Skocz do zawartości

Świece made by ISKRA


marivs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem, że temat był już wiele razy przerabiany ale.... przerabiał już ktoś temat świec made by ISKRA?

oferują tekie oto świeczki:

GAZ - LPG/CNG

SFE55PRS GAZ

SZCZELINA 0.6 mm KLIK

U-SUPER 32

SZCZELINA 0.9 mm KLIK

Te ostatnie mają być bez problemu dostęne w ASO Fiata KLIK to może i jako standard będzie podczas przeglądów hmm.gif

Które z nich byście polecili do zagazowanego kropasa?

No i mam pytanie związane ze szczeliną - czy fakt, że świece dedykowane pod LPG mają mniejszą szczelinę nie oznacza, że praca na benzynie będzie gorsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, wiem, że temat był już wiele razy przerabiany ale....

> przerabiał już ktoś temat świec made by ISKRA?

> oferują tekie oto świeczki:

> GAZ - LPG/CNG

> SFE55PRS GAZ

> SZCZELINA 0.6 mm KLIK

> U-SUPER 32

> SZCZELINA 0.9 mm KLIK

> Te ostatnie mają być bez problemu dostęne w ASO Fiata KLIK to może i

> jako standard będzie podczas przeglądów

> Które z nich byście polecili do zagazowanego kropasa?

> No i mam pytanie związane ze szczeliną - czy fakt, że świece

> dedykowane pod LPG mają mniejszą szczelinę nie oznacza, że praca

> na benzynie będzie gorsza?

Ja używam iskier, zwykłych dwuelektrodowych do gazu. Do mojego silnika idzie ciepłota 65. Bardzo dobrze mi się na nich śmiga, już trzeci komplet używam. Podobnie dobrze było kiedyś na NGK. W międzyczasie zaliczyłem też Beru i Brisk silver, ale jedne i drugie to wyroby świecopodobne były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, wiem, że temat był już wiele razy przerabiany ale....

> przerabiał już ktoś temat świec made by ISKRA?

> oferują tekie oto świeczki:

> GAZ - LPG/CNG

> SFE55PRS GAZ

> SZCZELINA 0.6 mm KLIK

> U-SUPER 32

> SZCZELINA 0.9 mm KLIK

> Te ostatnie mają być bez problemu dostęne w ASO Fiata KLIK to może i

> jako standard będzie podczas przeglądów

> Które z nich byście polecili do zagazowanego kropasa?

> No i mam pytanie związane ze szczeliną - czy fakt, że świece

> dedykowane pod LPG mają mniejszą szczelinę nie oznacza, że praca

> na benzynie będzie gorsza?

ja jezdze na ISKRACH wlasnie deykowanych do LPG ale tam przerwa byla cos ok 1 mm to ja jeszcze sklepalem i zmniejszym o jakies dwie dziesiatki...

strzalow nie ma zadnych a na benzynce tez dobrze chodzi :>

I O TO CHODZI grinser006.gif

ja je szczerze polecam wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iskry zawsze były dobre.Ja osobiście zawsze takich używałem i nie miałem problemów.Tylko raz zdradziłem na Boscha ale po tygodniu wróciłem do Iskry,bo nie dało się jeżdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wiem, że ISKRA to dobry wyrób bo żarowe właśnie w Focusie śmigają waytogo.gif

Chyba zdecyduję się jednak na poprawiony standard, czyli U-Super32. Szczelina pomiędzy elektrodami jak w oryginale (0,9mm), mimo że Pb używam tylko do odpalenia silnika to jednak coś nie mam zaufania do tych z pomniejszoną szczeliną. O ile obrazki nie kłamią to na U-Super będzie PORZĄDNA iskra i auto powinno dobrze śmigać na obu paliwach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wiem, że ISKRA to dobry wyrób bo

> żarowe właśnie w Focusie śmigają

> Chyba zdecyduję się jednak na poprawiony standard, czyli U-Super32.

