Skocz do zawartości

1.4TD


Lui

Rekomendowane odpowiedzi

> Szukajka dość oporna, i nie mogę znaleźć konkretów, siostra kupiła

> uno 1.4 turbodiesla

> dobre to czy nie ?

dobre - jest to pochodna silników 1,7 i 1,9 d - czyli mniejsza pojemność w prawie takim samym bloku silnika.

Jeśli nikt nie zakatował turbiny (choć stare turbiny sa dość odporne na to) to silnik długo pożyje.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobre - jest to pochodna silników 1,7 i 1,9 d - czyli mniejsza

> pojemność w prawie takim samym bloku silnika.

> Jeśli nikt nie zakatował turbiny (choć stare turbiny sa dość odporne

> na to) to silnik długo pożyje.

> pozdr

turbo zakatowane, swiezo po wymianie, ja juz siostre naucze jak sie teraz z tym obchodzic 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu ksiązka WKŁ "Fiat Uno" nawet nie wspomina o tym, że był taki model z tym silnikiem confused.gif

A swoją drogą ciekawe jak sie tym jeździ zeby.GIF Napisz małą relacje jak da ci sie przejechać jump.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe czemu ksiązka WKŁ "Fiat Uno" nawet nie wspomina o tym, że był

> taki model z tym silnikiem

A czemu WKL "Fiat Punto" o GT wspomina tylko tyle... ze takie cos bylo? 270751858-jezyk.gif

> A swoją drogą ciekawe jak sie tym jeździ

Mysle ze lepiej niz 1.7D a porownywalnie lub ciut wolniej niz 1.4 i.e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbo zakatowane, swiezo po wymianie, ja juz siostre naucze jak sie

> teraz z tym obchodzic

no i jeszcze jedna sprawa - olej silnikowy - najlepszy będzie syntetyk z końcówką symbolu lepkości 50 , nawet jak wcześniej był stosowany minerał.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czemu WKL "Fiat Punto" o GT wspomina tylko tyle... ze takie cos

> bylo?

> Mysle ze lepiej niz 1.7D a porownywalnie lub ciut wolniej niz 1.4

> i.e.

ja bym powiedział że porównywalnie lub ciut lepiej niż 1,4i.e. - wieksza moc w średnim zakresie obrotów.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otomoto

> Fajne zegary i widze wszystkie przyciski obok zegarka wypełonione Do

> czego będzie ten najbardziej po prawej?

> Ale bym sobie takim pośmigał

to dokładnie ten zeby.GIF

jezdzi dość dobrze jak nawet jak wcześniej jechałem swoją turbobenzyną grinser006.gif

troche ospale się zachowuje, trzeba więcej gazu dać żeby jechał, mówił gość że pompa do ustawienia jest

ustawiać pompe będziemy ale jak już będzie dolot, wydech i ciśnienie podniesione troszkę 270751858-jezyk.gifdevil.gif

tylko muszę sie o dieslach poduczyć co tam tjunować można wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dokładnie ten

> jezdzi dość dobrze jak nawet jak wcześniej jechałem swoją

> turbobenzyną

> troche ospale się zachowuje, trzeba więcej gazu dać żeby jechał,

> mówił gość że pompa do ustawienia jest

> ustawiać pompe będziemy ale jak już będzie dolot, wydech i ciśnienie

> podniesione troszkę

> tylko muszę sie o dieslach poduczyć co tam tjunować można

tuning diesla:

1 - ciśnienie doładowania - spokojnie można dać 1,1 - 1,2 bar - nalezy tylko dokładnie uszczelnic kierownice do intercoolera.

2 - maksymalna dawka paliwa (śruba z kontrą obok króćca przelewu w pompie.

3 - maksymalna dawka wstępna - tj wtedy gdy nie ma cisnienia doładowania - (śruba na torxa 27 zabezpieczona nakrętką na klucz 13 umieszczona pionowo na pompie wtryskowej)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tuning diesla:

> 1 - ciśnienie doładowania - spokojnie można dać 1,1 - 1,2 bar -

> nalezy tylko dokładnie uszczelnic kierownice do intercoolera.

> 2 - maksymalna dawka paliwa (śruba z kontrą obok króćca przelewu w

> pompie.

> 3 - maksymalna dawka wstępna - tj wtedy gdy nie ma cisnienia

> doładowania - (śruba na torxa 27 zabezpieczona nakrętką na klucz

> 13 umieszczona pionowo na pompie wtryskowej)

> pozdr

o to ładnie ok.gif

dzisiaj już z kolegą od diesli jezdziłem, pooglądał, mówi że 90KM da się zrobić tylko żeby wtryski dać do sprawdzenia bo muszą być pewne jak chce się robić tuning

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.