze wspomaganie kierownicy przestalo dzialac > (tydzien temu ) a nikomu nie chcialo sie pojechac do serwisu a > musialem nia troche pojezdzic, postanowilem wiec sprawdzic plyn, > oczywiscie bylo sucho, wiec na pierwszej lepszej stacji kupilem > plyn i go zalalem, wspomaganie dziala , ale: > 1. Czy sa jakies wytyczne co do oleju (auto na gwarancji), czy mozna > je ze soba mieszac, bo nie wiem co bylo wczesniej , zreszta > dlaczego po 38kkm sie ulotnil Witaj, te układy są wrażliwe na to na jakim oleju są eksploatowane, tzn musi być taki zółtozielony zdaje się syntetyk, nr OE 19 40 715, jeżeli zalałeś czerwonym to trzeba go szybko wymienić i wyczyścić układ bo zajedzie się pompa, inna sprawa że może już być coś zdechnięte że olej znikł > 2. Czy jest tam na zbiorniku jakis poziom, bo zalalem pod korek, a > zbiornik jest w tak kiepsko umieszczony ze nic nie widac? > z gory dzieki za info, bo gryza mnie sumienie czy dobrze zrobilem tak jak ktoś napisał, trochę poniżej niż pod korek brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2007 > Witaj, > te układy są wrażliwe na to na jakim oleju są eksploatowane, tzn musi > być taki zółtozielony zdaje się syntetyk, nr OE 19 40 715, > jeżeli zalałeś czerwonym to trzeba go szybko wymienić i > wyczyścić układ bo zajedzie się pompa, inna sprawa że może już > być coś zdechnięte że olej znikł > tak jak ktoś napisał, trochę poniżej niż pod korek > brat dzis sprawdzilem byl to plyn STP, chyba zielony jakis. Na razie jest ok, do przegladu moze da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.