Lui Napisano 19 Maja 2007 Udostępnij Napisano 19 Maja 2007 Szukajka dość oporna, i nie mogę znaleźć konkretów, siostra kupiła uno 1.4 turbodiesla dobre to czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > Szukajka dość oporna, i nie mogę znaleźć konkretów, siostra kupiła > uno 1.4 turbodiesla > dobre to czy nie ? dobre - jest to pochodna silników 1,7 i 1,9 d - czyli mniejsza pojemność w prawie takim samym bloku silnika. Jeśli nikt nie zakatował turbiny (choć stare turbiny sa dość odporne na to) to silnik długo pożyje. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > dobre - jest to pochodna silników 1,7 i 1,9 d - czyli mniejsza > pojemność w prawie takim samym bloku silnika. > Jeśli nikt nie zakatował turbiny (choć stare turbiny sa dość odporne > na to) to silnik długo pożyje. > pozdr turbo zakatowane, swiezo po wymianie, ja juz siostre naucze jak sie teraz z tym obchodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 Ciekawe czemu ksiązka WKŁ "Fiat Uno" nawet nie wspomina o tym, że był taki model z tym silnikiem A swoją drogą ciekawe jak sie tym jeździ Napisz małą relacje jak da ci sie przejechać Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > Ciekawe czemu ksiązka WKŁ "Fiat Uno" nawet nie wspomina o tym, że był > taki model z tym silnikiem A czemu WKL "Fiat Punto" o GT wspomina tylko tyle... ze takie cos bylo? > A swoją drogą ciekawe jak sie tym jeździ Mysle ze lepiej niz 1.7D a porownywalnie lub ciut wolniej niz 1.4 i.e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > turbo zakatowane, swiezo po wymianie, ja juz siostre naucze jak sie > teraz z tym obchodzic no i jeszcze jedna sprawa - olej silnikowy - najlepszy będzie syntetyk z końcówką symbolu lepkości 50 , nawet jak wcześniej był stosowany minerał. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > A czemu WKL "Fiat Punto" o GT wspomina tylko tyle... ze takie cos > bylo? > Mysle ze lepiej niz 1.7D a porownywalnie lub ciut wolniej niz 1.4 > i.e. ja bym powiedział że porównywalnie lub ciut lepiej niż 1,4i.e. - wieksza moc w średnim zakresie obrotów. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > ja bym powiedział że porównywalnie lub ciut lepiej niż 1,4i.e. - > wieksza moc w średnim zakresie obrotów. A fajny moment obr. moze dac przyjemna elastycznosc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 otomoto Fajne zegary i widze wszystkie przyciski obok zegarka wypełonione Do czego będzie ten najbardziej po prawej? Ale bym sobie takim pośmigał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > czego będzie ten najbardziej po prawej? Halugen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > otomoto > Fajne zegary i widze wszystkie przyciski obok zegarka wypełonione Do > czego będzie ten najbardziej po prawej? > Ale bym sobie takim pośmigał to dokładnie ten jezdzi dość dobrze jak nawet jak wcześniej jechałem swoją turbobenzyną troche ospale się zachowuje, trzeba więcej gazu dać żeby jechał, mówił gość że pompa do ustawienia jest ustawiać pompe będziemy ale jak już będzie dolot, wydech i ciśnienie podniesione troszkę tylko muszę sie o dieslach poduczyć co tam tjunować można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > to dokładnie ten > jezdzi dość dobrze jak nawet jak wcześniej jechałem swoją > turbobenzyną > troche ospale się zachowuje, trzeba więcej gazu dać żeby jechał, > mówił gość że pompa do ustawienia jest > ustawiać pompe będziemy ale jak już będzie dolot, wydech i ciśnienie > podniesione troszkę > tylko muszę sie o dieslach poduczyć co tam tjunować można tuning diesla: 1 - ciśnienie doładowania - spokojnie można dać 1,1 - 1,2 bar - nalezy tylko dokładnie uszczelnic kierownice do intercoolera. 2 - maksymalna dawka paliwa (śruba z kontrą obok króćca przelewu w pompie. 3 - maksymalna dawka wstępna - tj wtedy gdy nie ma cisnienia doładowania - (śruba na torxa 27 zabezpieczona nakrętką na klucz 13 umieszczona pionowo na pompie wtryskowej) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > otomoto > Fajne zegary i widze wszystkie przyciski obok zegarka wypełonione Do > czego będzie ten najbardziej po prawej? > Ale bym sobie takim pośmigał A ile to ma koników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 > A ile to ma koników? 72 koniki i 128 momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2007 > tuning diesla: > 1 - ciśnienie doładowania - spokojnie można dać 1,1 - 1,2 bar - > nalezy tylko dokładnie uszczelnic kierownice do intercoolera. > 2 - maksymalna dawka paliwa (śruba z kontrą obok króćca przelewu w > pompie. > 3 - maksymalna dawka wstępna - tj wtedy gdy nie ma cisnienia > doładowania - (śruba na torxa 27 zabezpieczona nakrętką na klucz > 13 umieszczona pionowo na pompie wtryskowej) > pozdr o to ładnie dzisiaj już z kolegą od diesli jezdziłem, pooglądał, mówi że 90KM da się zrobić tylko żeby wtryski dać do sprawdzenia bo muszą być pewne jak chce się robić tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.