> Szczelina pomiędzy elektrodami jak w oryginale (0,9mm), mimo że

> Pb używam tylko do odpalenia silnika to jednak coś nie mam

> zaufania do tych z pomniejszoną szczeliną. O ile obrazki nie

> kłamią to na U-Super będzie PORZĄDNA iskra i auto powinno

> dobrze śmigać na obu paliwach.

> Pozdrawiam

swiece żarowe do dizli iskry to porażka smirk.gifkiepskie porownanie rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swiece żarowe do dizli iskry to porażka kiepskie porownanie

hmm.gif Były Beru ale padły a teraz miło odpala w każdych warunkach: przymrozek, mróz, wilgoć i co tam tylko sobie można wymyślić

Zresztą od pewnego czasu Iskra kooperuje z Bosch'em.. a może i ten drugi wykupił udziały tego pierwszego i chciał zmienić nazwę ale Iskra się nie zgodziła - mogli poprawić technologię żarowych (zastrzyk "know-how" od Bosch'a)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja używam iskier, zwykłych dwuelektrodowych do gazu. Do mojego

> silnika idzie ciepłota 65. Bardzo dobrze mi się na nich śmiga,

> już trzeci komplet używam. Podobnie dobrze było kiedyś na NGK. W

> międzyczasie zaliczyłem też Beru i Brisk silver, ale jedne i

> drugie to wyroby świecopodobne były.

A jakie przebiegi robisz na iskrach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

> Zresztą od pewnego czasu Iskra kooperuje z Bosch'em.. a może i ten

> drugi wykupił udziały tego pierwszego i chciał zmienić nazwę ale

> Iskra się nie zgodziła - mogli poprawić technologię żarowych

> (zastrzyk "know-how" od Bosch'a)

Skąd masz takie informacje? Przecież Iskrę ileś tam lat temu wykupili Japończycy.

Inna sprawa, że w Iskrze była kiedyś delegacja z NGK, która chciała podejrzeć technologię wytwarzania świec - co ciekawe, nie wszystko byli w stanie zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam zywkle iskry i daja rade juz 17kkm

Powiem ci tak:

- na NGK zrobiłem 15 tyś, wszystko było OK, jednak w ASO wymienili podczas przeglądu na Iskry, a po fakcie nie wnikałem, chyba wiedzieli, po co wymieniają

- na Iskrach zrobiłem 30 tyś, z czego przez pierwsze 15 tyś było OK, a później wszystko zaczęło się pier....ć. W najmniej oczekiwanych sytuacjach gasł mi na gazie i nie chciał jechać, gdyż nie przełączał automatycznie na benzynę. Nikt nie wiedział, o co chodzi, już nawet byłem skłonny wymienić całą elektronikę instalacji gazowej. I co się okazało - mechanik podczas przeglądu wymienił świece, gdyż były wypalone, pomogło jak ręką odjął.

Nie twierdzę, że Iskry są gorsze od NGK, po prostu świece nalezy w odpowiednim czasie wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [...]

> Skąd masz takie informacje? Przecież Iskrę ileś tam lat temu wykupili

> Japończycy.

Kumpla przyszły teść pracuje w Iskrze. Kumpel twierdzi, że to właśnie Bosch ich wykupił ale... potwierdzę info dopiero jutro bo nie chcę aby mnie ktoś posądził o rozpowszechnianie nieprawidłowych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wiem, że ISKRA to dobry wyrób bo

> żarowe właśnie w Focusie śmigają

> Chyba zdecyduję się jednak na poprawiony standard, czyli U-Super32.

> Szczelina pomiędzy elektrodami jak w oryginale (0,9mm), mimo że

> Pb używam tylko do odpalenia silnika to jednak coś nie mam

> zaufania do tych z pomniejszoną szczeliną. O ile obrazki nie

> kłamią to na U-Super będzie PORZĄDNA iskra i auto powinno

> dobrze śmigać na obu paliwach.

> Pozdrawiam

...to weź poczytaj trochę literatury dlaczego przerwa powinna do LPG być mniejsza... cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.