szwagier10
użytkownik-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
szwagier10's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
To chyba dzięki LPG.
-
> Wizualnie miałem identyczne, parametrami chyba też, pogoniłem za 5 stów razem z łysymi oponami > takimi jak piszesz. Autko prezentowało się nieźle a sprzedałem bo do auta za 2 koła nie warto > mi było za 50% wartosci astry nowych opon kupować Wtrącę tak OT....idąc tym tropem - nie opłaca się tankować do pełna auta za 2000zł, bo tankując 3x do pełna też masz 50% wartości pozdrawiam
-
kolega sklejek montował - z nim pogadaj
-
> No tak, ale jak po mineralnym wleje półsyntetyk, to może on wypłukać > nagary i szlamy i silnik może się rozszczelnić. Może zacząć brać > olej w dużych ilościach i mogą być wycieki zewnętrzne. No i > silnik do remontu. Olej półsyntetyczny nie spowoduje rozszczelnienia slilnika-co innego gdybyś zalał full syntetyka, to poejrzewam, że już po drugiej wymianie byłyby wycieki. Semi od full różnią się baaardzo, a semi jest bardziej podobny do minerała (oczywiście rzadszy) niż do syntetyka. Pozdrawiam
-
> W tym wątku umieszczamy zapytania o oleje, chwalimy się swoimi oraz > dyskutujemy na temat wyższości jednych nad drugimi. > Zakładane wątki poza tym będą natychmiast usuwane. > Pozdroofka Wcześniej jeździłem na oleju 10w40 GM ostatnio zmieniłem na 10w40 BP visco-gdyż polecono mi go i robi go Castrol. To co zauważylemto to że nie robi się od razu czarny oraz zawory mniej klepią Zatem jestem zadowolony Pozdrawiam
-
> witam > kto ma jakiego syfa i gdzie nim upala? > ja mam hahaha Hej Ja mam 2 sztuki ARO 244 z silnikiem 3.1d i 243 z silnikiem 2.7 d i uważam ze w terenie niema sobie równych-jeździłem nowoczesnymi "terenówkami"-ostatnio Pajero Sport z 2006roku i w terenie wysiadł ale za to na polnych drózkach komforcik wspaniały. Pozdrawiam